Ελα

1.2K 103 23
                                    

Η ώρα είναι 2:00 μμ.
Δεν εχω ύπνο. Σηκώθηκα αθόρυβα απο το κρεβάτι μου και βγήκα απο τους κοιτώνες. Επρεπε να μάθω. Οι σκέψεις δεν με άφηναν να κοιμηθώ. Οι ερωτήσεις με έπνιγαν.

"Μεταμορφώσου"
Ψιθύρισα και άλλαξα το νυχτικό μου με μια μαύρη φούτερ φόρμα και εξίσου μαύρη μπλούζα.

Προχώρησα αθόρυβα μέσα στούς διαδρόμους και εξω απο τα γραφεία των καθηγητών για να φτάσω στην βιβλιοθήκη.

Προσπέρασα την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης που εκείνη την ώρα κοιμόταν βαθιά επάνω στο γραφείο της και έφτασα στο κέντρο της βιβλιοθήκης.

Αφησα μια ανάσα που κρατούσα και έκλεισα τα μάτια μου. Εφερα τα χέρια μου λίγο πιο κάτω απο το στήθος μου και τα κούνησα ελάχιστα.

"Ψάξε" Ψιθυρισα και τότε ολα τα βιβλία βγήκαν απο τις θέσεις τους και στροβιλιστικαν γύρω μου.

Ενιωθα τα μάτια μου να καίνε και τον αέρα να μου σηκώνει τα μαλλιά.

Eloise : Ψάξε.. Ψάξε για οτι μπορεί να μου φανεί χρήσιμο. Ειπα και άνοιξα περισσότερο τις παλάμες των χεριών μου. Η μαγεία μου αυξήθηκε και τα βιβλία άρχισαν να στροβιλίζονται πιο γρήγορα.

Ειχαν μείνει πλέων μόνο 2 βιβλία να γυρνάνε γύρω μου. Ενω τα άλλα είχαν τοποθετηθεί στην ίδια θέση που ήταν και πρίν, λες και δεν είχε συμβεί τίποτα.
Οταν σταμάτησε ο στρόβιλος τα μακριά μαλλιά μου ξανα αγκάλιασαν τους ώμους μου ενω τα μάτια μου εξακολουθούσαν να καίνε και να λάμπουν. Τα δύο βιβλία που βρήκα αιωρουταν μπροστά μου. Το ενα έγραφε " Απαγορευμένα Ξόρκια Μαύρης Μαγείας " Και το άλλο έλεγε " Πειραματόζωα της Μαγείας και η Χρησιμότητα τους. "

Απλωσα τα χέρια μου και τα πήρα προσεκτικά. Τα κοίταξα φευγαλέα και τα εξαφανισα. Μόνο εγω ήξερα που ήταν κρυμμένα.

?? : Πολύ εντυπωσιακό. Ακουσα μια φωνή να μου λέει και γύρισα απότομα προς το μέρος της.

Eloise : Τι έγινε? Με πέρνεις και απο πίσω τώρα? Του ειπα ειρωνικά και σταύρωσα τα χέρια μου στο στήθος.

Ντρακο : Μεγάλη ιδέα έχεις για τον ευατό σου. Εγω απλά δεν είχα ύπνο και είπα να έρθω στην βιβλιοθήκη να περάσω την ώρα μου. Μου ειπε με και καλα αθώο βλέμμα.

Eloise : Μάλιστα.. ειπα δύσπιστα Ας πούμε οτι σε πιστεύω. Συνέχισα και έκανα να φύγω.

Ντρακο : Στην θέση σου δεν θα πήγαινα απο εκεί. Με σταμάτησε η φωνή του. Ο Αργκους κάνει περιπολία τώρα και δεν νομίζω οτι θα χαρεί που θα σε βρει ξύπνια στις 3:30 το ξημέρωμα να βγαίνεις εξω απο την βιβλιοθήκη μαζί μου. Συνέχισε. Θα σκεφτεί πολλά...
Ειπε και άφησε το υπονοούμενο να αιωρείται.

Φτωχέ μου μαγε. Πόσο ανίδεος είσαι. Σκέφτηκα.

Eloise : Λοιπόν, κοιτα με. Ειπα κάνοντας μεταβολή και φεύγοντας απο κοντά του. Εκεινος ξαφνιάστηκε με ακολούθησε ως την πόρτα αλλά δεν βγήκε έξω. Ανοιξα με τα δυο μου χέρια την πόρτα και βρέθηκα πρόσωπο με πρόσωπο με τον Αργους. Ο Ντρακο κράτησε την αναπνοή του ενω ενα χαμόγελο στόλισε το πρόσωπο μου. Πλησίασα τον Αργκους και πέρασα απο μέσα του.

Eloise : Γεια σου γλυκιά μου. Ειπα στην γάτα που ήταν πίσω του και την χάιδεψα.

Γύρισα και κοίταξα τον Μαλφοι που με κοιτούσε απο το άνοιγμα τις πόρτας. Του χαμογέλασα και του έδειξα τον Αργκους που άνοιγε την πόρτα. Με κοίταξε μια τελευταία φορά και τον χαιρέτησα χαμογελώντας πρώτου εξαφανιστεί απο το οπτικό μου πεδίο.

Μετά απο λίγο γύρισα πίσω στον κοιτώνα μου. Εκανα μια στροφή γύρω απο τον εαυτό μου και ενα μαύρο νυχτικό με αγκάλιασε. Χωθηκα κάτω απο το σκέπασμα μου και βυθίστηκα σε εναν ήρεμο ύπνο.

------------------------------

Αυτό ήταν παιδιά! Ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε την ιστορία μου! Εαν σας άρεσε πατήστε το αστεράκι και πείτε μου την γνώμη σας στα σχόλια! Επίσης εαν δεν σας κάνει κόπο κοιτάξτε και τις άλλες μου ιστορίες :
• Broken Girls Do It Better
• Adore me
• Daddy I
Μπορεί να σας αρέσουν! Αυτά τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο!!!

Wellcome To Hogwarts #BW2019Donde viven las historias. Descúbrelo ahora