JIMIN
Tänään olisi ensimmäinen koulupäivä. Heräsin aikaisin, koska en halua olla ensimmäisenä koulupäivänä myöhässä. Pesin hampaat ja valitsin vaatteita samalla. Kaivelin kaappia ja vihdoin löysin lempifarkkuni, mustat revityt farkut. Paidaksi valitsin sinivalko-raidallisen paidan. Hihat olivat ylipitkät, mutta pidin siitä, sainpahan pienet käteni piiloon. Moni sanoi niitä söpöiksi, mutta minusta ne olivat säälittävät.
Tarkistin vielä oliko repussani kaikki mitä tarvitsin. Suljin repun ja heitin sen selkääni. Otin kännykkäni pöydältä ja laitoin sen taskuuni.
"Kookiee!! Taee! Mennään jo! Mä en haluu myöhästyy ekalta tunnilta!" huutelin poikia ovella. Pian pojat tulivat ja kiskoivat kengät jalkaan.
Kävelimme pienen matkan koululle. Piha oli jo täynnä oppilaita, jotka odottivat pääsyään sisälle. Etsimme tietä ovelle, mutta silmäni osui tuohon seinään nojaavaan poikaan. Kylmä virtaus kulki kehoni lävitse, silti se tuntui lämpimältä. En ole koskaan tuntenut tällaista! Johtuuko kaikki tämä vain tuosta yhdestä mustahiuksisesta pojasta. En edes tunne häntä. Eikä hän minua huomaa, olen huomaamaton, lyhyt poika, joka juuri rakastui tuohon olentoon.
Kävelimme ovelle, nojasin seinään ja yritin katseellani löytää taas tuon ihmeellisen pojan. Tekisin mitä tahansa, että saisin tavata pojan uudestaan. Oliko ihastuminen näin helppoa?? En ole koskaan ennen ihastunut... ja ensimmäiseni on poika. Mitä muutkin tästä ajattelee. Olisin vain se typerä pieni homopoika joka juoksisi karkuun jos joku edes nimittelisi. Olen aina ollut pelkuri, enkä koskaan uskaltaisi puhua tuolle pojalle.
Pian kellot soivat ja pääsimme sisälle. Lähdimme suunnistamaan ensimmäiseen luokkaamme, joka oli meillä kaikilla sama, matematiikkaa, inhokkiaineeni.
"Hyvää huomenta!" pitkä naisopettaja sanoi ylipirteästi. "Tervetuloa uuteen kouluun!"
Istuin Jungkookin vieressä takarivissä ja Taehyung heti edessämme. En muista koko tunnista yhtään mitään, sillä olin tuijotellut koko tunnin ikkunasta ulos. Mietin sitä poikaa, sitä kauneinta olentoa jonka koskaan olin nähnyt. Halusin tietää pojan nimen. Kaiken lisäksi hän näytti minua vanhemmalta, vähintään vuoden. Hän oli koulun pihalla yksin, mutta häntä kuitenkin odotti jossain iso kaveriporukka. Hän näytti juuri siltä, koulun suosituimmalta. Ja minä olin vain yksi poika muiden joukossa. En erottuisi porukasta ja hän ei ikinä huomaisi minua. Hän olisi aivan liian hyvä minulle.
Tunnin jälkeen menimme etsimään seuraavia luokkia. Minulla on nyt englantia, Taehyungilla fysiikkaa ja Jungkookilla terveystietoa. Seisoin käytävällä luokan edessä kunnes näin sen. Näin sen pojan taas! Sydämeni hyppäsi kurkkuun. Hän käveli ohitseni kahden muun pojan kanssa. Molemmat olivat häntä pidempiä. Toisella oli leveät hartiat ja hän oli todella hyvän näköinen, ei kuitenkaan niin hyvän näköinen kuin minun ihmepoikani. Toinen oli hyvin pitkä ja lihaksikas. Hänen hiuksensa olivat vaaleat ja huolitellusti laitetut. Käytävän päässä heitä odotti iso lauma poikia ja tyttöjä.
"Ai noitako katsot?" tuntematon punahiuksinen poika sanoi minulle.
"Öh, joo..." sanoin hieman hämmentyneenä.
"Mä oon Hoseok." poika esittäytyi. Hän hymyili kokoajan leveää hymyään.
"Mä oon Jimin." esittäydyin pojalle.
"Noi on koulun suosituimpia. Yoongi ja sen upee porukka." pojan ääni muuttui yhtäkkiä inhoavaksi. "Olin joskus niitten porukassa mut sit ne heitti mut ulos." poika sanoi.
"Mä oon pahoillani."
"Eiku ihan hyvä näin, kai." poika sanoi. Opettaja saapui ja avasi luokan oven."Mulla on tossa viereisessä luokassa." Hoseok sanoi.
"Okei moikka, toivottavasti vielä nähdään." sanoin ja menin englannin luokkaan. Istuin ikkunan viereen, keskiriville. Opettaja alkoi puhumaan ja yli puolet menivät ohi korvien. Hoseok sanoi yhden nimen, Yoongi, se oli varmasti juuri sen pojan nimi. Nimi kuulosti tutulta, olinko kuullut sen joskus aiemmin?Haluun tässä vaiheessa selventää, että Jungkook on 16-vuotias, Jimin ja Tae 17 ja he ovat ykkösellä. Yoongi on 18-vuotias, Namjoon ja Hoseok 17 ja he ovat kakkosella ja Jin on kolmosella ja 18. Halusin hieman muuttaa poikien ikiä.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Euphoria [Yoonmin]✔️
FanficEn olisi vielä elokuussa uskonut, että tuo Busanin poika tulisi muuttamaan minun elämäni. Että hän saa minut rakastamaan elämääni ihan uudella tavalla. . . . Boy x Boy Varoituksena: päihteet ja seksi Aloitettu 8.4.2018 Valmis 3.6.2020 © avaruudes...