|U n u t m a k|

10K 491 42
                                    

Renkli gözler, güzel bir yüz ve yapılı ama zayıf bir vücut. Arın'ı incelerken kafama kazınması için bunları tasvir ediyordum.

3 Gündür, kapanışa 2 saat kala geliyordu ve kapanmaya yakın gidiyordu. Aslında onunla konuşmak istiyordum ama ne diyebilirdim ki? Kendimi rezil edip bir de 'selam, naber?' Diyemezdim.

"Çocuk eve sağ salim varamayacak be yavrum."

Arın'a bakan gözlerim İpeğe çevrildi. Dediğini anlamamıştım.

"Ha?"

"Öyle bir bakıyorsun ki çocuğa,eve gidemeyecek. "

İpek bana takılmaya bayılıyordu ama haklıydı. Dikkat çekmediğimi umarak yarım kalan işimi halletmeye koyuldum.

Son zamanlarda kafam meşgul olsun diye yemediğim halt kalmamıştı ama yine de günün sonunda ya Annemi ya da Arın'ı düşünürken buluyordum kendimi. Arın'ı düşünme sebebim ona rezil oluşum ve her geldiğinde içimi kaplayan utamç hissiydi.

"Kalkıyor seninki, git kasaya."

Mutfaktan kasaya geçtiğimde Arın'ın güneş gözlüklerini taktığını fark ettim.

"Afiyet olsun,"

Elimden geldiğince kızarmadan hesabı alabildiğimde para üstünü O'na uzattım. Yarım bir tebessümle Moren'den ayrılırken, arkasından bakıyordum.

Bu çocukta bir şey vardı. Beni kendine çekiyordu.

İpek koşar adım mutfaktan kafe kısmına gittiğinde kafamı çevirip ona baktım. Arın'ın oturduğu masasaki dosya'yı eline aldı.

"Ohaa unutmuş!"

İpek hızlıca dosyayı alıp yanımıza geldiğinde, "Ay ben açamam sen aç!" elime tutuşturduğu dosyayla bakışırken Meriç sağ İpek sol omzumdan açmamı bekliyordu.

"Açmayacağım çocuğun özeli."

Aralarından sıyrılıp dosyayı çantama koydum ve çıkış saatimizin geldiğini gördüm.

"Ya of çol fenasın!"

"Sanki eve gidince bakmayacaksın!"

"İpek ben çıkıyorum, alış verişe gitmem lazım kapanışı halledersiniz."

Çantamın üzerindeki ceketi üzerime giyerek saçlarımdaki topuzu açtım ve arkadaşlarıma el sallayarak morenden ayrıldım.
-
Yatağımın üzerindeki dosyayla bakışırken içimden bir ses bakmamı diğer ses bakmamamı söylüyordu.
Acaba içinden ne çıkabilirdi? Çıplak kadın resimleri, porno resimleri ya da...

Elimle yüzümü sıvazlayıp düşüncelerimi atmak için uğraştım.

"Bre Bismillah."

Dosyanın kapağını açtığımda, içim rahatlamıştı. Tahmin ettiğimden daha farklı şeylerle karşılaşmıştım. Normal resimler. Her insanın çizmek isteyip çizemeyeceği resimler.

Dosyanın sayfalarını çevirdikçe çizimlere hayran oluyordun. Bir insan bu kadar güzel çizebilir miydi? Bir kaç resimin fotoğrafını çekip kendime sakladım. Dosyanın sonuna geldiğimde kapağını kapatıp telefonumu aldım ve geriye doğru uzandım.

Telefonu yüzüm hizasında yukarıda tutarak stalk yapmak favorilerim arasındaydı.

Arın'ın attığı storye geçince dikkatlice okumaya başladım.

Siyah bir ekrana bir şeyler yazmıştı.

'Moren Kafe yakınlarında resim dosyamı düşürmüşüm, bulan varsa dm'

Yazdıklarını okurken telefonum birden bire yüzüme düştüğünde doğruldum.

"Hayır hayır mesaj atmamış olsun!" Lanetler yağdırırken yüzüme düşen telefonumun kime mesaj attığını ögrenmek için dm'ye girdim.

"Kahretsin kahretsin!"

Keşke mesaj atsaymış diye dua edeceğim bir şey atmıştı! Dosyasının fotoğrafı!

Sıçtım cafer bez getir!








ANONİM: Aynı Gökyüzü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin