6- Öpücük

177 14 2
                                    

 

Göğsüm hızla kalkıp iniyordu. Kokusu burnuma dolarken kendime hakim olamıyordum. Kollarım hafifçe titremeye başlamıştı. Bana sımsıkı sarılmıştı. Kemiklerimi kıracak derecede sıkı sarılıyordu. İyi hissettiriyordu. Çok iyi hissettiriyordu.

“Nabzına sahip çık.” Dedi. Sesi emir verir gibiydi. Kollarını hafifçe kaydırıp sırtımda oyalandıktan sonra geri çekildi.

“Beni bu kadar nasıl iyi hissettirdin? Bunu nasıl yaptın?” Onu yanağından sıkıca yakaladım. Dudaklarım nefessizlikten aralandılar. Nefesini yüzüme üfledi ve ardından geri çekildi.

“Hissetmek istediğin için iyi hissediyorsun.”

Gülümsedim. Bunu gerçekten ben mi istemiştim? Belki de haklıydı. İyi olmaya ihtiyacım vardı. Güneş üzerime sızarken düşünüyordum da gerçekten buna ihtiyacım vardı. Çünkü sahip olduğum her şeye sızan kir gibiydi ve bundan kurtulmak istiyordum.

“Beni seviyorsun.” Dedi, sesi dümdüzdü. Etkilenmiş gibi bile değildi. Bunu söylediğinde aniden ona döndüm.

Ondan kaçmak istemiştim. Sonrasında onun dokunuşuyla resmen bayılacak gibi olmuştum. Bunun adı sevgi miydi?

“Buna nasıl karar verdin?” Kaşlarım çatılmıştı. Ondan uzaklaştım.

“Çünkü benimleyken nefesin kesiliyor.” Sırıttı.

Kaşlarımı gevşettim. “Bu seni sevdiğim anlamına gelmez. Bu doğru değil.”

“Bu doğru.” Diye direndi.

“Değil!” Ona çıkıştım ancak sesimde inandırıcılık yoktu, hatta bu neredeyse sıfırdı. Onu seviyor muydum?

Kayra’yı seviyor muydum?

İçimden gelen kahkaha dalgasını bastırdım. Onu seviyormuşum. Hah! Onu sevmiyordum. Asla da sevemezdim. O kabaydı, o ukalaydı, o sorumsuzdu. O sevebileceğim kriterlerden çok fazla uzaktı.

Tek bir kriteri aradığım erkekte vardı.

O da yakışıklı olmasıydı.

Dehşetle gözlerimi araladım. Çakan şimşek nedeniyle yatakta resmen zıpladım ve pembe yastığımı göğsüme bastırdım. Yorganın altına sıvıştım. Öyle şiddetli bir yağıştı ki bu neredeyse ürkmüştüm.

Tabi titrememin tek sebebi de şimşek değildi.

Gördüğüm rüya nedeniyle sadece ağlamak istiyordum. Bu rüya basbayağı…Bu rüya iğrençti. Resmen Kayra ile çok yakındım ve biz… Ben ondan hoşlanıyor gibiydim. Onun yakışıklı olduğunu düşünmüştüm.

Kayra ile ilgili herhangi bir düşüncemde iyi bir sıfata yer vermiştim?

Beni manipüle ettiği gerçeğini es geçemiyordum. Düşüncelerimi resmen büyülemişti. Rüyalarıma süzülmüştü. Neden onunla yakın olduğum bir rüya görmüştüm? Bana sarılmıştı, kokusu nedeniyle bayılacak seviyeye gelmiştim, yanağına dokunmuştum, yakışıklı olduğunu kendime itiraf etmiştim.

Kafamı duvara geçirirsem tüm bu gariplik hissinden kurtulabilir miydim?

Aşağıdan elektrikli süpürgenin sesi geliyordu. Yeşim Hanım eve gelmiş olmalıydı. Bornozlu halim neden ona denk gelmemişti?

Birkaç gün önce babamın söylediklerini hatırladığımda yeniden yüreğim burkuldu. Babaannemi ziyaret meselesini anımsayınca bunu aklımın bir köşesine not ettim. Lunapark gezisinden sonra bunu gerçekleştirecektim. En azından ilk fırsatta bunu yapacaktım.

Bizim Hikayemiz ~ AskıdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin