~11~

634 77 21
                                    

JIMIN

"Moi!" keskeytin Taen ja Kookien hetken.

"Ai moi." Jungkook sanoi ja vetäisi frappensa takaisin itselleen. Istuimme Hoseokin kanssa pöytään.

"Mä kerroin Hobille." sanoin hymyillen.

"Häh? Aa nii joo sen, että sä tykkäät Yoongista!" Taehyung melkein huusi.

"Shh... Hiljempaa!" sihahdin pojalle.

"Mennäänks mekin tilaa juotavaa?" Hobi kysyy ja nyökkään.

Palaamme pöytään juomiemme kanssa. Minä tilasin kaakaon ja Hobi caramel latten. Hörppään juomaani ja katseeni kohdistuu tuttuun hahmoon. Kulmia kurtistellen seuraan pojan tekemisiä.

"Tuol on Yoongi." kuiskaan ja piiloudun kuppini taakse. Taehyung ja Hoseok kääntyvät välittömästi katsomaan mustahiuksista ja Jungkook vieressäni kurotteli kaulaansa nähdäkseen.

"Mitä se oikeen tekee?" Taehyung kysyy käännyttyään takaisin puoleeni ja kääntyi heti takaisin katsomaan.

Yoongi pälyili ympärilleen, selvästi vältellen jotakuta, kunnes Sumi kipittää korkeilla korkkareillaan paikalle. Tyttö ottaa pojan nahkatakin rintamuksesta kiinni ja kuiskaa tälle jotai. Yoongi selvästi suuttui juuri kuulemastaan ja lähtee kiireesti kauppakeskuksesta ulos. Sumi katsoo hieman ilkikurisesti pojan perään.

"Mitä helvettiä just tapahtu?" Jungkook kysyy kun kaikki tuijottavat tyttöä.

"Kaikki ei taida olla sitä miltä näyttää..." sanon ja vilkaisen Hobia.

Olimme kaikki hämmentyneitä näkemästämme ja joimme juomamme hiljaisuudessa loppuun. Hobi lähetteli minulle kysyviä katseita, mutta pudistelin päätäni pienesti. Jos Jungkook kuulisi Hobin tarinan Sumista, hän yrittäisi suutuspäissään käräyttää tytön ja möläyttää vahingossa vaikka mitä. Halusin vielä hetken suojella parasta kaveriani siltä.

Lähdimme kahvilasta ja koko kauppakeskuksesta ulos. Ulkona kirpeä syystuuli pörrötti hiuksiani. Nostin kaulahuiviani ylemmäs peittämään punaisia poskiani. Kävelimme puistolle päin hitain askelin, ei meillä mikään kiire ollut. Hämärä oli jo alkanut vaikka kello oli vasta viiden.

Istuskelimme puistossa jonkin aikaa kunnes Hobi pyysi meitä kaikkia hänen luokseen syömään. Hän kertoi, että hänen äitinsä teki aina ruokaa liiakseen ja siitä varmasti riitti meille kaikille.

Muutaman pysäkin päässä nousimme bussista ja kävelimme keltaiselle kerrostalolle. Nousimme hissillä neljänteen kerrokseen. Ruoka tuoksui jo rappukäytävässä ja Hobin avattua oven olin pyörtyä taivaalliseen tuoksuun.

"Moi äiti! Mä toin muutaman kaverin jos niillekkin riittäisi ruokaa." Hobi sanoi ja riisui takkia ja kenkiä.

Nurkan takaa ilmestyi lyhyt ja hymyilevä nainen. Hänen hymy tarttui meihin kaikkiin kun hän tuli esittäytymään meille.

"Ruoka onkin jo valmista, tulkaa vain pöytään." nainen sanoi ja viittoi meitä keittiöön päin.

Hoseokin äiti oli todella mukava ja otti meidät kaikki hyvin vastaan. Hänen tekemä kimchi oli taivaallista! Päästyämme asuntolalle mieleeni putkahti uudestaan se, mitä näimme kauppakeskuksessa. Sumin ja Yoongin käytös oli todella kummallista.

-

Tökin ruuantähteitäni lautasella. Söin jo loppuun ja odotan nyt, että kaverini olisivat valmiita. Muutaman pöydän päässä Yoongi istuu tiiviisti kiinni Sumissa, samalla jutellen kavereilleen. Mitä oikeen tapahtuu? Eilen poika lähti raivoissaan tyttöystävänsä luota ja nyt hän jo kiehnää tytössä.

"Haloo, maa kutsuu!" Jungkook tökkäisee olkapäätäni.

"Ah sori, mä en yhtää kuullu." sanon ja revin katseeni pois Yoongista ja huomaan, että pojat olivat jo nousseet pöydästä. Kiiruhdan tarjottimeni kanssa heidän perään.

Lähdimme kaikki eri suuntiin ruokalasta. Kävelin yksin biologian luokan eteen odottamaan. Ruokailua oli vielä sen verran jäljellä, että käytävällä oli minun lisäksi vain muutama muu. Käytävän lasiovi aukesi ja tuttu musta hiuspehko tuli lähemmäs minua.

"Mul on sulle asiaa." poika sanoi tummalla äänellään. Hän otti ranteestani kiinni ja vetäisi minut mukaansa. Hän johdatti minut käytävän päähän poikien vessaan ja lukitsi oven perässään.

Nojasin vessan kaakeliseinään enkä uskaltanut katsoa poikaa silmiin. Yoongi oli juuri vetäissyt minut mukaansa ja olimme nyt kahdestaan vessassa. Mitä helvettiä?!

"Sä taidat olla Hoseokin kaveri." Yoongi sanoi ja nyökkäsin, en vieläkään uskaltanut katsoa poikaan päinkään. Tunsin kuinka poskeni helottivat punaisena.

"Voisiksä sanoo sille et se soittais mulle. Tää on tärkeetä." poika sanoi, hän kuulosti niin erilaiselta kuin ennen. Hänen äänestään kuului hieman... pelkoa ja kaipuuta.

"Ömm, okei. Kai mä voin." sanon ja uskalsin vihdoin katsoa poikaa silmiin. Hän seisoi yllättävän lähellä ja punastuin entisestään.

"Kiitti." poika sanoi väkinäisen nopeasti ja katosi takaisin käytävään.

Jouduin hetken ottaa kunnolla henkeä, jotta sain ajatukseni takaisin järjestykseen. Lähdin takaisin luokan eteen jossa norkoili jo moni oppilas. Min Yoongi pyysi minulta palvelusta. Minulta? Eikö hän olisi voinut itse soittaa Hobille. Sen sijaan hän pyysi minulta apua.

-

Kiiruhdin biologian luokasta alakertaan. Pojat juttelivat siellä keskenään. Pyysin Hobia sivummalle syrjään.

"Et ikinä arvaa!" hihkaisin ja olin itsekkin yhtä hämmentynyt kun Hoseok.

"No, kerro."

"Yoongi tuli puhuu mulle. Se pyys mua sanoo sulle et sun pitäis soittaa sille. Kuulemma tärkeetä." sanoin hiljaa pojalle.

"Häh, mitä??" poika sanoi ja pudisteli päätään juuri kuulemalleen.

"Soita sille koulun jälkeen." sanoin ja menin Jungkookin ja Taehyungin luokse. Pojat eivät tainneet edes huomata, kun Hoseok katosi siitä hetkeksi. Heillä oli niin intensiiviset keskustelut jostain juuri julkaistusta videopelistä.

Kaiken tämän tapahtumien sekasotkun kruunasi se, kun Yoongi laskeutui portaat alas. Hän katsoi munua suoraan silmiin ja voin vannoa, että hän iski silmää. Tuo poika tekee minut ihan hulluksi!

-

Hellurei!

Haluun nyt kuulla teiltä kaikilta rehellisen mielipiteen tästä ficistä. Onks tää sen arvonen et jatkaisin tätä. Mun kirjotustahti on niin hidasta et varmaan menetän kaikki lukijat kun en julkaise tarpeeksi usein.

Toinen asia on se, että mä piilotin mun toisen ficin, Butterflies. Mulla ei oikeen ollu enää inspistä siihen.

Ja kolmas asia.
LOVE YOURSELF ANSWER!!!
Tähän astisista PARAS comeback!! Se albumi on T Ä Y D E L L I N E N !!
Seesaw, Epiphany, I'm Fine ja Love Myself nousi mun lemppareiks, mut ne kaikki biisit oli tosi hyvii!!

Love you<3

Euphoria [Yoonmin]✔️Where stories live. Discover now