~10~

611 79 4
                                    

JIMIN

Lämmin elokuu oli vaihtunut syyskuuhun ja syyskuukin oli jo lopuillaan. Puiden lehdet alkoivat jo vaihtamaan väriään kirjavaksi ja putoilemaan maahan. Lehdet kahisivat tuulen levittäessä niitä ympäri katuja. Osa lehdistä rusahteli mukavasti kenkien alla, kun kävelin matkaani koululta asuntolalle.

Yoongista ei ollut paljoa kuulunut muuta kuin, että hän oli taas yhdessä Sumin kanssa. Näinhän minä jo kaukaa kuinka koko suhde, ainakin Yoongin puolelta, oli pelkkää kulissia. Hän näytti niin etäiseltä tytön vierellä kuin hän olisi aivan muulla planeetalla. Mutta tyttö senkuin vain jaksoi roikkua mustahiuksisessa.

Olin pyytänyt Hobia asuntolalle ja päättänyt vihdoin kysyä enemmän hänen ja Yoongin taustoista. Hänellä olisi vielä yksi tunti ja lupasi tulla suoraan koululta.

-

Huoneen oveen koputettiin.

"Tuu vaa sisään." sanon ja Hoseok tulee ovesta sisään. Poika istuu viereeni sohvalle.

"Sulla taitaa olla jotain asiaa, vaikutit aika vakavalta koulussa." punahiuksinen sanoo.

"No en tiiä onko Jungkook ja Taehyung jo sulle puhunu ku oot niitten kaa aika paljon, mut mä oon homo ja ihastunu yhteen kakkosluokkalaiseen jätkään." sanat vain tulvivat ulos suustani.

"Nii siis Yoongiin." poika sanoo aivan normaalisti, kuin puhuisi säästä.

"Eli pojat on kertonu sulle." huokaisen.

"Ei mä päättelin ihan ite, ei ne oo mitään sanonu. Sä vaan satut aika usein kysymään multa Yoongista ja ilmeisesti haluut nyt tietää enemmän." poika sanoo ja nojaa sohvan selkänojaan.

"Mitä sun ja Yoongin välillä oikeen tapahtu?"

"Me oltiin ala-asteelta asti parhaita kavereita, mut lukion ykkösellä se alko seurustelee Sumin kanssa. Yoongi yritti löytää aikaa niin koululle, kavereille ja tyttöystävälle, mut Sumi yritti omia Yoongin kokonaan ittelleen. Sit se keksi ihan älyttömän jutun et oisin yrittäny iskee sen ja vieläpä et oisin pussannu sitä. Yoongi ei uskonu mua vaan mielummin tyttöystäväänsä. Sit se laitto välit poikki muhun." poika selitti.

"Miks sä et oo yrittäny puhuu sille ja selittää koko juttuu?" kysyin.

"Ei mua enää kiinnostanu. Sumi, se ovela käärme olis taas keksiny vaikka mitä." Hoseok huokaisi.

"Se muijahan on ihan hullu!" sanoin kiihtyneenä.

"Rauhotu! Mua ei enää kiinnosta niitten kahen jutut ja mä oon jo aikoja sitten päässy tästä yli."

"Sori... Mennääks keskustaan ku Kookie ja Tae on siellä?" vaihdoin heti aihetta.

"Mennään vaan." poika myöntyi.

-

Kävelimme metroasemalta kohti kauppakeskusta, jossa Jungkook kertoi olevansa Taehyungin kanssa. Pojat istuivat Starbucks-kahvilan pöydässä ja Jungkook ojensi frappeaan Taehyungille, joka maistoi toisen juomaa pillillä.

"Onkohan noitten kahen välillä jotai vähän enemmänki?" Hoseok kysyi minulta lähestyessämme pöytää.

"En tosiaan tiiä." sanoin ihmeissäni.

-

Moi taas...
Oon ihan surkee kirjoittaja ku aina tulee hirveen pitkä tauko lukujen välille ja muutenki nää on niin lyhyitä ja tylsiä...
Sorii🙈
Voisko tää Jimin hyvittää vähän tätä mun saamattomuutta?

Mulla alkaa maanantaina koulu ja en tosiaan tiiä miks oon vielä tähän aikaan (4

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mulla alkaa maanantaina koulu ja en tosiaan tiiä miks oon vielä tähän aikaan (4.30) hereillä😅

Euphoria [Yoonmin]✔️Where stories live. Discover now