~4~

713 79 22
                                    

JIMIN

"Kuuliksä et asuntolalla on tänään bileet ekan koulupäivän kunniaks?" Jungkook sanoi vierelläni, kun kävelimme ruokalaan. Ensimmäinen koulupäivä osui sopivasti perjantaille.
"En, keltä sä kuulit." kysyin pojalta.
"Joku kakkonen tuli sanoo mulle ja pyys levittää tietoo."
"Okei, missä Taehyung on?" kysyin katsellen ympärilleni.
"Se on tuolla!" Jungkook osoitti ruokalan oville.

"Oottekste tulossa illalla bileisiin?" Taehyung kysyi.
"Kai me tullaan." sanoin.
"Tottakai me tullaan!" Jungkook kailotti ja avasi ruokalan oven.

Ruokalan puheensorinan seasta kuulin, kuinka kaikki puhuivat tulevista bileistä. Ihme kun opettajat eivät ole vielä puuttunut asiaan. Olihan asuntola koulun aluetta ja opettajien ja valvojan vastuulla.

Iltapäivä meni nopeasti ja kävelimme poikien kanssa asuntolalle. Kello oli neljän ja osa kakkosista ja kolmosista alkoivat jo järjestellä asuntolaa bilekuntoon. Livahdin nopeasti huoneeseemme, jotta voisin rauhassa valmistautua.

Kävin pikaisessa suihkussa ja valitsin illan asua. Olin tylsä joten valitsin mustan college-paidan ja tummanharmaat farkut. Kuivasin hiukset ja asettelin ne paremmin.

Kuuden aikaan kuulin kuinka porukkaa tuli asuntolalle yhä enemmän ja enemmän ja musiikit laitettiin päälle.

Tulimme huoneestamme ihmisjoukkoon, missä kaikki tanssivat jo musiikin tahtiin. Seinän vierellä olivat ne, jotka saivat tanssilattialle vasta kun he olivat nauttineet muutaman drinkin.

Huomasin ihmisjoukossa tutun henkilön. Pojan punaiset hiukset loistivat kauas keskeltä joukkoa.

"Hei tuolla on Hoseok!" huusin pojille musiikin yli. "Tutustuin siihen tänään." lisäsin. Pojat lähtivät vain perääni, kun lähdin keskelle tanssivia ihmisiä.

"Moi!!" Hoseok sanoi huomatessaan minut.
"Moi! Tässä on Jungkook ja Taehyung." hymyilin.
"Moi mä oon Hoseok." poika sanoi hymyillen ystävilleni.
"Asuksä täällä asuntolassa?" Jungkook kysyi.
"Ei mä asun pienen bussimatkan päässä koulusta." punahiuksinen vastasi.

"Hei mä käyn vessassa." sanoin hetkeä myöhemmin pojille.
"Okei me ollaan tässä nii löydät meiät taas." Taehyung huusi musiikin yli.

Lähdin tönivien ihmisten ohi vessalle. Avasin oven ja näin lippispäisen pojan ja tummatukkaisen tytön suutelevan toisiaan nälkäisesti. Molemmat kääntyivät katsomaan minua, kun tajusivat jonkun katselevan heitä.

Jäin ovelle tuijottamaan paria. Hetken päässäni raksutti ja vasta sitten tajusin pojan olevan se, jonka näin aamulla koulun pihalla ja ennen englannin tuntia. Sen pojan johon olin palavasti ihastunut...

Lähdin nopeasti vessasta ja juoksin huoneelleni. Avasin oven ja paiskasin sen heti perässäni kiinni. Hyppäsin sängylleni. Otin tyynyn ja karjuin siihen niin kovaa kun vain pystyin. Ei kukaan käytävällä kuulisi kovan bassonjytkeen läpi. Enkä edes välittänyt vaikka olisivatkin kuulleet.

Olisihan mun pitäny arvata tää... Koulun suosituin poika oli varattu, eikä todellakaan ollut homo! Olin niin typerä, että annoin itseni liidellä pilvilinnoissani ja kuvitella, että poika olisi minun...

Hetken vielä makasin liikkumattomana sängyssäni ja lähdin sitten takaisin Hoseokin, Jungkookin ja Taehyungin luo. En haluisi heidän epäilevän mitään! Olin vaan tyhmä pikkupoika joka tosta vaan ihastuu koulun suosituimpaan poikaan.

"Mikä sulla kesti??" Jungkook kysyi.
"Siellä oli jonoa." valehtelin ja nappasin mukin pojan kädestä ja kulautin sen hetkessä kurkustani alas.
"Missä tätä on lisää?" kysyin pojilta. Halusin saada pääni tyhjäksi, edes hetkeksi.

Taehyung osoitti pöytään missä oli iso boolimalja ja pino kertakäyttömukeja. Änkesin sinne ihmisten läpi ja nappasin mukin pinosta. Kaadoin juomaa mukiin ja join siitä puolet. Kaadoin mukin uudestaan täyteen ja lähdin takaisin poikien luo.

Mulla oli tunnetusti maailman huonoin viinapää ja tunsin jo nyt päässäni heittelevän. Kompuroin ihmisjoukon läpi.

"Onks sul kaikki hyvin?" Hoseok kysyi.
"Sä et oo oma ittes!" Jungkook lisäsi.
"Joojoo, antakaa mun nyt vaa juhlii." sanoin ja päätin lauseen pienellä hikalla. Naurahdin pienesti ja hörppäsin lisää juomaa.

Muki toisensa jälkeen en pian tuntenut mitään. Ainoastaan sen tunteen kuin lentäisin tai pikemminkin makaisin höyhenen pehmeällä pilvellä. Olin niin kännissä, että nojasin vain seinään ja heiluin puolelta toiselle. Jokin piteli minua pystyssä, etten kaatuisi. En nähnyt kunnolla enää eteeni joten suljin silmäni. Kuulin vain musiikin ja tunsin kuinka joku yritti kiskoa minua mukaansa.

Heipäheii...
Sori ku en oo hetkeen kirjotellu mut moti on ollu ihan nollissa. Nyt sain tän kirjotettua.
Oon kirjotellu mun My feelings-kirjaan paljon, koska sinne kirjotan vaan kaiken mitä päähän pälkähtää. Mut tähän tarviin vähän enemmän ajatusta mukaan. Jos sua kiinnostaa mitä mun synkässä pääkopassa liikkuu, nii mee kurkkaa se kirja. Se on aika paljas, enkä haluu et sulle tulee huono olo kun luet sitä. Joten älä lue jos et kestä sellaista sisältöä.
Kiitos ja anteeks...

Euphoria [Yoonmin]✔️Where stories live. Discover now