~22~

574 79 13
                                    

JIMIN

"Etkö sä saa sitä ovee auki?" kysyin hädissäni kun Yoongi riuhtoi ja potki ovea joka ei millään auennut.

"Voi jumalauta se on jääny jumiin!!" poika huusi ja potkaisi ovea.

"Miten helvetissä me saadaan sulle puhtaat vaatteet?" oli suorastaan noloa pyytää keneltäkään apua. Molempien hiukset olivat sekaisin, huulet suutelusta turvonneet, minun kaula täynnä Yoongin tekemiä punertavia jälkiä ja Yoongin housut sotkussa. Eipä tässä voinut enää peitellä sitä faktaa, että melkein panopuuhissahan sitä oltiin.

"Soita Jungkookille vaikka." mustahiuksinen ehdotti.

"Hitto miten noloo! Ja mun puhelin jäi huoneeseen..." huokaisin.

"No jos mä soitan sun puhelimeen nii ehkä toinen niistä vastaa." Yoongi sanoi ja kaivoi puhelimensa hupparinsa taskusta.

"Mitä helvettiä tää on?" kuului Jungkookin ääni kaiuttimesta.

"Jungkook pliis auta meitä! Me jäätiin jumiin tänne viimeseen huoneeseen käytävän päässä." parkaisin puhelimeen.

"No mitä te nyt siellä oikeen teette"

"Et haluu ees tietää!" Yoongi sanoi. Olin varma, että Jungkook arvasi heti mistä oli kyse.

"Okei mä tuun sinne." Jungkook sanoi huvittuneena.

"Tuotko vielä mun kaapista puhtaat housut." sanoin nolona.

"Wou, no jopas on menny villiks teillä." pojan huvittunut ääni sanoi. Tästä saisin kuulla vielä ja pitkään!

Säikähdin kun hetken päästä oveen koputettiin ja Jungkookin ääni kuului oven takaa. Tuntui ikuisuudelta kun oven toisella puolella yritettiin avata ovea, kunnes se vihdoin aukesi.

"Tossa housut, mä en haluu nähä enempää." Jungkook sanoi ja heitti housut oven raosta sisään. Nostin ne lattialta ja ojensin Yoongille.

"Vaihda nää päälle." sanoin ja pidin ovesta kiinni kuin peläten, että se pamahtaa uudestaan kiinni ja jäämme taas jumiin huoneeseen. Yoongi sai housut vaihdettua ja kipitimme nopeasti takaisin huoneeseeni.

Lukittauduimme heti kylpyhuoneeseen Jungkookin virnistelyistä huolimatta. Heitin vaatteeni suoraan pesukoneeseen ja laitoin sen päälle kun Yoonginkin vaatteet olivat siellä. Astuin suihkuverhon taakse ja valutin lämmintä vettä vartaloani pitkin.

Suihkuverho takanani liikahti ja tunsin vanhemman sormet kyljilläni ja huulet niskassani. Lämpimästä vedestä huolimatta kylmät väreet kulkivat selkäpiitäni pitkin. Käännyin ja painoin huuleni suoraan hänen huulilleen.

Peseydyimme nopeasti, vaikka minun olisi tehnyt mieli jäädä siihen koko loppu päiväksi. Suudella huuleni turvoksiin ja olla siinä Yoongin lähellä, antaa hänen hellien sormien koskettaa selkääni, kylkiäni, vatsaani. Antautua kokonaan hänen käsilleen.

Kiedoin pyyhkeen lanteilleni ja kurkkasin ovenraosta huoneeseen. En nähnyt Jungkookia tai Taehyungia missään.

"Taidetaan olla taas kahdestaan." naurahdin ja astuin ulos kylpyhuoneesta.

"Voitko lainata mulle vaatteita, ku kaikki mun omat pyörii tuolla pesukoneessa." Yoongi sanoi ja tuli perässäni vaatekaapille.

"Tottakai. Ota sieltä vaa." hymyilin ja otin kaapista itselleni alushousujen lisäksi hupparin ja shortsit.

-

Taehyung ja Jungkook palasivat huoneeseen tunnin päästä. Makasin Yoongin kainalossa sängylläni, kun kaksi punaposkista poikaa asteli peremmälle huoneeseen.

"Tae älä töni!" Junkook valitti ottaessaan kenkiä jalastaan ja laski kauppakassin lattialle.

Nousin istumaan sängylle ja vanhempi asettui taakseni. Hän kiersi katensä takaani ympärilleni ja laski leukansa olkapäälleni.

"Missä te olitte?" kysyin ja Yoongin kädet kiertyivät tiukemmin ympärilleni josta suupieleni nykivät ylöspäin.

"Käytiin ostaa ruokaa, mut ettehän te ees huomaa nälkäänne ku ootte kokoaja liimautuneena toisiinne." Taehyung virnisteli.

"Heii!" huusin ja viskasin tyynyn kohti Taehyungia, mutta hän kerkesi napata sen käsiinsä.

"Kyl mä ymmärrän et te ootte ihan umpirakastuneita ja ette ees huomaa muuta maailmaa ympärillänne." hän sanoi ja heitti tyynyn takaisin.

Umpirakastuneita. Enhän minä tiennyt millaista on rakastua, en koskaan ole rakastunut keneenkään. Luulin, että rakkaus on sitä kun ilotulitukset räjähtelee ja silmissä näen vain sydämiä. Mutta sen tiesin, että Yoongi oli minulle erityinen, ehkä se sitten on rakkautta.

-

Morooo!
Ootteko te menossa kattoo tätä⬇

Me yritetään saada mun parhaan kaverin kaa liput Tampereelle Plevnaan!!

Euphoria [Yoonmin]✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora