26.

1K 33 0
                                    

Opět v LA

Pohled Nashe

Dneska je to asi týden a půl co jsme v LA a máme se tu dobře. Chodíme se Sky na výlety a Kat si docela dost rozumí s Jane a do školy se taky stíhá učit. Někdy tenhle týden se chceme vrátit do ČR. Takže už pomalu balíme, chodíme nakupovat atd.

,,Kat vstávej." Budil jsem jí. ,, Ještě se mi nechce. Budeme se dneska jenom válet. Stejně prší." Řekla. ,,No ty lenochu, jdu udělat snídani pak přijď." Řekl jsem jí a ona se zachumlala do deky. Udělal jsem snídani a položil ji na stůl. Šel jsem vzbudit Kat ještě jednou a když byla vzbuzená šli jsme dolů, že se najíme. Lívance, které jsem udělal už na stole ale nebyli. Šel jsem se podívat do obýváku a na gauči ležela Sky s Hayesem a v ruce drželi talířek s livancema. ,,Já vás zabiju." Křičel jsem na ně se smíchem na tváři. Hayes si nacpal do pusy poslední lívanec a se Sky v náručí vyběhl. ,,Já vás chytím." Začali jsme se honit po domě.

Pohled Kat

Začali běhat po domě s já šla udělat ty lívance, které nám Hayes se Sky snědli. Potom jsme se nasnidali a sli jsme se obléct. Vzala jsem si černý body a černo bílou pruhovanou sukni. Nash si vzal košili a krátký kalhoty. ,,Nepojedeme se podívat do Primarku?" Ptala jsem se. ,,Jo můžeme. Musíme vzít i Sky, protože mamka musela do práce a Hayes jaksi zmizel." Řekl. ,, Vpohode tak příprav auto a já jdu pomoct Sky." Řekla jsem a šla za ní. Pomohla jsem ji obléct a šla jsem. Nešla za mnou a tak jsem se vrátila. ,, Pojď musíme jít. Nash už čeká." Řekla jsem. ,,Ty máš Nashe ráda?" Zeptala se mě. ,,Jo a moc. Teď už ale pojď." Zvedla jsem se a vzala ji do náručí. V autě jsem ji připoutala s šla si sednout dopředu za Nashem.

Po cestě jsme si povídali i se Sky a ona se nás potom zeptala. ,,Nemohla bych být teta?" ,,No to říkáš vždyť jsi teta. El vzpomínáš?" Ptal se jí a já na něj jen tak koukala. ,,A co vy nebudete mít miminko?" V tu chvíli jsem se zarazila. ,,Jak si na to přišla?" ,,Já jen byla bych ráda a vy když se máte rádi." Řekla mi. ,,To máme se rádi, ale jsme ještě mladý na to abysme měli miminko. A hele už jsme tady." Změnila jsem téma. Vydali jsme se k obchodu drželi jsme se za ruku za jednu Sky ruku já a za druhou Nash. ,, Mně se to takhle líbí." Řekla a skočila na Nashe. Ten ji nesl a potom ji položil.

Potom se Nash zastavil u spodního prádla s něco naházel do košíčku. ,,Nashi je tu s námi Sky." Řekla jsem. ,,To je jedno. Stejně si nevšímá toho co je v košíku." Řekl. Já jsem si koupila kabelku, peněženku nějaké šaty, boty a tak. Nash si koupil nějaké košile a kalhoty no a Sky si vybrala nějaká trička s Unicorn overal na spaní. A ještě jsme vybrali nějakou dekoraci. Zaplatili jsme byli asi půl třetí a jeli jsme domů.

Domů jsme přijeli asi v pět, protože jsme se stavili ještě na jídlo. Večer jsme koukali se Sky a Hayesem na pohádky a potom jsem se šla umýt a následně spát.
____________________________________
Jop, další díl. Kdy se vrátí do ČR bude Kat s Cameronem nebo s Nashem? Co bude dál? Čtěte dál a dozvíte se to.

Ahojky lásky 😘

Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat