YOONGI
"Tykkääksä Jiministä niinku tosi, tosi, tosi paljon?" Jiminin pikkuveli kysyi minulta.
"Joo tykkään ihan tosi, tosi, tosi paljon", naurahdin ja vedin poikaystäväni kainalooni.
Jimin antoi veljelleen kaukosäätimen, koska lupasimme, että hän saa valita elokuvan jonka katsoisimme.
"Täältä tulee popparii!" Jungkook sanoi ja tuli keittiöstä kahden suuren kulhon kanssa. Olimme pyytäneet hänetkin katsomaan leffaa ja muutenkin viettämään aikaa.
"Mä haen vielä limua!" Jihyun sanoi innoissaan ja juoksi keittiöön. Hän tuli pian takaisin ison Coca-Cola-pullon ja neljän lasin kanssa. Otin lasit vastaan pojalta ja laskin ne pöydälle. Kaadoin juomaa jokaiselle. Otin kaksi lasia käteeni ja annoin toisen Jiminille.
Nuorin laittoi uusimman Disney-piirretyn pyörimään. Olin aina salaa tykännyt piirretyistä, joten elokuva sopi minulle vallan mainiosti, enkä ollut vielä nähnyt kyseistä elokuvaa.
-
"Voidaanko kattoo vielä toinen?" Jihyun kysyi lopputekstien alkaessa.
"Mä en enää jaksa, mut kyl sä voit. Äiti tulee ihan just kotiin", Jimin sanoi ja nousi sohvalta vetäen minua mukaansa. Menimme kaikki kolme Jiminin huoneeseen.
"Mul on teille yks juttu", Jungkook sanoi hieman arkaillen kun oli istunut työpöydän tuolille.
"No kerro vaa!" Jimin rohkaisi häntä ja hyppäsi sängylle viereeni.
"No siis mä ja Yuna ollaan yhessä", hän sanoi.
Tiesin Sung Yunan, mutta en tuntenut häntä kovin hyvin. Hän oli Jiminin kaveri ja ykkösluokkalainen.
"MITÄ JA ET OO MULLE MITÄÄN KERTONU!!!" Jimin kiljaisi ja pomppasi sängyltä ja heittäytyi nuorimman kaulaan.
"Sori Jimin. Me ollaan oltu yhessä vasta pari viikkoa" hän sanoi pahoitellen.
"Älä vaan sano et Tae ties tästä ja mä en."
"No tottakai mä ensimmäisenä kerron mun parhaalle kaverille", Jungkook sanoi ja pörrötti Jiminin hiuksia.
Nuorempi nyökkäsi hyväksyvästi ja kömpi takaisin sängylle kainalooni.
"Mut se on illalla tulossa tänne ja mua jännittää ihan hirveesti ku vien sen kotiin", Jungkook sanoi.
"No mikä sua siinä jännittää?" Jimin kysyi.
"Väitätkö ettei sua jännittäny ku mä tulin tänne?" naurahdin ja Jimin punastui.
"Kai se sit kuuluu asiaan", Jungkook sanoi.
"Onhan sulla ennenkin ollu tyttöystävä" Jimin sanoi ja Jungkook meni entistä levottomammaksi.
"No joo, joskus kasiluokalla ja se kesti kuukauden. Tää on ihan erilaista" hän huokaisi.
"No sehän sit tarkottaa sitä et oot löytäny just sen oikeen", sanoin hymyillen ja vedin Jiminin lähemmäs kylkeäni.
"Tää siis selittää sen ku menit aina 'kävelylle' etkä halunnu sinne ketään mukaan. Sähän menit aina Yunan luokse!!" Jimin alkoi teorisoimaan ja Jungkook raapi niskaansa hermostuneena.
"Jätkä on ihan lääpällään siihen tyttöön!" sanoin ja poika punastui entisestään.
-
Jungkook lähti jo tunti sitten. Makoilimme Jiminin kanssa hänen sängyllään ja poika pyöritteli hiustuortuviani pienillä sormillaan.
"Mä luulin kokoajan et Jungkookilla ja Taehyungilla olis jotain juttuu" sanoin ajatuksen ääneen.
"Jungkook on aina ollu hyvien kavereiden kanssa aika läheinen", hän kikatti suloisesti kaulaani vasten. "Ja sitäpaitsi Kookie tykkää vaan tytöistä", hän lisäsi.
"Entä Taehyung?" kysyin pelkästä uteliaisuudesta.
"Siitä mä en oo ihan varma. Ei se koskaan oo puhunu", Jimin sanoi.
Hymähdin vaan vastaukseksi ja vedin nuoremman lähemmäs. Pian hän jo painoi huulensa omilleni ja annoin hänen kierähtää päälleni. Käteni eksyi hänen kyljilleen ja livahtivat paidan alle. Hänen kätensä olivat hiuksissani. Suudelmasta kehittyi kokoajan rohkeampi ja uskalsin näykkästä pojan alahuulta.
Pian Jiminin puhelin kilahti muutaman kerran saapuvien viestien merkiksi. Hän ei kuitenkaan välittänyt siitä, vaan painoi huulensa kaulalleni. Annoin käsieni sivellä hänen selkänsä silkkistä ihoa.
-
"Kuka sulle laitto viestiä?" kysyin, kun Jimin vihdoin nappasi puhelimensa yöpöydältä.
"Näköjään Jungkook", hän sanoi ja tuli takaisin kainalooni. "Se vaan kertoo innoissan et sen isä otti Yunan hyvin vastaan ja kyselee monelta me lähetään huomenna Daeguun", hän jatkoi ja näpytteli viestin, sulki puhelimen ja heitti sen tyynyn viereen. Hän kääntyi katsomaan minua silmiin ja sipaisi silmilleni pyrkiviä hiuksia sivuun ja painoi huulensa omilleni.
"Onneks sä oot siinä", hän sanoi ja vedin hänet tiukkaan halaukseen.
"Sä oot ihana", kuiskasin hänen korvaan ja sain hänet kikattamaan suloisesti.
"Pitäiskö mennä jo nukkumaan, huomenna kuitenkin pitää lähtee sinne Taelle enkä haluu nukkuu pommiin", hän sanoi ja nousi sängystä ja haki kaapiltaan ison yöpaidan ja veti sen päällensä. Hän nosti lattialle lentäneet college-paitansa ja verkkarinsa tuolin selkänojalle ja nosti myös minunkin vaatteet.
"Mennään vaan", sanoin ja nuorempi tuli takaisin sänkyyn ja vedin hänet lähelleni.
"Hyvää yötä", hän kuiskasi ja painoi vielä nopean pusun huulilleni.
"Kauniita unia", kuiskasin hymyillen ja hän painoi päänsä rintaani ja kiersin käteni hänen ympärilleen.
-
Heipähei! Oon taas täällä uutena ja motivoituneempana.
Mä oon suunnitellu uutta kirjaa ja varmaan kirjotan sen ensin kokonaan ennen kun julkasen.
Ootte rakkaita ja toivottavasti mun tauko ei oo saanu teitä unohtaa tätä kirjaa😅
आप पढ़ रहे हैं
Euphoria [Yoonmin]✔️
फैनफिक्शनEn olisi vielä elokuussa uskonut, että tuo Busanin poika tulisi muuttamaan minun elämäni. Että hän saa minut rakastamaan elämääni ihan uudella tavalla. . . . Boy x Boy Varoituksena: päihteet ja seksi Aloitettu 8.4.2018 Valmis 3.6.2020 © avaruudes...