Part 12

700 83 11
                                    

Харанхуй хүйтэн шөнө хэн нэгнийг чимээгүй л хүлээх мэт цонхоор харан нүдэндээ дүүрэн нулимс цийлэгнүүлэн суух энэ бүсгүй. Ямар гайгаараа энэ бүх залуустай учирсан гэдгээ үл мэдэн тэнэг хүн шиг л гашуудна. Одоо бол хэнийг хайрлаж хэнийг нь хүлээж авахаа мэдсэн ч тэp хүн нь харин энэ бүсгүйг хүлээн авахаас татгалзсан. "хямдхан санагдаж байна" гэх гашуун үгийг хэнэг ч үгүй амныхаа зоргоор урсган гарч явсан тэр залууд л тунирхаад байх шиг. Гэвч хүүхдээ үгүй хийх зориг түүнд байхгүй! Энэ чигээр нь хүлээн авах тэр хүнийг хүлээгээд л байх шиг. Яг одоо хажууд нь амар тайван унтах энэ залууг хүлээж авах бяцхан шалтгаан түүнд байв ч чадах эсэхээ мэдэхгүй байсаар байна. Хүүхдийнхээ төлөө өөрийн аз жаргалаа үгүй хийх үү аль эсвэл өөрийнхөө төлөө энэ хүүхдийг үгүй хийх үү? гэсэн асар том хоёр гүүрний наана зогсоно. Гүүрний цаана зогсоод хүлээж байгаа хүмүүс аль аль нь өөрийг нь хайрлаж чадах хүмүүс ч эмэгтэй хүний зөрүүд зан гэдэг ийм л хэцүү байдаг.

Эрим-ын нулимс дусал дуслаар урсан Юнгиг сэрээхгүйг хичээн хурдан гэг чинь арчих аж. "Уйлахыг чинь харах дургүй гэхдээ битгий уйл гэж хэлэхгүй ээ" гэсээр Эрим-ын нуруун дээр үнсэн орноос босов.

Юнги: Би чамд нэг зүйлийг хэлэх ёстой байх

Эрим: мм?

Юнги: Чи тэр залууг л хүлээгээд байгаа биз дээ

Эрим: ...

Юнги: Биднийг харсан тэр залуу мөн биздээ?

Эрим: мхнн. .

Юнги: Хайртай хүнтэйгээ л бай гуйя!

Эрим: Айн? гэсээр эргэж харан нүдээ томруулан Юнгиг ширтэж байв.

Юнги: Намайг уучлаарай хоёулаа одоо мөр мөрөө хөөсөн нь дээр байх аа

Юнги-гын энэ үг Эрим-ын сэтгэлд хэдийн үгүй болоод байсан итгэл найдварыг тэр чигт нь үгүй хийв.

Эрим: г.гэхдээ чи өчигдөр орой?

Юнги: чамайг хэцүү байсан болохоор л тайвшруулах гэж. .

Эрим: БАС Л ЭНЭ ХАРААЛ ИДСЭН ХҮҮХЭД ЧАМАЙГ ҮРГЭЭЖ БАЙНА Уу? Гэсээр Эрим хоолойгоо баран орилж хашгирч байлаа.

Юнги: ҮГҮЙ ЭЭ! БИ ЗҮГЭЭР Л ЧАМАЙГ ХҮЛЭЭХЭЭС ЗАЛХАЖ БАЙНА! Чиний шунал барагдахгүй! Хажуудаа бүгдийг байлгах гэсэн юм уу? Чи эрчүүдийг мэддэггүй юм байна бид өөрийн эмэгтэйд дэндүү их харам гэдгийг!!! БИ ЧАМАЙГ ТЭДЭНТЭЙ ХУВААЛЦАХААС ЗАЛХАЖ БАЙНА!

Excuse me for everything |Completed|Where stories live. Discover now