Εγω και οι εαυτοι μου

735 77 12
                                    

Συγγραφέα pov.

Η ωρα περνούσε και κάτι άλλαζε στην Eloise οσο πλησίαζε η ώρα για να εκπληρώσει το πεπρωμένο της τόσο η μαγεία της απειλούσε οχι μόνο να σκοτώσει εκείνη αλλά και ολο τον πλανήτη. Γιατί ο πατέρας της μπορεί να θεωρείται έξυπνος και πονηρός αλλά μόνο αυτό δεν είναι. Προίκισε την Eloise με τόση δύναμη που ολο το σύμπαν δεν την χωράει. Την κλείδωσε μέσα της αλλά τώρα ήρθε η ώρα να βγεί. Γιατί σήμερα είναι η μέρα ενηλικίωσης της Eloise.. Και τα πράγματα ήταν το ίδιο άσχημα και για την πλευρά του Χάρι Πότερ. Περπατούσαν μέσα στο δάσος χωρίς να έχουν κανένα στοιχείο για το που θα μπορούσε να είναι ο Βόλντεμορτ.

Μπέλατριξ : ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΑΥΤΗ Η ΜΙΚΡΗ ΟΧΙΑ?! Φώναξε θυμωμένη και ξεπετάχτηκε μέσα απο τους θάμνους. Τότε ξαφνιασμένος ο Χάρι και οι φίλοι του την κοίταξαν. Βρε βρε.. Κοίτα ποιούς έχουμε εδω.. Είπε με κακία και έβγαλε το ραβδί της. Αλλή έψαχνα και άλλον βρήκα. Αχ! Ο άρχοντας μου θα χαρεί τόσο πολύ. Στριγλισε.

Χάρι : Τι κάνεις εσυ εδώ? Της είπε και ήταν σε επιφυλακή.

Μπέλατριξ : Εψαχνα το καινούριο μου θύμα και να που το βρήκα! Είπε χαρούμενη.

Χάρι : Τι έκανες στην - τον διέκοψε.

Μπέλατριξ : Στην μικρή? Α τίποτα μωρέ. Απλά την σκότωσα. Είπε χαιρέκακα και γέλασε με την ψυχή της. Τότε ο Χάρι ξεροκαταπιε.

Ρον : Χάρι, η Ερμιόνη. Του είπε σιγά.
Η φίλη τους πήγε να δει τι βρισκόταν πιο πέρα στο δάσος και όπου ναναι θα γυρνούσε. Φοβόταν γι αυτήν γιατί την αγαπούσε.

Χάρι : Δεν έχει έρθει ακόμη. Μπορεί να την είδε και να κρύφτηκε. Του ψιθύρισε.

Μπέλατριξ : Ε! Φωναξε. Τι λέτε εσείς εκεί?

Ερμιόνη : Παιδιά δεν είναι κανένας μάλλον μας έστησαν παγίδα!

Μπέλατριξ : Βρε βρε ποιά έχουμε εδω?! Αναφώνησε και πριν το καταλάβουν ακινητοποίησε την Ερμιόνη και τοποθέτησε την μύτη του ραβδιου της στον λαιμό της Ερμιόνης. Ρίξτε τα ραβδιά σας αν την θέλετε ζωντανή. Τους φώναξε. Για λίγο δίστασαν. Ριξτε τα! Επέμεινε. Χωρις να μπορούν να κάνουν αλλιώς υπάκουσαν. Τότε μέσα απο τους θάμνους βγήκε και ο πατέρας του Ντράκο.

Μπέλατριξ : Την έπιασα. Του είπε εκείνος της έγνεψε και στάθηκε απέναντι τους.

Την ίδια στιγμή ο Βόλντεμορτ άνοιγε τον τάφο του Ντάμπλντορ. Και έψαχνε για το ραβδί του. Ενας παγωμένος αέρας φύσηξε και μύρισε το αιμα του. Γύρισε και είδε ενα φάντασμα να τον κοιτάει χαιρέκακα. Ηξερε οτι ήταν η κόρη του μύριζε το αίμα του. Μόνο που δεν είχε καμία σχέση με την Eloise που ήξερε. Αυτή είχε κατακόκκινα μακριά μαλλιά επίσης κατακόκκινα μάτια φορούσε ένα μαύρο μακρύ φόρεμα και τα μάτια της ήταν ίδια με αυτά του διαβόλου. Αν και αυτός δεν υπήρχε σύμφωνα με τον Βόλντεμορτ.

Wellcome To Hogwarts #BW2019Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ