SONUMUZ NE OLACAK 💥

1.8K 92 11
                                    

Karısını bu konuda dinleyemezdi. Teknesini başkasına emanet etmek namusunu teslim etmek gibi gelirdi Tahir'e. Salih ile tokalaşıp çıktı greine.  Aslında bugün kendinide bir kötü his ele almıştı. Dualarını okuduktan sonra yavaş hareketlerle tırmandı kırk metre yüksekliğe. Sistemin düzeneğini yağlamak için ilk temizleme malzemelerini çıkardı belindeki çantadan. Her şey elini yağa götürene kadar harika gidiyordu. O sıra ani bir rüzgar çıkmıştı ve Tahir'n ani boşluğuna dek gelip elindeki yağ bidonu düştü yere. Bidonu yakalamaya çalışırkende Tahir dengesini kaybetmişti. Güvenlik kilidi...

Hassiktir. Takmayı unuttum.

Resmen adam dar ağacında gibi kırk metrede sallanıyordu. Alttan gelen endişeli çığrışlar ise artık sinek vızıltısı halini almıştı.

Son şansın. Ya tamam ya devam. Hayde vira demir bismillah

Son şanstı bu Tahir için. Hissediyordu. Ayağı ile kuvvet uygulamaya çalışıp direğe sarılacağı sıra makara boşaldı ve artık sondu. Tahirin gözünün önünde canlanan son şeyse karısı ve ailesiydi. Ardından koca bir ses ve vücudunda artık his bile edemeyeceği ağrılar...

▪▪▪

Nefes yarı baygın bir şekilde getirilmişti hastaneye. Oysaki zaten gelecekti buraya. Hatta Tahirle geleceklerdi bebeklerinin kalp sesini dinlemeye. Henüz söylememişti sürpriz olacaktı kocasına. Lanet olası rüyası lanet olsun ki çıkmıştı. Tüm Kaleliler ameliyathanenin önünde umutlu ve yaşlı gözlerle doktordan çıkacak bir çift güzel haberi bekliyordu.

Ding Dong.

Ameliyathanenin kapı sesini duyması ile doktora depar atması bir oldu Nefesin. Çökmüş göz altları veya pijamalarını dert etmiyordu. Kocası... Bir çift güzel haber sadece.

"Güzel haberler var dimi. Şey şey ben kocamı şimdi görmek istiyorum. Lütfen yalvarırım. Çok uzun sürmez ki zaten. Yormam ben Tahirimi. Lütfen izin verin. "

"Hanımefendi..."

Doktorun bitkinlik ve olumsuzluk akan ses tonuna karşı sinirle ve hüzünle karışık bir biçimde yeşillerin büyütüp doktora baktı Nefes. Duyabileceği kötü şeylerden korkusuna çenesi titriyordu.

"Maalesef elimizden geleni yaptık. Tahir bey kurtaramadık. "

Doktorun dedikleri ile Nefes yeri boylamıştı. Saniye hanımın bayılması Asiyenin ağlama krizi yangazların ve Mustafanın gözündeki acı ve yaşlar... Hiçbiri Nefesi zerre etkilemiyordu. Eşi ölmüş olamazdı. Kahramanı...

"Benim Nefesum öldi. Başka bir Nefesun daha ölmesine göz yumamam. Ve bir kadını o cani herifin eline bırakmam. Şimdi bırak rivriv etmeyide bin şu siktuğumun arabasına."

"Küfretme be. Hödük!"

"Nefessss."

İlk kez hödük dediği gün geldi aklına. Yaşlar artık özgürlüğünü ilan etmişti. Gözü sadece yere odaklanmıştı. Yaşlarda mermeri kurşun gibi deliyor değdiği yeri cayır cayır yakıyordu.

"Yiğit duymadım sandı ama duydum. Keşke babam sen olsaydın dedi. Ben ben nasıl bu çocuğu yarı yolda bırakabilirim. Babası olamayacağıma göre ona çok iyi bir denizden gelen kaplan olacağım."

"O ne be!?"

"Yeni lakabımız."

"Yemin ediyorum ki oğluma en ufak bir şekilde yaklaşırsan seni gebertirim Tahir!"

Oğlu... Ne Nefesin bunu söylemeye kalbi dayanırdı ne de oğlunun duymaya. Denizden gelen kaplanın öldü diyemezdi. Sessizliği fırtına öncesi gibiydi. Ağlaması artık şiddetlenmişti. Bağırmaları boğazını yırtabilirdi. Karnında bir sızı hissetmesi ile gözyaşlarını elinin tersi ile silip yavrusunu sakinleştirmeye çalıştı. Fasulye kadarda olsa hissedebiliyordu kötü olan olayları.

"Şşşş bebeğim. Sakın korkma tamam mı? Baba seni yalnız bırakmayacak. Hödüğüm, baban senin saçını koklamadan bağrına basmadan seni bir yere gitmez. Korkma annecim. "

Nefesin artık boğazı düğümlenmişti. Aldığı sık nefesler tansiyonunu düşürmüştü ve her şey karanlıklaşmıştı.

Tahir'i... Hayatının anlamı. Kitaplarda okurken alay geçtiği deyim. Ama olabiliyordu demekki. Kendini o iğrenç hayattan kurtarmış oğlu ile kendini hayata döndürmüş kişi gözlerini yummuş olamazdı hayata. Bu kadar basit olmamalıydı sonu efsane aşklarının. Olmasa adam yaşayamazdı kadın. Çünkü kadının kalbi eşinde eşinin kalbi karısında atıyordu. O sadece eşte olmamıştı ki kendisine. Arkadaş yoldaş baba abi hatta yeri gelir annesi olurdu. Sevdiği acaba kendini abisi ve annesi geldi diye mi bırakmıştı ki. 

□□□
MERHABA
Bu bölümde istediğiniz kadar küfredebilirsiniz. Sjjsssj... Evet işin şaka kısmı bir yana yeni bir bölümle karşınızdayım. Final daha değil. Korkmayın bundan. Nasıl buldunuz??? Yorumlara👇👇👇

IYİ GUNLER 💃🌸

BİR KARADENİZ MESELESİ 《NefTah》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin