~16~

625 81 17
                                    

YOONGI

Heräsin tyhjästä sängystä, vieressäni vain Jiminin käyttämä t-paita. Nostin paidan ja se tuoksui yhä suloiselta pojalta. Olin korviani myöten ihastunut häneen, halusin vain olla pojan lähellä ja suukottaa hänen kauniita kasvojaan. Mutta mitä kaikki ajattelis, jos koulun suosituin poika seurustelisi ykkösluokan pojan kanssa?

Mitä vanhempani ajattelisi jos en enää tuo Sumia tänne vaan Jiminin? En yhtään tiedä miten he reagoisivat, kun ei tällasista asioista meillä koskaan puhuta. Entä Seokjin ja Namjoon? Ainoa joka varmasti ymmärtäisi olisi Hoseok. Luojan kiitos sain sovittua hänen kanssaan!

Pieni hymy nousi kasvoilleni, kun luin Jiminin viestin. Miten hän saakaan minut ihan pehmoksi? Me ei paljoa eilen puhuttu. Silittelin vain hänen pehmeitä hiuksiaan ja tunsin hänen rauhallisen hengityksen rinnallani.

Ei Sumin kanssa koskaan ollut tällaista. Kyllä minä häntä rakastin, mutta siitä on jo aikaa. Ajan mittaan tunteeni häneen väheni ja pian ne olivat olemattomat. Tyttö on muuttunut aivan tuntemattomaksi, en osaa enää hengittää hänen kanssaan.

Rintaani puristi. Miten olen voinutkaan saada itseni tähän tilanteeseen. Minulla on vielä tyttöystävä jota ei enää kiinnosta mikään muu kuin suosio mitä hän saa minun kautta. Hän uhkasi kertoa koko koululle, että tykkään Jiministä jos jätän hänet. Maineeni menisi siinä kertaheitolla suoraan roskikseen, vaikka eihän minua mikään maine kiinnostanut.

En halunnut satuttaa Jiminiä. Hän oli juuri tunnustanut tunteensa minua kohtaan ja olin antanut olettaa saman minun tunteistani. Tunteeni olivat kyllä ihan aidot, mutta en voi sekoittaa häntä minun sotkuihini. En halua, että hänestä tulee koko koulun silmätikku ja hän kärsisi minun takiani. Minun on pakko ensin selvittää kaikki sotkuni.

Näpyttelin nopeasti Jiminille viestin ennen kuin kerkeän perua sen.

Nähdäänkö kolmelta keskustassa, meidän pitäis puhuu.

Heitin puhelimeni sängylle, enkä enää uskaltanut katsoa mitä poika minulle vastaa, joten päätin lähteä alakertaan aamupalalle.

Otin kupin kaapista ja kaadoin siihen pannusta kahvia. Juon kahvini aina mustana, joten aloin ryystää tummaa nestettä.

"Huomenta Yoongi!" äitini ääni kuului ruokapöydän luota. Käännyin ja nojasin keittiön tasoon.

"Huomenta." sanoin ja ryystin lisää kuumaa juomaa.

"Mites eiliset bileet?" hän kysyi ja haukkasi aamupalaleipäänsä.

"Oli siellä ihan kivaa."

"Kuulin kun ovi kävi aikasemmin, toitko jonkun yöksi?" hän kysyi.

"Joo yks kaveri vaan tarvi yöpaikkaa, ja sillä oli kiire kotiin." sanoin ja menin jääkaapille ja otin sieltä juustoa ja margariinia. Laitoin paahtoleivät paahtimeen.

"Olisi ihan kiva jos ilmottaisit yövieraista meillekin."

"Joo sori, ens kerralla ilmotan. Tää oli hätätapaus." sanoin.

-

Kuluneet tennarini naputtivat hermostuneesti metron likaista lattiaa. Jimin lupasi tulla puistoon kolmeksi ja olin jo melkein myöhässä. Kävelin ripeästi metroasemalta puistolle. Näin jo pojan istuvan siellä.

"Sori ku mä oon vähän myöhässä." pahoittelin ja istuin pojan viereen penkille.

"Ei se mitään." hän sanoi suloisella hunajaäänellään ja hymyili.

En osannut sanoa mitään. Istuin hiljaa ja jokainen lihas kehossani on jännittynyt.

"Niin oliks sulla jotain asiaa?" poika kysyi hiljaisella äänellä.

"Nii, joo..." katseeni harhaili käsiini jotka näpräsivät hupparin helmaa. Kirvelevät kyyneleet tekivät tuloaan, mutta räpyttelin ne piiloon.

"Yoongi?" poika huokaisi huolestuneena ja laski kätensä omani päälle. En ottanut kädestä kiinni ja hivuttauduin hieman kauemmas pojasta.

"Jimin kuule, me ei voida olla yhdessä..." sanoin yhä katse sylissäni.

"M-mut... Yoongi miks?" kuulin kuinka nuoremman ääni särkyi, enkä uskaltanut kääntyä katsomaan.

"Mä en oo tarpeeks hyvä sulle. Oo kiltti ja jätä mut rauhaan." sanoin mahdollisimman tyynesti.

Nousin penkiltä katsomatta edelleenkään poikaan. Lähdin kävelemään nopeasti pois puistosta. Tarpeeksi kaukana uskalsin kääntyä katsomaan Jiminiä, hän itki käsiään vasten. Sydämeeni sattui, mutta näin on parempi. Hän ansaitsee paljon parempaa.

-

Ihan super paljon onnea meiän pikku enkelille JIMINILLE!!!

Nyt älkää väittäkö vastaan!!JIMIN ON MAAILMAN KAUNEIN JA SULOISIN OLENTO MAAILMANKAIKKEUDESSA😭💜

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Nyt älkää väittäkö vastaan!!
JIMIN ON MAAILMAN KAUNEIN JA SULOISIN OLENTO MAAILMANKAIKKEUDESSA😭💜

Euphoria [Yoonmin]✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon