Po jednom týdnu
Za tu dobu, co jsem s Nashem v LA se změnilo dost věcí. Připadám si jako kurva, která se rozejde s klukem, kvůli tomu, že ji podvede a potom udělá to samé. S Jane jsem se skamarádila dost hodně, takže jsme takové nejlepší kámošky a s Willem jsme taky dobrý kamarádi. Co se Sky a Hayese týče, tak pro Sky jsem jako její druhá mamča a Hayes je jako můj brácha.
Dneska mě čeká docela nezajímavý den. Včera mi učitel poslal věci na učení, takže můj den dneska bude sezení v posteli, obklopená spoustou papíru. Večer jdu s Jane do kina, takže se alespoň trochu od reaguju.
Už se učím asi tři hodiny s upřímně to vůbec nechápu. ,,Kat nechceš s něčím pomoct?" Přišla do pokoje Jane. ,,No nevím jestli tohle budeš chápat." Ukázala jsem ji papíry. ,,Jo to je jednoduché." Řekla a začala mi to vysvětlovat. Po hodině jsem to tak nějak uměla. Nash mi přinesl jídlo a sedl si vedle mě. ,,Už to umíš?" Ptal se. ,,Jo trochu. Jane mi to vysvětlila." Řekla jsem. ,,Jo ona je chytrá." Řekl a objal mě.
Najedli jsem se a šla se učit ještě ekonomii. Když jsem se to naučila, šla jsem za Nashem a domluvili jsme se, že se půjdeme projít na pláž. Procházeli jsme se, povídali jsme si a nakonec jsme se stavili v nějakém stánku na drink. Zase jsme se procházeli a když bylo asi půl třetí rozhodli jsme se jít směrem k domu. Šli jsme centrem, já si koupila šaty a Nash si koupil košili.
Domů jsme došli až v půl čtvrté a já se šla najíst. Potom jsem si hrála se Sky a společně s Willem, Jane, Nashem,Hayesem a Sky jsme vzali El v kočárku a šli na procházku. Vrátili jsme se přibližně v sedm hodin a já s Jane jsme uspali El a Sky. Kluci hráli zase nějakou hru a my se šli připravit, aby jsme včas vyrazily do kina.
V osm jsme se vydaly autem, protože nám kino začínalo v půl deváté. Šly jsme na nějaký romantický film. Skončil v půl jedenácté a my spokojeně vyjely domu. Doma jsme šli společně do výřivky si odpočinout a potom jsme šli spát.
-----------------------------------------------------------
Kratší, ne moc zajímavá kapitola, ale něco jsem chtěla napsat, protože jsem se nudila.Ahojky lásky 😘
ČTEŠ
Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENO
RomancePříběh o 17ti leté holce Katy, která pochází z České republiky. Její rodiče ji vždycky koupili, co jí v očích viděli, ale tentokrát, když se s kamarádkou Tinou rozhodli, že pojedou na prázdniny do LA museli si peníze našetrit samy.To, ale ještě n...