Νυχτα

3.8K 172 89
                                    

Εκείνη την βροχερή νύχτα έτρεχα σαν τρελή μέσα στους βρεγμένος δρόμους του Λονδίνου. 

Πριν απο μια ώρα βρισκόμουν σε εναν απλό κινηματογράφο και παρακολουθούσα μια ταινία και τώρα βρίσκομαι να τρέχω σαν τρελή ανάμεσα στους ανυποψίαστους Μαγκλ. Τα πόδια μου πονάνε και το κεφάλι μου βουίζει. Δεν ξέρω που πηγαίνω. Τα πόδια μου ουρλιαζουν κάτω απο την παγωμένη στρώση τσιμέντου που ακουμπάει η γυμνή σάρκα μου. Η ανδρική περούκα που φορούσα γλυστρισε απο το κεφάλι μου και τα καστανοξανθα μακριά μαλλιά μου χτυπάνε ανελέητα τον σβέρκο μου την ώρα που τρέχω μανιασμένα προσπαθώντας να ξεφύγω απο τους άγνωστους που με κυνηγάνε.
Κάτι πρέπει να κάνω σκέφτηκα. Ενω εξακολουθούσα να τρέχω γύρισα το κεφάλι μου και ειδα μια σκια να ειναι απο πίσω μου. Σήκωσα το χερι μου και κούνησα την παλάμη μου ελάχιστα.

Eloise : AlarteAscendare! Φωναξα οσο δυνατά μου επέτρεψαν τα πονεμένα απο το τρέξιμο πνευμονία μου. Μια μαγική δέσμη λευκής μαγείας βγήκε απο τα δάχτυλα μου και κατευθύνθηκε προς την σκια που με καταδίωκε. Γύρισα αστραπιαία το κεφάλι μου μπροστά και συνέχισα να τρέχω.

Οι Μαγκλ δεν έλεγαν να λιγοστεψουν ενω ο χειμωνιάτικο αέρας του Λονδίνου με τρυπουσε μέχρι τα κόκαλα.
Ακουσα ενα συρσιμο φιδιού και κοίταξα πίσω μου. Ενα πράσινο μεγάλο φίδι με πλησίαζε με ταχύτητα φωτός. Γουρλωσα τα μάτια μου και εκανα μια ανάποδη τούμπα. Πέρασα πάνω απο το φίδι την στιγμή που αυτό συνέχιζε την ευθεία πορεία του.

Eloise : Τι στο διαλο ήταν αυτο? Αναρωτήθηκα δυνατά και συνέχισα να τρέχω.

?? : Εκει ειναι πιάστε την! Ακουσα ανδρικές φωνές απο τα δεξιά μου να φωνάζουν.

Eloise : κόλλα.. Ψιθύρισα. Και άρχισα να ανεβαίνω τρέχοντας τον τοίχο του σπιτιού που βρισκόταν στα αριστερά μου. Με ενα δυνατό άλμα πήδηξα πάνω στην οροφή. 

Τα γυμνά πόδια μου πάτησαν πάνω στα παγωμένα τούβλα στις οροφές των σπιτιών.

?? : Εκει! Εκει! Ακουσα τις ίδιες φωνές να φωνάζουν. Αλλα όταν εστρεψα το βλέμμα μου προς εκείνες τις φωνές άκουσα την σκια απο πίσω μου να φωνάζει "Sektumsempra".

Δεν πρόλαβα να αντιδράσω και άρχισα να φτύνω αιμα απο το στόμα μου ενω ένιωθα την πλάτη μου να σκίζεται στα δυο. Ομως ο πόνος δεν ήταν αρκετός για να με κάνει να σταματήσω. Βλακα ,σκέφτηκα. Νομίζεις ότι αυτο θα με σταματήσει? Ειμαι πολύ πιο δυνατή απο αυτό. Ειμαι τρομαχτικά δυνατή. Ειμαι τέρας και το ξέρουμε καλα και οι δυο.

Wellcome To Hogwarts #BW2019Where stories live. Discover now