Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα απο το να ξυπνάς οτι ωρα θες χωρίς να έχεις σκοτούρες στο μυαλό σου αν προλάβεις ή οχι τις υποχρεώσεις να ντυθείς να βιάζεσαι και προπάντων να έχεις νεύρα.
Όταν έχω άδεια απο την δουλειά νιώθω πιο χαλαρή και οχι τόσο πεσμένη και πιεσμενη. Εδώ και κάμποση ώρα εχω απορροφηθεί στο μπαλκόνι μου με το λαπτοπ ανοικτό να παίζει σιγά το in my blood του shawn
"help me, it's like the walls are caving..-" τραγουδάω σιγά τους στίχους καθώς εχω κλειστά τα μάτια.
"but I just can't it isn't in my bloooood "
"Δεν περίμενα να ακούς τέτοια τραγούδια"
Λέει μια φωνή και κατευθείαν καταλαβαίνω ποιανού είναι."Δεν περίμενα να με παρακολουθείς" λεω και ακούω με δυσκολία το γέλιο του.
"Πάντως ωραίο σορτς" λεει και έρχομαι στην πραγματικότητα. Ειμαι μπροστά του με ενα παλιό boxer ανδρικό.
"και η κάτοχος του ακόμη πιο ωραία" συνεχίζει και γελάει ενω εγω νιώθω έντονη καψα στα μάγουλα μου. Παω να σηκωθώ και η φωνή του με σταματά
"Κάτσε κάτω σε τρολλαρω"
Λέει και συγκρατεί το γέλιο του."Λοιπόν πως και ξύπνια τόσο αργά"
"Γιατί ξέρεις πότε ξυπνάω; "
"Μπορεί" λεει και γελαει
"Άρα όντως με παρακολουθείς; "
"Μπορεί" λεει και γελάμε
"Έχεις να κάνεις τίποτα σήμερα;" με ρωτάει.
Ανασηκωνω τους ώμους και τον χαμογελάω "μπορεί" απαντώ."Μαθαίνεις γρήγορα"
"Ισως"
"Ίσως και οχι"
"Παω πάσο. " λεω και σηκώνω τα χέρια."Λοιπόν ωραία γειτόνισσα θα πάω να ετοιμάσω βαλίτσες"
"Οοο ποιος;"
"Τι ποιος;"
"Ποιος σε ρώτησε" λεω και χαμογελάω
"Απλά είπα μην φανώ σνομπ όμορφη. Άλλωστε ξέρω πως θα σου λείψω"
"Που θα πας;" ρωτάω και γελάει
"Τι;"
"Τι-τι:"
"Τι σε ενδιαφέρει; "
Λέει γελώντας. "μπορεί όντως να ενδιαφέρομαι" λεω και κουνάω τους ώμους."Μην ανησυχείς σε 3 μερούλες θα σου έρθω μην ανχω" λεει αλλάζοντας την φωνη του σε ποιο τσιριχτη.
"Καλό ταξίδι γείτονα"
Λεω και τον χαιρετώ απο απέναντι"καλή ξεκούραση γειτόνισσα λέει και μου κάνει μια καρδιά"
Λέει και κλείνει την πορτα.
YOU ARE READING
Αδιέξοδος
Teen FictionΕθισμός=καταναγκαστική συνήθεια που επηρεάζει την συμπεριφορά και τον ψυχισμό του ατόμου. Εθισμός είναι η εξάρτηση από μια συνήθεια. Κι οταν η εξάρτηση από ουσία συνδέεται με την εξάρτηση από ένα ατομο; κι όταν για να συνεχίσεις να ζεις θα καταστρέ...