Vzbudila jsem se a na mobilu měla opět několik zmeškaných hovorů. Tentokrát to bylo od mamky. Volala mi celou noc podle hovorů a tak jsem dala Nashovi pusu a seběhla dolů. V kuchyni na barové stoličce seděla Jane. ,, Dobré ráno Jane." Řekla jsem a sedla si vedle ní. ,, Dobré." Odpověděla mi. A já volala mamce, ale nebrala mi to. ,,Co se děje? Potřebuješ pomoct?" Řekla mi. Od včerejška jak jsme si povídali, tak jsme se docela dost poznali. ,,No jen chodila jsem s Cameronem a Nash s mojí nejlepší kamarádkou Tinou. Ona je těhotná a s Nashem zasnoubená. Jenomže když jsme slavili moje 18 narozeniny tak se opil Cam i Tina a vyspali se spolu. My se naštvali s odjeli na rychlo sem. No a teď mi volá mamka a píše mi kde jsem." Řekla jsem jí náš příběh. ,,To mě mrzí." Řekla mi a objala mě. ,,No jenže jsme udělali další kravinu." Řekla jsem jí. ,,Co?" Ptala se. ,, Když jsme byli oba na dně tak jsme se spolu vyspali." Řekla jsem jí. ,,No tak to buď v klidu. Vždyť jste se rozešli. Já bych si z toho nic nedělala." Řekla mi a tím mě vlastně uklidnila.
,, Děkuju." Řekla jsem jí a objala jí.Pak mi znova volala mamka. ,,No? Mami!" Řekla jsem když jsem ji to vzala. ,, Můžeš mi laskavě říct kde jsi? Já tady šílím strachy o tebe a ty mi řekneš jenom no mami?" Křičela do telefonu. ,,Ve škole jsem domluvená, probíranou látku mi vždycky učitel pošle a potom až se vrátím, tak mě vyzkouší." Řekla jsem. ,,A kde si mi aspoň řekneš?" Ptala se. ,,Řekla bych ti to,jenže si myslím, že teď vedle tebe sedí Cameron a Tina a doufají, že ti něco řeknu. Jsem vpořádku. Musím jít." Řekla jsem. ,,A jsi tam sama? Nemáš dost peněz." Řekla mi. ,, Peněz mám dost. Jsem s Nashem. Až ti Cameron řekne co se stalo nebudeš ho takhle uklidňovat. Za to že jsem odjela může hlavně Cameron a Tina. Takže až ti to řeknou zavolej mi. Čau." Řekla jsem a típla hovor.
Povídali jsme si potom s Jane o různých věcech a pak jsme se šli obléct, protože jsme v kuchyni seděli jenom v tričku. Vzala jsem si šortky a tričko Vans. Udělal ranní hygienu, namalovala jsem se a šla vzbudit Nashe. Bylo už asi půl desáté. ,,Nashi, vztávej je ráno." Řekla jsem mu. ,,Co? Už? Ještě ne!" ,,Domluvila jsem se s Jane, že pojedeme do Disneyland. Vezmeme Sky a El.". Řekla jsem. ,,Do Disneylandu? To máš říct rovnou." Vyskočil z postele a šel si dát sprchu. Potom se oblékl a šel za Willem.
-----------------------------------------------------------
Zase to dělím na dvě části, takže výlet do Disneylandu až příště. Není to moc zajímavá kapitola, ale musela jsem to napsat. Občas si říkám, že se Nash chová jako malé dítě, ale co. Takže se těšte na další díl a.....Ahojky lásky 😘
ČTEŠ
Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENO
RomancePříběh o 17ti leté holce Katy, která pochází z České republiky. Její rodiče ji vždycky koupili, co jí v očích viděli, ale tentokrát, když se s kamarádkou Tinou rozhodli, že pojedou na prázdniny do LA museli si peníze našetrit samy.To, ale ještě n...