"Και έγινε κάτι άλλο" με ρώτησε η Ρανια για πολλοστή φορά.
"Όχι σου είπα Ρανια. Μετά από το εστιατόριο με πήγε σπίτι και με φίλησε. Αυτό "Τις λεω ενω κινούμε γύρω γύρω με την καρέκλα μου.
"Τον εμπιστεύεσαι;" με ρωτάει και σταματώ να την κοιτάξω.
"Την αλήθεια;" την ρωτάω και νευει.
"Όχι. Η εμπιστοσύνη θα κτιστεί σιγά σιγά μεταξύ μας. Άλλωστε χθές το συζητήσαμε και αποφασίσαμε να το πάμε αργά."Λέω και ξαπλώνω πίσω.
"Σε έφερε το πρωί ε;" μου λέει και χαμογελάω νευοντας.
"Θα έρθει να με πάρει και το βράδυ." Λεω και χτυπάω ενθουσιασμένη παλαμάκια.
"Ew κάνεις σαν λυκειοκοριτσο" μου λεει και κάνει πως ξερνάει.
"Αχ ο Τζόνι είναι Θεός. Είναι κούκλος. Δεν του πανε τα πουκαμισα;. Μα δες τον" λεω μιμοντας την φωνή της.
"Σκασε. " μου απαντά και μου σηκώνει το μεσαίο δάκτυλο τις γυρνώντας στο pc.
"Ναι εσύ η ώριμη" ψυθιριζω και χαχανιζουμε γυρνώντας στην δουλειά.
.........
"Λοιπόν τι θα κάνεις εσυ;" ρωτάω καθώς απενεργοποιώ το laptop μου."Θα βγούμε με τον Τζόνι για φαγητό . Εσυ;"
"Πήρα τον Βικτωρ τηλέφωνο και είναι στον δρόμο. "
"Σκέφτεσαι να προχωρήσετε " Μου λέει πνίγοντας ένα γέλιο."Προς το παρόν όχι. Χθες αρχίσαμε μωρή "
"Α μαλιστα." Απαντα δήθεν ξενερωμενη
"Εσύ με τον ομορφονιο;."
Το μόνο που έκανε ήταν να γελάσει και να κοκκινισει"Προφυλάξεις τουλάχιστον γιατί είναι κρίμα να γίνω νόημα από αυτήν την ηλικία. "
Λέω και βγαίνω απο την γυάλινη πόρτα.
Ανοίγω την πόρτα και μπαίνω μέσα στο αυτοκίνητο.
"Γεια σου" μου λέει και νιώθω τα ζεστα του χείλια πάνω μου. Όσες φορές και να το κάνει θα μου φανεί ξαφνικό. Ειδικά το πως ταράζεται ο εσωτερικός μου κόσμος
"Γεια" λεω και του χαμογελάω.
"Λοιπόν όμορφη πως πήγε η δουλειά;"
"Πολύ τρέξιμο αλλά τα καταφέρνω"
Του λέω και κλείνω τα μάτια μου"Πεινάς;" με ρωτάει και μουγκριζω θετικά με κλειστά τα μάτια.
"Ωραία. Έχω μαγειρέψει θες να έρθεις να μείνεις σε εμένα σήμερα;" με ρωτάει
"Ναι υποθέτω απλά εγω ξυπνάω πολύ νωρίς και δεν θέλω να σε ξεσηκώνω "
"Το ξέρω και αυτό. Ξυπνάς τουλάχιστον έξι το πρωί για να σιγουρευτεις πως όλα είναι στην εντέλεια. "
YOU ARE READING
Αδιέξοδος
Teen FictionΕθισμός=καταναγκαστική συνήθεια που επηρεάζει την συμπεριφορά και τον ψυχισμό του ατόμου. Εθισμός είναι η εξάρτηση από μια συνήθεια. Κι οταν η εξάρτηση από ουσία συνδέεται με την εξάρτηση από ένα ατομο; κι όταν για να συνεχίσεις να ζεις θα καταστρέ...