,, Kat, Nashi vztávejte!" Přiběhla do ložnice Sky. ,,Sky nech nás spát. Ještě chvilku." Řekl jí Nash a tak šla na moji stranu postele. ,,Kat vztávej." Řekla už potichu. ,,Tak pojď mezi nás, ale nech nás ještě chvilku spát." Řekla jsem. ,, Dobře." Řekla a lehla si mezi nás. Připadám si teď jako její velká sestra. Zase!
Ještě jsem usnula a po asi hodině jsem se zase vzbudila bylo asi devět a když jsem se otočila na Nashe tak jsem ho viděla jak objímá Sky a spí. Jenom jsem se usmála a šla si udělat hygienu. Osprchovat jsem se, vyčistila jsem si obličej a nalíčila se. Vrátila jsem se do pokoje v županu a vybrala jsem si oblečení.
Byla jsem už oblečená a Nash se Sky ještě spali. Tak jsem je máchala spát a šla se nasnídat. ,, Dobré ráno Kat." Řekla Elizabeth. ,, Dobré ráno." Odpověděla jsem ji. ,,Nash ještě spí? Jo a neviděla jsi Sky?" Ptala se mě. ,,Jo Nash ještě spí a Sky spí vedle něho. Respektive v jeho objetí." Řekla jsem a usmála se. ,, Bože." Řekla Elizabeth potichu, aby ji nikdo neslyšel. Nasnídala jsem se už bylo deset a Nash se Sky ještě spali, atak jsem je šla vzbudit.
Když jsem je vzbudila, tak Sky někam odběhla a já tam byla jenom s Nashem. ,,Hele Nashi, to co se včera stalo. Nelituju toho. Bylo to krásný, ale udělali jsme to samí co Tina a Cameron. A ani jsme nebyli opilý." Chtěla jsem pokračovat, ale on mě přerušil polibkem. ,,Ale-Nashi- to.." říkala jsem mezi polibky, ale zase jsem to nedořekla. Leželi jsme na posteli a líbali se. Začínal mi svlíkal triko. Ležela jsem pod ním už jenom v podprsence a on na mně bez trika. Když v tom do pokoje vtrhl Hayes. ,,Doprdele neumíš klepat?" Zařval na něj Nash. A já se přikryla dekou i když jsem byla v podprsence. ,,No sorry, máš se zamykat, když se s ní chceš vyspat. Bože Nashi ty jsi čurák." Řekl a otočil se. Já na sebe navlíkla tričko a Nash taky. Potom se Hayes zase otočil.
,,No tak co chceš. To že jsem čurák si mi asi říct nechtěl co? Tak mluv." Řekl mu. ,,No jdu k Stefanie takže..." Už to nedořekl a Nash mu hodil krabičku kondomů. ,, Máš zač." Řekl mu když mu to hodil a já se zasmála.
,,Dík a čau." Řekl mu. ,,Nazdar." Odpověděl mu Nash. ,,I když můžu s tebou ještě mluvit? Pojď na chodbu." Řekl mu.Z pohledu Nashe
Šel jsem na chodbu a řekl mu. ,,Nebudu ti muset vysvětlovat co a jak máš dělat že ne?" Řekl jsem. ,,No to nemusíš. Já chci mluvit o tobě." ,, Proč chceš mluvit o mně? Já problém nemám." Řekl a já mu odpověděl. ,,No já si myslím, že máš problém docela velkej. V Česku máš těhotnou skoro manželku a chceš tady ojet Cameronovu holku. Přesně tohle udělal on tak nebuď čurák a nedělej to. Teď si měl nejspíš štěstí, že jsem přišel, ale já tě kontrolovat nebudu." Řekl mi. ,, Jo ale to si mi měl říct včera, než jsme šli do výřivky a sauny. Tak to už je teď pozdě. Měl si svýho staršího bráchu kontrolovat dřív a ty kontroluj sebe, aby si nebyl tatík." Řekl jsem mu a ukázal na kapsu, ve které měl kondomy. ,,Ty si vážně čurák Nashi. To jsem si k tobě nemyslel." Řekl mi a já odešel.
Pohled Katy
Do pokoje přišel naštvanej Nash a sedl si na postel. Hlavu založil do dlaní a koukal do země. Sedla jsem si vedle něj a objala ho. ,,Co se stalo?" Ptala jsem se ho. ,,Nic, jen jsem to totálně posral." Řekl mi. ,,Ale ne ty jsi nic neudělal. To ona tě podvedla." Uklidnila jsem ho. ,, Měl jsem se o ní víc zajímat a navíc jsem včera udělal to samí." Řekl a já se zadívala do země. ,,Ale vždyť jste se rozešli na chvíli nebo jak?" Řekla jsem mu. ,,No to máš pravdu asi bych to neměl tak prožívat." Řekl. ,,To bude dobrý. Půjdeme se Sky ven?" Navrhla jsem mu, on kývl a políbil mě.
-----------------------------------------------------------
Teď to vypadá, že bude Kat s Nashem. Nic bych proti tomu neměla, ale chci dát Camerona zase s Kat dohromady. Uvidím, jak to dopadne. Máte se na co těšit.
Ahojky lásky 😘
ČTEŠ
Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENO
RomancePříběh o 17ti leté holce Katy, která pochází z České republiky. Její rodiče ji vždycky koupili, co jí v očích viděli, ale tentokrát, když se s kamarádkou Tinou rozhodli, že pojedou na prázdniny do LA museli si peníze našetrit samy.To, ale ještě n...