Crrrr* zvonil můj budík, když v tom jsem se podívala na hodiny a viděla jsem, že je sedm hodin a za hodinu mi letí letadlo. ,,Nee, zaspala jsem." Vykřikla jsem a vyskočila z postele. Rychle jsem běžela do koupelny, kde jsem se převlékla, upletla jsem si cop a běžela za mamkou do kuchyně. ,,Mami, odvezeš mě prosím na letiště, aby mi neuletělo letadlo?" Řekla jsem mamce vyděšeně. ,, Jasný, obleču se a pojedem. Jen, aby ti to neuletělo!" Odpověděla.
Seděly jsme v autě a byly už skoro před letištěm, kde už na mě čekala Tina se dvěma kufry. Měla jeden velký a jeden malý příruční do letadla, stejně jako já. Když jsme běželi k přepážce, nad níž visela velká černá tabule s nápisem Los Angeles - 8:05. Mamka na mě křikla ,,Holky opatrujte se a až doletíte zavolejte." Jen jsme kývly, poslali ji vzdušný polibek a běželi dál k přepážce.
Odevzdali jsme velké kufry, vzali si letenky a naše menší příruční kufříky položené opodál přepážky. Proběhli jsme dál až k detektorům, které jsme s klidem prošly a šly ke vstupu do našeho letadla. Letuškám jsme ukázaly nás pas a letenku. Po kontrole nás pustila do letadla. Prošly jsme takovým celobílím tunelem. Na jeho končinách přivítala letuška a poslala nás na naše místa, kde jsme se posadily. Já na místo do uličky a Tina k oknu. Do uší jsem si dala má sluchátka a pustila si písničky. Protože jsme letěli přibližně 13 hodin, tak jsem asi po 4 hodinách sezení usnula. ,,Katy, vstávej už, jsme v LA" mluvila na mě potichu Tina a já se probrala ze snů. ,,To už jsme tady, tak rychle?" Ptala jsem se Tiny. ,,Ano, celou cestu si spala" usmála se na mě.
Vylezly jsme z letadla, vyzvedly si kufry a šly si stopnout taxi. Když přijelo další taxi, tak jsem k němu běžela i s kufry a najednou do mě strčil nějaký kluk. ,,Omlouvám se" promluvil, otočil se a já jsem ze sebe nedostala ani slovo. Po chvilce do mě žďuchla Tina a promluvila. ,,Ahoj jsem Tina a tohle je moje nejlepší kamarádka Katy. Jsi její oblíbenec z Magconu a řekla bych, že proto se zasekla." Řekla.Usmála jsem se a řekla ,,No my musíme jít." ,,Katy v jakém hotelu jste ubytovaný?" Tázal se Cameron. ,,Myslím, že je to něco jako Four... Four Seasons myslím..." Řekla jsem ,,To je super, já jsem tam taky ubytovaný a přijede ještě Nash tak pojeďte se mnou taxíkem." Řekl a usmál se na nás. ,,Nash" řekla a zrudla Tina, když uslyšela Cama ,,Je z něj úplně mimo." odpověděla jsem a sedala do auta. Jak jsem, ale byla unavená, usnula jsem po té sice krátké cestě v taxíku a rovnou na Dallasovo rameni. Vzbudilo mě až jemné pohlazení po tváři jeho hladkou rukou.
ČTEŠ
Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENO
RomancePříběh o 17ti leté holce Katy, která pochází z České republiky. Její rodiče ji vždycky koupili, co jí v očích viděli, ale tentokrát, když se s kamarádkou Tinou rozhodli, že pojedou na prázdniny do LA museli si peníze našetrit samy.To, ale ještě n...