Ανοιξα αργα τα μάτια μου. Το κεφάλι μου πονούσε τρομερά και δεν ένιωθα τα αυτιά μου.
Νοσοκόμα : Ω θεε μου ξύπνησε! Κύριε Σέβερους Διευθυντή Ντάμπλντορ! Η νεαρα ξύπνησε!
Φώναξε με την σπαστική τσιριχτη φωνη της μια νοσοκόμα πάνω απο το κεφάλι μου. Αντανακλαστικα έπιασα το κεφάλι μου.
Eloise : Σκασε γαμω. Εβρισα απο τον πόνο που μου προκάλεσε η ηλίθια φωνή της.
Νοσοκόμα : Ω θεε μου τι γλώσσα! Αναφώνησε σοκαρισμένη.
Eloise : Ναι ναι ξέρω ντροπή μου και μαλακίες φτάνει τώρα να φωνάζεις μέσα στα αυτιά μου. Ειπα σηκώνοντας το σκέπασμα μου και κάθησα στο κρεβάτι.
Σέβερους : Θα σε παρακαλούσα να μιλάς καλύτερα στην νοσοκόμα Πόπη. Αυτη σου γιάτρεψε τις πληγές. Αλλα για κάποιο περίεργο λόγο δεν μπόρεσε να το κάνει οσο θα έπρεπε.
Μου ειπε ειρωνικά ο Σέβερους.Κοίταξα τα χέρια μου ήταν μέσα στις γάζες. Ακούμπησα το κεφάλι μου και ένιωσα και άλλες γάζες.
Κοίταξα μετα αυτόν. Ειδα στα μάτια του εμπάθεια απέναντι μου. Τα αισθήματα ειναι αμοιβαία.Νοσοκόμα Πόπη : Αχ οχι! Μην ξετυλίγεις τους επιδέσμους σου γλυκιά μου τα τραύματα σου θα ανοίξουν. Μου ειπε με την τσιρηχτη φωνή της να τρυπάει τα αυτιά μου. Και έκανε να με πλησιάσει.
Eloise : Ησυχία ειπα και κούνησα ελαφρος τα δάχτυλα μου προς το μέρος της. Ενα μαγικό μοβ κύμα ξέφυγε απο τα χέρια μου και την περικυκλωσε.
Νοσοκόμα Πόπη : Ε τι είναι αυ-. Δεν προλαβε να τελειώσει την φράση της γιατί της εκανα ενα ξόρκι ησυχίας. Αμα δεν το εκανα η επόμενη λύση θα ηταν να την σκοτώσω.
Ο Σέβερους με κοίταξε στα μάτια με ενα ψυχρό βλέμμα. Του χαμογέλασα στραβά και σηκώθηκα. Στάθηκα στο κέντρο της αίθουσας όπου γύρω υπήρχαν νοσοκομειακά κρεβάτια. Εβγαλα όλες τις γάζες μου και ψιθύρισα " Αρκετά φύγε " ένα μαύρο κύμα τυλίχτηκε γύρω μου ξεκινώντας απο τα πόδια μέχρι το κεφάλι μου. Και μετά εξαφανίστηκε. Το αίμα απο τις πληγές μου άρχισε να τρέχει. Ενα ρυάκι αίματος κύλησε στο κάτασπρο δερμα μου και η νοσοκόμα Πόπη έβγαλε ενα βουβό επιφωνημα. Γύρισα και την κοίταξα.
Eloise : Ο λόγος που δεν μπόρεσες να με γιατρέψεις είναι οτι ήμουν προστατευμένη απο την δικιά μου μαγεία.
Με κοιτούσε τρομαγμένη στα μάτια.
Eloise : Χμμ και τώρα ας δούμε.. Ειπα και σχημάτισα εναν επαναλαμβανομενο κύκλο με τα χέρια μου ενω σκούρο καφέ χρώμα μαγείας δημιουργήθηκε.
Πήρα μια βαθειά ανάσα και ψιθύρισα "θεραπευσιους " τότε το αίμα που έτρεχε σταμάτησε και άρχισε να ξανα μαζεύετε στην πληγή. Σιγα σιγα ολες οι πληγές κλείσανε. Τότε ξανα ψιθυρισα
" μεταμορφωσιους " και μεταμόρφωσα τα σκισμένα και ποτισμένα στο αίμα κουρέλια που φορούσα σε ενα μαύρο σκισμένο τζιν που απο μέσα φορούσα διχτιοτο καλτσόν μια one size μεγάλη μαύρη μπλούζα και μπορντό Adidas αθλητικά.
DU LIEST GERADE
Wellcome To Hogwarts #BW2019
FantasyΕίμαι το κακό και το καλό. Είμαι το τέρας και ο ήρωας. Μαγεία.. Μια τόσο υπέροχη και ταυτόχρονα τόσο απρόσιτη λέξη. Ολοι σε κάποια στιγμή της ζωής μας θα ψάξαμε να την βρούμε. Μερικοί θα έψαξαν λίγο, αλλοι πολύ. Ολοι όμως εκείνη την στιγμή πίστεψαν...