Παράφρονες

993 94 36
                                    

Ντράγκο : Eloise? Μου είπε καθώς έμπαινε μέσα στο ιατρείο.

Εγω εκείνη την ώρα σχεδίαζα μαύρους κύκλος μαγείας και τους άφηνα να αιωρηθουν στο δωμάτιο.

Eloise : Γεια. Ειπα απλά.

Ντράγκο : Πως είσαι? Ειπε και έκατσε δίπλα μου.

Eloise : Καλα είμαι. Δεν χρειαζόταν να ανησυχήσεις και τόσο πολύ. Του είπα γελώντας και εσμιξε τα φρύδια του.

Ντράκο : Τι εννοείς? Μου είπε
Τον κοίταξα περίεργα.

Eloise : Σε είδα στις τουαλέτες να κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέφτη τρομαγμένος. Του είπα και φρίκαρε.

Ντράγκο : Τι?! Δε δε γίνετε να το ξέρεις αυτό! Ειπε και σηκώθηκε απο την καρέκλα του.

Eloise : Γίνεται. Μπορώ να δω τα πάντα όταν η μαγεία μου είναι γύρω.

Ντράγκο : Τι?! Φώναξε έκπληκτος. Μ-μηπως άκουσες και τι έλεγα?

Eloise : Μα πως κάνεις έτσι ρε?! Του φώναξα. Οχι δεν άκουσα τίποτα μόνο είδα! Ειπα νευρικά.

Ντράγκο : Πρέπει να φύγω. Ειπε και βγήκε απο το δωμάτιο.

Ακαλα. Σκέφτηκα και ξάπλωσα πάλι πίσω. Τι βλάκας! Δεν είναι κακό να τρομάζεις. Γιατί να φύγει έτσι? Πφφφ. Αλλα εμένα τι με νοιάζει?! Δεν είναι οτι είμαστε και φίλοι. Την επόμενη μέρα πήγα κανονικά στα μαθήματα μου. Ανυπομονούσα να τελειώσουν και να έρθει το μεσημεριανό ώστε να μπορέσω να ψάξω για το δωμάτιο με τους παράφρονες. Μόλις άκουσα το κουδούνι έφυγα τρέχοντας απο την αίθουσα. Αφησα γρήγορα τα πράγματα μου στον κοιτώνα και κατευθύνθηκα προς το υπόγειο του σχολείου. Βρήκα μια κλειδωμένη πόρτα.

Eloise : Σκατα. Κάπως έπρεπε να την ανοίξω. Δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω μαγεία γιατί μπορεί να είχε ανίχνευση η κάτι τέτοιο. Εβγαλα ενα τσιμπιδάκι απο τα μαλλιά μου και σε δευτερόλεπτα την άνοιξα. Ευχαρίστησα το Λονδίνο που μου έμαθε πως να επιβιώνω και μπήκα μέσα. Αντίκρισα ενα τεράστιο σκύλο με τρία κεφάλια.

Eloise : Για όνομα.. Τι είναι αυτό? Αναρωτήθηκα. Τότε το ζώο με αντιλήφθηκε και γρυλισε απειλητικά προς το μέρος μου. Μου έδειξε τα δόντια του και άρχισε να περπατάει προς το μέρος μου. Α οχι σκυλάκι. Οχι μαγκιές σε μενα. Ειπα και τα μάτια μου έλαμψαν το κοίταξα έντονα και έκανα την αύρα μου απειλητική. ( Ο κάθε μάγος έχει μέσα του ενα κύμα μαγείας με το οποίο μπορεί να μετατρέψει τα συναισθήματα του σε δέσμες μαγείας γιά να δείξει το επίπεδο των δυνάμεων του. Αυτό το κάνει μέσω του ραβδιου του στην προκειμένη περίπτωση που η Eloise δεν εχει ραβδί αλλά τα χέρια της μπορεί να κινεί αυτο το κύμα σε όλο της το σώμα να το πλάθει και να το κατευθύνει. Επίσης ο κάθε μάγος μπορεί να επιλέξει πως θα είναι η αύρα του. Δηλαδή πότε απειλητική και πότε φιλική. Αλλά αυτό μπορούν να το κάνουν μόνο μάγοι στό επίπεδο του Σέβερους η του Ντάμπλντορ. Το επίπεδο μαγείας τηςEloise παρά το νεαρό της ηλικίας της ξεπερνάει αυτό του Ντάμπλντορ.)Τότε ο σκύλος έβγαλε ενα σιγανό κλάμα και οπισθοχώρησε. Ετσι μπράβο. είπα και το πλησίασα. Αυτός κόλλησε σε μια γωνία και συνέχισε το κλάμα του. Κάτω απο τον σκύλο υπήρχε μια πόρτα. Την άνοιξα αλλα δεν έβλεπα τίποτα. Ηταν κάτι σαν τούνελ. Επειδή δεν ήξερα τι βρισκόταν εκεί κάτω δημιούργησα ένα ξόρκι για να προστατεύω.

Wellcome To Hogwarts #BW2019Donde viven las historias. Descúbrelo ahora