Etibur_çak: Sana yazmam sorun oluyor mu?
Etibur_çak: Oluyorsa söyle de daha çok yazayım 😅🤣
Salakça sırıtıp telefonu elimden bıraktım ve masa silen İpeğe baktım.
"Çalış köle, ben sigara içmeye çıkıyorum."
Oturduğum koltuğu geri itip ayağa kalktım ve arka tarafa ilerledim. Günlerdir uyumadığım için başımdaki ağrı bir yılan gibi dönüp duruyordu beynimin içinde. Ve geçirebildiğim tek tük zamanlarda sigara içiyordum.
Hava yine buz gibiydi ama Moren'de sigara içmeyi sevmiyordum o yüzden katlanmak zorundaydım bu soğuğa.
Nyksbendixarın: Yok benim başıma da anonim gibi bir dert lazımdı zaten, hiç sorun olmuyor.
Etibur_çak: Aslında biliyor musun bi sen varsın yanımda olan bi de bir arkadaşım.
Etibur_çak: Yalnız olmaktan yakınmıyorum yanlış anlama.
Etibur_çak: Ama farkında olmadan bile derdimi sana anlattım, bence bu bir işaret.
Etibur_çak: Hadi evlenelim.
Nyksbendixarın: Aslında biliyor musun, senin bu gizemli tavırlarını sevmesemde, hayatında anonim birinin olması güzel gibi.
Nyksbendixarın: Hem kimsen yokmuş hem de kimsen varmış gibi.
Etibur_çak: Sen bunu dedin ya şimdi, ben her gün sana yazarım artık 😂😂
Nyksbendixarın: Çok sinirlerimi bozmadığın ve bir şeyleri kurcalamadığın sürece sorun yok benim için.
Sigaranın ters tarafını dudaklarıma götürdüğümü son anda fark edip düzelttim. Sırıttım.
Bugün artık kimse moralimi bozamazdı.
-
Herkese iyi bayramlar, bölümleri çok hızlı atamıyorum çünkü çalışıyorum eve gelince yorgunluktan telefon elimde uyuyakalıyorum. Bu bölümde bayram hediyesi olsun diye düşündüm, bir daha ki bölümde görüşürüz. 😍🤣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM: Aynı Gökyüzü
Short StoryEtibur_çak: İpek senin kullanıcı adına tüküreyim! Etibur_çak: Senin yüzünden tanımadığım bir çocuğa mesaj attım! Hemde ağlayıp delirirken! Etibur_çak: Senin kıçında hava fişek patlar inşallah!