~21~

641 72 17
                                    

JIMIN

Yoongin lämmin käsi silittelee laiskasti hiuksiani, istuessani hänen sylissään sohvalla. Jungkook istuu sohvan toisessa päässä ja Taehyung lattialla. He pelaavat taas heidän lempi peliään ja huutavat kilpaa toisilleen. Minua ei pieni taustamelu häirinnyt eikä näköjään Yoongiakaan kun hän jo painoi huulensa omilleni.

"Menkää muualle nuolee!" Jungkook tokaisi ja hänen pelihahmonsa sai iskun aseesta.

"Hähää mä voitin!!" Taehyung huusi lattialta.

"Te häiriitte mua." Jungkook sanoi ja potkaisi sohvan toiselta puolelta reiteeni.

"Mitäs tölläät." naurahdin ja potkaisin poikaa takaisin.

Yhtäkkiä Yoongi nousi sohvalta ja vetäisi minut mukaansa. Käsikädessä hän johdatti minut ensin ulos huoneesta ja siitä käytävää pitkin eteenpäin.

"Näytän sulle yhen paikan." hän sanoi hiljaa.

Nyökkäsin vain ja käytävän päässä hän tarttui viimeisen oven kahvaan. Ovi ei auennut kun hän painoi kahvan ensimmäisellä kerralla alas. Potkaistuaan ovea se vihdoin aukesi.

"Kukaan ei oo halunnu tätä huonetta, koska toi ovi ei ihan toimi niin tää on aina tyhjillään." mustahiuksinen sanoi ja vinkkasi silmää josta punastuin.

Huone oli asumaton ja viileä. Lämmitystä ei huoneessa ollut pidetty aikoihin ja huone oli kuin pakastin.

"Täällä on kylmä." hytisin ja vetäisin hupparini hihat käsieni suojaksi.

"Pitäiskö meiän vähän lämmitellä toisiamme?" Yoongi sanoi virnistäen. Tiesin tasan tarkkaan mitä hän tarkoitti.

SMUT
tai jotain sinne päin
Älkää kuolko häpeään🙈

Vanhempi painoi minut viileää seinää vasten ja rajusti suuteli huuliani. Vastasin suudelmaan aivan yhtä halukkasti kuin hän oli sen aloittanut. Haukoin henkeäni kun poika hyökkäsi kaulani kimppuun jonka tuleva kirjo koristaisi sitä monta päivää, siitä olin varma. Tartuin pojan mustiin hiuksiin ja huuliltani karkasi monta nautinnollista huokausta.

Pian hän oli jo uudestaan huulieni kimpussa, vanhempi rohkeasti liutti kätensä vyötärölleni ja tunsin hänen hellän kosketuksensa vatsani iholla. Hiljaa hän suudelmien välissä kysyi lupaa ja pian hupparini lojui huoneen lattialla. Samaa rataa hänenkin paitansa tipahti samaan kasaan.

Pojan vahvat käsivarret vetivät minua yhä lähemmäs itseään. Alastomat ylävartalomme hohkasivat lämpöä. Pojan iho oli kuin silkkiä, sormieni hyväillessään hänen vatsansa vaaleaa ihoa.

Alakerrassani alkoi jo ahdistaa ja Yoongi huomasi sen aivan varmasti, olimmehan ihan kiinni toisissamme. Poika kaatoi minut sängylle. Jäin hänen alleen, kun suutelusta turvonneet huulet hipoivat omiani. Tämä pahensi entisestään painetta haarovälissäni. Poikahan makasi suoraan päälläni.

"Noi farkut näyttää vähän tiukoilta, pitöiskö ne ottaa pois." Yoongi kuiskasi korvaani ja tunsin kuinka hän nuolaisi korvalehteäni. Nyökytin päätäni ja toivoin hiljaa mielessäni, että vamhempi repisi vaatekappaleen päältäni ja tekisi pian jotain ahdingolleni.

Hitaasti hän avasi housujeni napin ja vetoketjun. Olin pyörtyä suoraan siihen paikkaan. Hän nousi päältäni ja vetäisi farkut lattialle ja nosti minut hajareisin hänen syliinsä. Hellästi hän puristi alushousujeni peittävää kohoumaa ja se sai aikaan säälittävän inahduksen ja käteni tarrasivat rajusti pojan mustiin hiuksiin.

"Yoongih... pliis tee mulle jotain ennen ku pyörryn!" kitisin pojan sylissä ollessani melkein räjähtämispisteessä.

Viimeinen vaatekappale päältäni oli jo lattialla muiden joukossa. Vihdoin poika hoiti hommansa ja parkaisin helpotuksesta kun tulin suoraan vanhemman päälle.

-

ANTEEKS!!!!!
Vittu tipetipetiptap vaan! Kuuntelin joululaului samalla ku kirjotin tätä ettei se olis ollu niin kauheeta🙈
Älkää mun perässä kuolko häpeään!!

ANTEEKS!!!!!Vittu tipetipetiptap vaan! Kuuntelin joululaului samalla ku kirjotin tätä ettei se olis ollu niin kauheeta🙈Älkää mun perässä kuolko häpeään!!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Euphoria [Yoonmin]✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora