Μια ηλιαχτίδα χάιδεψε το πρόσωπο μου καθώς άνοιγα σιγά σιγά τα μάτια μου.
Πήρα πάνω απο το κομοδίνο δίπλα στο κρεβάτι μου ενα διπλωμένο κομμάτι χαρτί. Και θυμήθηκα αυτά που μου είπε η κοπέλα εχθές. " Ορίστε. Εδω μεσα έχει το πρόγραμμα των μαθημάτων σου τους δασκάλους και τις αίθουσες. Το πρόγραμμα του φαγητού είναι ακριβώς απο κάτω. Ενω απο πίσω είναι οι κανόνες τις σχολής. Πρέπει πάντα να είσαι στην ώρα σου. Να είσαι ήσυχη και τυπική. Αλλιώς θα μειωθούν οι πόντοι απο το Σλιθεριν."
Ανοιξα το χαρτί και κοίταξα το σημερινό πρόγραμμα. Πρώτη ωρα εχω Ξόρκια. Και καθηγητής είναι ο Κύριος Φλίτγουικ. Πρέπει να είμαι εκεί στις 7:30 για το πρωινό. Τέλεια. Εχω ακριβώς μια ωρα.Αφου έστρωσα το κρεβάτι μου έφυγα ήσυχα απο τον κοιτώνα μου και κατευθύνθηκα προς τις τουαλέτες. Στάθηκα μπροστά απο εναν καθρέφτη και κοίταξα το είδωλο μου. Εφερα στον νου μου την χθεσινή συζήτηση με τον Ντάμπλντορ :
" Eloise : Εγω αυτές τις στολές δεν τις φοράω!Σέβερους : Δεν μας νοιάζει τι προτιμάτε δεσποινίς Ριντλ.
Ντάμπλντορ : Σέβερους...
Eloise : Την επόμενη φορά που θα με αποκαλέσεις ετσι θα σου ξεριζώσω την καρδιά και θα την ταίσω στους μαθητές!
Ντάμπλντορ : Δεσποινίς Eloise! Σας παρακαλώ. Ας ηρεμήσουμε. Λοιπόν θα κάνω μια παράκαμψη και θα σας επιτρέψω να φοράτε τα ρούχα που θέλετε με τον όρο να ειναι ευπρεπή και να θυμίζουν την σχολική στολή!
Eloise : Μάλιστα! Ευχαριστώ πολύ!
?? : Καθηγητή Νταμπλ-
Ντάμπλντορ : Ω Χαρι! Πέρασε μέσα! Να σου γνωρίσω απο εδω την δεσποινίς Eloise.
Χάρι : Ναι την γνωρίσω. Την είδα στην τραπεζαρία. Χάρηκα για την γνωριμία.
Eloise : Και γω. Πρέπει να φύγω τώρα αντίο. "
"Μεταμορφώσου.. " διέταξα και μια μαύρη δίνη μαγείας με περικυκλωσε. Αρχισα να κάνω σβούρες γύρω απο τον εαυτό μου καθώς ρουχα ντυναν το σωμα μου. Πάντα μου άρεσε η αίσθηση της μαγείας γύρω μου. Οταν σταμάτησα και κοιταχτηκα στον καθρέφτη φορουσα ενα μαύρο μακρυμανικο μπλουζάκι, μια μαύρη φούστα πάνω απο το γόνατο, το αγαπημένο μου διχτυοτο καλτσόν και μαύρες αρβύλες. Χτύπησα τα δάχτυλα του δεξιού χεριού μου και εμφανισα το έμβλημα του Σλιθεριν στο στήθος μου. Εφερα τα νύχια μου κοντά στο στόμα μου και τα φυσιξα. Πράσινο χρώμα εμφανίστηκε ενω πέρασα τον αντίχειρα μου πάνω απο τα χείλια μου και μαύρο χρώμα τα αγκάλιασε. Αφησα κάτω τα καστανοξανθα μαλλιά μου. Τέλος μια μαύρη κάπα αγκάλιασε τους ώμους μου. Ημουν έτοιμη , κοίταξα τα κίτρινα μάτια μου που λαμπυριζαν στον καθρέφτη. Αναρωτήθηκα αν θα μπορούσα ποτέ να νικήσω. Ισως. Εξάλλου είμαι η πιο δυνατή μάγισσα.
Δεν εχω καρδιά όμως υπενθύμισα στον εαυτό μου.
ESTÁS LEYENDO
Wellcome To Hogwarts #BW2019
FantasíaΕίμαι το κακό και το καλό. Είμαι το τέρας και ο ήρωας. Μαγεία.. Μια τόσο υπέροχη και ταυτόχρονα τόσο απρόσιτη λέξη. Ολοι σε κάποια στιγμή της ζωής μας θα ψάξαμε να την βρούμε. Μερικοί θα έψαξαν λίγο, αλλοι πολύ. Ολοι όμως εκείνη την στιγμή πίστεψαν...