"Bence değil İpek, benziyordur."
"Hayır kanka eminim, güneş gözlükleri bile aynıydı. Hem var ya çocuk afet, sen buna yazsan mı ya?"
"Of sus İpek, evin kapısını açtığımda dertler üzerime yığılcak diye korkuyorum zaten!"
Otobüs durağına yürürken İpek'le rutin konuşmamızı yapıyorduk. Kış ayında olduğumuz için kat kat giyinmiş kuşanmıştık ama İpek bunu biraz fazla abartıp Antartika'da yaşayan bir genç gibi giyinmişti.
"Nasıl üşümüyosun sen ya?"
"Üşüyorum ama belli etmiyorum yavrum."
Neyse ki çok beklememize gerek kalmadan otobüs gelmişti.
🌌
Telefonuma gelen bildirimle sandalyemi geriye itip telefonumu şarjdan aldım ve yatağıma yatıp cevap verdim.
nyksbendipek: Burçaaaaaaaaak
nyksbendipek: Burçaaaak kankaaaa
Etibur_çak: Efendim?
nyksbendipek: Kanka seninkinin instastorysine bak, deliriyorumahsnahahw
Görüldü de bırakıp çocuğun hesabına girdim ve storysinin açılmasını bekledim.
Hikayesinde Moren'in en güzel köşesinden bir fotoğraf vardı!
etibur_çak: Lan harbiden o çocuk!Allah kahretmesin!
nyksbendipek: Lqnwbashjqjejwje Şansını sikeyimahajshwha
nyksbendipek: Allah'tan yakışıklı çocukmuş kanka, bir yerden yırttın yani.
etibur_çak: Gülme, yat zıbar yarın kafede düşüneceğiz bir şeyler
Telefonu geri şarja takıp ayağa kalktım. Bir kahve içip kendime gelmem gerekiyordu.
Odamdan çıkarken abimin de odasından çıktığını gördüm.
"İyi geceler abi."Gözlerinin altında uykusuzluktan oluşmuş mor halkalar dikkatimi çekmişti. Her zaman dağınık olan saçları daha çok dağınıktı.
Yüzüne baktığımı hissettiğinde, kollarını açtı. Eskiden her gece uyumadan bana sarılır, saçlarımı okşardı. Ben hiç abisizlik nedir bilmezdim.
Ben annesizlik ne demek onu da bilmezdim.
Öğrendim.
Ağlaya ağlaya öğrendim.
Abime sarılırken özlem bir kez daha ucu kızgın bir demir gibi yüreğime saplanmıştı.
"İyi geceler Sarı Tavuk."
Abim odasına ben mutfağa giderken evde annemin yokluğunu o kadar hissediyordum ki. Çok değil 4 ay önce gökyüzüne uğurlamıştık annemi.
Mutfakta kahvemin olmasını beklerken kapı açılma sesi geldi.
"Ben geldim Bircan!"
Her gece olduğu gibi bu gece de sarhoştu ve sanki annem evdeymiş gibi kapıyı açmıştı. Boğazımda ki yumru büyürken gözlerimi yere değdirdim.
Babam salondaki koltuklardan birine uzandığında üzerine bir örtü örtüp kahvemle birlikte odaya geçtim.
🌌
Bölümlere şarkı koyayım mı?
Yoruuuuum istiyoruum 😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM: Aynı Gökyüzü
Short StoryEtibur_çak: İpek senin kullanıcı adına tüküreyim! Etibur_çak: Senin yüzünden tanımadığım bir çocuğa mesaj attım! Hemde ağlayıp delirirken! Etibur_çak: Senin kıçında hava fişek patlar inşallah!