"Kendime geldim geleli dostlar!
Olamam kimseye düşman,"Elimdeki televizyon kumandasını İpek ile ortalayıp şarkıya birlikte devam ettik.
"Bi şüphem yok kefenim sağlam,
içerim ben bu akşam!"İpek ile elimizdeki bardakları tokuşturarak fondiplediğimizde iyiden iyiye kafamın güzel olmaya başladığını fark ettim.
Elimdeki kumandayı bırakıp kendimi koltuğa attım ve yeni bir bardak içki aldım.
İpek'in evinde kendisinin bile unuttuğu bir şişe viski bulmuştuk ve sadece ikimiz olduğumuz için içmek istemiştik.
İpek garip garip şarkılar söyleyip gözlerini şaşı yapıyordu. Kahkahalarla yanıma oturduğunda, elimle şakaklarımı ovuşturdum.
"Yarın uyanamayacağız ve Meriç bizi öldürecek!" İpek benden çok sarhoş olmuştu ki yerinde duramayan bir havası vardı.
Benim bünyem İpek'e göre biraz daha sağlam olduğu için sadece çakırkeyif olmuştum ama hala kendimdeydim.
Yarım saate kalmaz İpek koltukta sızdığında, onun üzerine örtü örttüm ve etrafı toparladım.
Saat gece yarısını geçmişti ve sigarasızlıktan beynim uyuşmuştu. Ne yazık ki sigaram bitmişti. Açık bir tekel bayi bulmak umuduyla üzerime montumu giyip cüzdamı aldım ve evden çıktım.
Hava yine soğuktu ama yağmur dinmişti.
İpek'in evinden bayaca yürüyerek açık bir tekel bayii nihayetinde bulabilmiş ve sigarama kavuşmuştum. Aslında içmeyi sevmiyordum ama başlamıştık bir kere. Bulduğum bir banka oturacağım sırada bir kız benden önce davranıp oturmuştu.
"Otur sende, zararı yok."
"Teşekkür ederim,"
Paketin ambalajını açıp kıza uzattım.
"Sağ ol, ben kullanmıyorum."
Omzumu silkip kendime bir sigara yaktım ve alkolün verdiği baş ağrısının dinmesini diledim.
Kız yerinde duramıyor gibi bacaklarını sallıyordu ya da üşümekten titriyordu.
Kızın üşümesi artmış olacak ki dudaklarını bir sakız gibi çiğnemeye başladı. Kızı izlemeye öyle dalmıştım ki sigaram kendi kendine tütüyordu. Ama kız onu izlediğimin farkında bile değildi.
"Şey iyi misin?"
Kızın omzuna dokunduğum anda kız kafasını bana çevirince irkildim.
"İyiyim, bir şey düşünüyordum sadece."
Kız gülümsedi ve derin bir nefes aldı.
"Önemli bir şey galiba, kafayı yemiş gibisin."
"Öyleyim galiba, bilmiyorum."
Kız ile ikimiz güldüğümüzde elimi kıza uzattım.
"Burçak ben."
"Elizan bende ama ben artık gitsem iyi olur. Sevindim tanıştığıma."
Kız ölü gibi adımlarıyla yanımdan gittiğinde telefonumu çıkardım.
Arın 3 dakika önce mesaj atmıştı.
İçemediğim sigarayı söndürüp yeni bir sigara yaktım ve mesaja girdim.
Nyksbendixarın: Aklıma geldin.
Etibur_çak: Umarım ordan gitmem.
-
Sebepsizce bölüme Elizan'ı koymak istedim. Evet zaman varkı olsa da, Burçak ve Elizan çok güzel arkadaş olurdu benim gözümde o yüzden paylaşmak istedim böyle bir anı. İyi geceler efenim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM: Aynı Gökyüzü
Kısa HikayeEtibur_çak: İpek senin kullanıcı adına tüküreyim! Etibur_çak: Senin yüzünden tanımadığım bir çocuğa mesaj attım! Hemde ağlayıp delirirken! Etibur_çak: Senin kıçında hava fişek patlar inşallah!