|r u h|

5.9K 324 13
                                    

"Kahve'yi benim yapmama ne dersin?"

Moren'i açmıştık ve saat epey geç olduğu için sessizce mutfak kısmına gidiyorduk.

"Becerebilecek misin?"

"Elbette."

"Peki o zaman." Önünden çekilip yapması için ona yol verdim ve Ona en yakın masaya oturdum.

Arın mutfağın içinde dört dönüp kahve yapıyordu ve bu işte iyi sayılırdı. Moren'in içindeki müzik kutusunu çalıştırmak için ayağa kalktım ve müzik kutusuna yürüdüm.

Artık hangi şarkı çıkarsaydı şansımıza...

Sesi kısık bir şekilde açıp masama geri oturdum. Reklamlar bitsin isterken Arın elinde kahvelerle geldi.

"Miss gibi kokuyor, ellerine sağlık."

"Afiyet olsun."

İkimizde kahveden birer büyük yudum aldık ve reklamdan sonra çalan şarkıya odaklandık.

Sanırım birbirimize bu denli şeffaf olmanın şokunu yaşıyorduk ama Arın biraz daha çok yaşıyordu.

Melody Gardot'un insanın ruhunu okşayan sesine kapılmıştık susarken.

Kahveyi yarılayana kadar konuşmadık, tam kahvemden büyük bir yudum daha alıyorken Arın ayağa kalktı.

"Bu dansı bana lütf..."

Arın yüzünde ufak hir tebessümle konuşurken devamı getirmesine izin vermeden bana uzattığı elini tuttum ve ayağa kalktım.

Kollarımı boynuna dolarken yüzünün her detayına çekinmeden bakıyordum.

Melody'nin sesine kapılıp durgunca salınmaya başladık.

Dışarıdan bakanlar müzikle dans eden iki insan görebilirdi ama ikimiz için böyle değildi. Biz, ruhumuzu ruhumuza bağlıyorduk bu gece.

Kiss me now, *beni öp şimdi*

Don't ask me how? * Bana nasıl olduğunu sorma *

Bu gece birbirimizi tanıyorduk.

Ve belki de bu gece o bana ihtiyaç duymasa hiç bir zaman onunla bu şekilde dans edemeyecektim.

Baby I'm a fool who thinks it's cool to fall, *  Bebeğim, ben yıkılmayı harika sanan, bir aptalım *

Şarkının son sözleri söylenilmeden önce Arın'ın belimde ki elleri beni kendine çekti ve benim ona sarılmamı sağladı.

Boynunda cennet bahçeleri varmış gibi derin bir nefes aldım ve sarılmamı sıkılaştırdım.

And I would never tell if you became a fool and fell in Love.

 *Ve eğer bir aptala dönüşüp aşık olsaydın, asla söylemezdim *

O gece, onlarca ışığı sönmüş dükkanda ışığı yakılı tek bir dükkan vardı ve o dükkandaki müzik sesi tüm evreni sarmışçasına büyüleyiciydi.

-
Evvet, araya bir Melody Gardot şarkısı bıraktım bence bir dinleyin.

Koskoca bir eğitim yılını daha tamamlamak üzereyiz, umarım ki herkesin karnesi gönlüne göre gelir.

Hadi kalın sağlıcakla 💞💗


















ANONİM: Aynı Gökyüzü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin