Καστρο απο γη

811 82 15
                                    

Ρον : Μαμα ήρθαμε. Είπε καθώς μπαίναμε σπίτι του. Μόλις είχαμε φτάσει στο Μπαροου στο σπίτι των Ουέσλι.

Μαμα Ρον : Ω αγάπη μου! Αναφώνησε και τον έσφιξε στην αγκαλιά του. Τι κάνεις είσαι καλά? Συνέχισε.

Ρον : Ναι μια χαρά. Είπε και βγήκε απο την αγκαλιά της.

Μαμα Ρον : Ερμιόνη ελα να σε αγκαλιάσω! Τι κάνεις?

Ερμιόνη : Καλά είμαι εσείς?

Μαμα Ρον : Καλά, καλά! Είπε χαμογελαστά. Χάρι Πότερ! Ελα εδω αγόρι μου. Είπε και τον αγκάλιασε

Χάρι : Γεια σας κυρία Μόλι. Την χαιρέτησε και της ανταπέδωσε την αγκαλιά. Κοίταξε πίσω απο την πλάτη του παραξενεμενη.

Μόλι : Ποιά είναι αυτή? Είπε και με πλησίασε. Ενιωθα άγχος και φόβο καθώς με πλησίασε. Τα μάτια μου έλαμψαν και ο Ρον την έπιασε απο τον ώμο.

Ρον : Μαμα. Ισως θα πρέπει να της δώσεις λίγο χώρο. Της είπε και την τράβηξε μακριά μου. Τότε έκανε μερικά βήματα πίσω και συνέχισε να με κοιτάει. Τα μάτια μου έπαψαν να λάμπουν και αποφάσισα να μιλήσω.

Eloise : Με λένε Eloise. Είπα και την κοίταξα. Τότε δυο αγόρια που έμοιαζαν τρομερά μεταξύ τους πετάχτηκαν απο το πουθενά και άρχισαν να κάνουν τρομερή φασαρία.

?? :Βρε βρε ποιά είναι αυτή?! Είπε ο ένας.

?? : Ουαου είναι πολύ όμορφη! Είπε ο άλλος.

?? :Δες τα μάτια της! Συνέχισε ο πρώτος και με πλησίασε.

?? : Και αυτά τα μακριά μαλλιά! Συμπλήρωσε ο άλλος.

Εγω δεν Μίλησα απλά κοιτούσα το κενό και προσπαθούσα να ηρεμήσω.

?? : Μα είναι ζωντανή?

Χαρι : Εμ παιδιά ισως θα έπρεπε να σταματήσετε... Τους είπε αλλά δεν τον άκουσαν.

?? : Τι είναι? Μάγισσα? Νεκρή? Τι? Συνέχισαν και καναν κύκλους γύρω μου. Τότε ο ενας με τσίμπησε στα πλευρά με το ραβδί του.

Eloise : ΑΡΚΕΤΑ! Φώναξα και τους πέταξα μακριά με την μαγεία μου. Χτύπησαν στον τοίχο και έπεσαν κάτω. Τα μάτια μου αστραψαν και η ανάσα μου ήταν βαριά. Εσφιξα τις γροθιές μου και κοίταξα τον Χάγκριντ.

Μόλι : Χωρίς ραβδί?! Ψιθύρισε σοκαρισμένη.

Χάγκριντ : Eloise ηρέμησε. Μου είπε και με έπιασε απο τον ώμο.

Eloise : Δεν μου αρέσει εδω. Ειπα ψυχρά. Αναπνεα βαριά και ενιωθα τα μάτια μου να καίνε.

Wellcome To Hogwarts #BW2019Donde viven las historias. Descúbrelo ahora