~12~

591 76 13
                                    

YOONGI

"Kiitti." sanoin nopeasti Jiminille ja lähdin kiireesti pois vessasta. Mitä vittua mä oikeen ajattelin?? Halusin vaan päästä juttelemaan tuolle suloiselle pojalle. Piti sitten Hoseok sekoittaa tähän. No kaipa meidän aika on jo sopia. Olihan hän paras kaverini monta vuotta.

-

Havahdun ajatuksistani ja nappaan puhelimeni viereltäni. Näytöllä lukee Hoseokin nimi.

"Moi." sanon hiljaa puhelimeen.

"Oliks sul jotain asiaa." kuuluu pojan ääni linjan toisesta päästä.

"Joo... tota... anteeks!" parahdan.

"Mistä?" poika sanoo ihmeissään.

"Kaikesta! Siitä etten uskonu sua, siitä miten kauhee oon ollu sulle ja siitä et oot joutunu olla yksin." sanoin ja nämä sanottua tunsin itseni aivan kamalaksi ihmiseksi.

"En mä oo ollu yksin, mut mistä sulle nyt tuli mieleen et mä puhuinkin totta, eikä se kamala ämmä."

"Sä olit oikeessa siitä et se yrittää luikerrella ittensä millä keinolla tahansa mun suosikiks. Ja tajusin eilen et se on yks kaksnaamanen paskiainen." sanoin kiukkuisesti.

"Mitäs se tälläkertaa on tehny?" poika kysyi.

"Se sai tietää yhen jutun ja nyt se kiristää sillä mua. Se uhkas kertoo kaikille jos jätän sen. Saanhan mä sulta anteeks? Mä oon niin pahoillani et olin paska kaveri sulle ja sä yritit vaan olla rehellinen." sanoin ja pelkäsin ettei poika koskaan anna sitä anteeksi.

"Saat." poika huokaisi. "Mulla on ollu ikävä sua idiootti!" hän naurahti.

"Kiitos Hobi!!" kiljaisin helpottuneena.

"Mistä asiasta se muuten kiristää sua."

"Öö, no mä kerran yhen riidan aikana möläytin yhden jutun..." Sanat juuttuivat kurkkuuni enkä saanut sanottua sitä. "Yks juttu vaan. Ehkä mä joskus kerron." sanon nopeasti vältellen.

"Okei. Mut mun pitää nyt mennä, nähdäänkö huomenna koulussa?" onnekseni poika ei sen enempää kysellyt asiasta.

"Joo, vai tuunko vanhaan tapaan teiän kautta ja mennään samaa matkaa?" kysyin. Minä todellakin kaipasin niitä aikoja kun olimme parhaita kavereita.

"Tuu vaan." poika sanoi ja kuulin hänen äänestään kuinka hän hymyili.

"Nähdään siis aamulla, moikka." sanoin iloisesti.

"Moikka." hän sanoi ja sulki puhelun.

Minun olisi keksittävä keino päästä Sumista eroon ja tiesin, että Hoseok auttaisi minua. En vain pystynyt kertomaan hänelle tai kenellekkään muulle, että olen ihastunut poikaan.

-

Vähän myöhässä mut
HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ KOOKIE!!!

Vähän myöhässä mutHYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ KOOKIE!!!

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

💜💜

Euphoria [Yoonmin]✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt