Μαγικές φούσκες

1.1K 97 52
                                    

Ηταν η ώρα για το γεύμα. Μπήκα μέσα στην αίθουσα φανερά εξουθενωμένη. Εσερνα τα πόδια μου ενω μαύροι κύκλοι στόλιζαν τα νεκρά κίτρινα μάτια μου. Οι μακριές καστανοξανθες μπούκλες μου έπεφταν άχαρα πάνω στους κουρασμένους μου ώμους. Οσο πλησιάζει η ενηλικίωση μου τόσο πιο πολύ με βαραίνει η κατάρα του αγαπημένου μου πατέρα. Η μαύρη μαγεία παλεύει μέσα στο σώμα μου και απειλεί τα πάντα. Ξέρω οτι είμαι δυνατή αλλά αυτό είναι πάνω απο μένα. Γιατί εγω δεν "γεννήθηκα" εγω φτιάχτηκα. Ειμαι αποτέλεσμα ενος πειράματος του "πατέρα" μου. Τα πρώτα δέκα χρόνια της ζωής μου βρισκόμουν κλεισμένη σε υπόγεια εργαστήρια και μου έκαναν πειράματα. Πονούσα. Πονούσα πολύ κάθε μέρα και απο ενα διαφορετικό πείραμα. Κάθε μέρα πόνος. Το αίμα μου είναι βρώμικο. Ειναι χειρότερο απο τους Μαγκλ. Μια νύχτα ενω η μαγεία πάλευε μέσα μου είχε αποτύχει ενα ακόμα πείραμα του πατέρα μου.

"Τομ : ΚΑΤΑΡΑ! Φώναξε και πέταξε τα αποτελέσματα στο πάτωμα.

Μπι : Ηρεμήστε άρχοντα μου. Θα τα καταφέρετε είμαι σίγουρη οτι -

Τομ : Σκάσε! Σκασε. Φύγε απο εδω μέσα. Την διέκοψε. Εσκυψε το κεφάλι της και βγήκε εξω.

Ημουν κολλημένη στα κάγκελα του κλουβιού μου και έτρεμα απο τον φόβο. Οι άριστες αίσθησης μου με βοηθούσαν ως εναν βαθμό να καταλάβω τι γίνατε γύρω μου. Αλλά και πάλι. Ο φόβος για τον δημιουργό μου παρέμενε.

Μπήκε μέσα στο σκοτεινό δωμάτιο χτυπώντας δυνατά την πόρτα.

Τομ : Τι κάνεις εκεί?! Μου φώναξε.

Eloise : Τίποτα.

Τομ : Με κοροϊδεύεις έτσι? Νομίζεις οτι είναι αστείο? Ε?! ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ. ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ?!

Eloise : Οχι πατέρα.

Τομ : Χα. Ναι πατέρας. Είμαι ο πατέρας σου. Και εσυ είσαι η ατρωτη κόρη μου. Ενα υπέρτατο όπλο που δημιούργησα εγω! Ο Τομ Ριντλ. Δημιούργησα ενα αιμοδιψές τέρας! Παραμιλούσε φωνάζοντας. Εγω δεν ειπα τίποτα. Ειχα παραλύσει απο τον φόβο μου. Μην με κοιτάς έτσι. Με αυτά τα τεράστια και τρομαχτικά μάτια σου. Μην με μισείς. Δεν σε έκανα γιατί ήθελα. Ποτέ δεν υπολόγιζα οτι κάτι στο DNA μου θα ήταν ατρωτο στην μαύρη μαγεία. Μου είπε και στάθηκε ακριβώς μπροστά μου. Για λίγα δευτερόλεπτα έμεινε σιωπηλός. Ομως μετά χτύπησε την γροθιά του στα κάγκελα με αποτέλεσμα να πεταχτώ στην άλλη μεριά του κελιού μου.

Τομ : Ετοιμάσου. Θα κάνουμε άλλη μια παρτίδα εξετάσεων. "

Με το ζόρι κατάφερα να φτάσω στο τραπέζι μου. Επεσα πάνω στην θέση μου και απλά ξάπλωσα στο τραπέζι. Μια ομάδα κοριτσιών απο τον κοιτώνα μου με κορόιδευε για την εμφάνιση μου ενω με κοιτούσαν και γελούσαν.

Wellcome To Hogwarts #BW2019Where stories live. Discover now