Συγγραφέα POV.
Ηταν μια φορά και έναν καιρό μια κοπέλα που την έλεγαν Eloise. Ηταν όμορφη και γεμάτη καλοσύνη στην ψυχή. Ομως η μοίρα ήταν σκληρή απέναντι της. Δημιουργήθηκε ως ενα πείραμα του πατέρα της χωρίς να γνωρίσει μητέρα. Τα πρώτα χρόνια της ζωής της τα πέρασε κλειδωμένη σε ενα υπόγειο εργαστήριο υπομένοντας πειράματα. Ο πατέρας της ήταν σκληρός και άκαρδος. Δεν την λυπήθηκε ουτε μια φορά. Ηταν όμως και απρόσεκτος, την προίκισε με τόση δύναμη που ουτε καν ο ίδιος δεν κατείχε. Ετσι στα 13 της το έσκασε απο την κόλαση που ζούσε και έψαξε να βρεί καινούργια ζωή. Μεγάλωσε στους δρόμους του Λονδίνου μόνη της με περιστασιακους φίλους και γνωστούς. Η δύναμη της μεγάλωνε μέρα με την μέρα και αυτό την καθιστούσε απειλή για τον κόσμο της μαγείας. Ο πατέρας της, το υπουργείο και ενα σχολείο μαγείας την έψαχναν επι χρόνια. Ομως η Eloise παρά το μικρή της ηλικίας της ήταν έξυπνη. Δεν άφησε ποτέ κανέναν να την πιάσει. Οταν πια έφτασε στη έφηβη ηλικία της η μαγεία μέσα της αυξανόταν επικίνδυνα. Κάτι έπρεπε να κάνει. Ετσι μια μέρα οταν μια σχολή μαγείας την καταδίωξε αποφάσισε να τους ακολουθήσει μήπως και μπορέσουν να την βοηθήσουν να τιθασεύσει την μαγεία της που απειλούσε να αφανίσει το σύμπαν. Αυτό που δεν ήξερε όμως ήταν οτι το σχολείο ήταν στενά συνδεδεμένο τόσο με τον πατέρα της όσο και με το παρελθόν του. Μέσα στην σχολή γνώρισε σπουδαία άτομα καλά και κακά. Γνώρισε εναν όμορφο νεαρό που ήταν αρχηγός της ομάδας της σχολής. Προσπάθησε να τον κατακτήσει μα δεν μπόρεσε. Αυτο όμως που δεν ήξερε είναι οτι είχε ήδη κατακτήσει την καρδιά ενός άλλου νεαρού. Ηταν ενας φίλος της, που δεν της είχε περάσει απο το μυαλό οτι θα μπορούσαν ποτέ αυτοί οι δύο να νιώσουν κάτι άλλο πέρα απο την φιλιά. Να όμως που έγινε και η αγάπη του γι αυτήν μεγάλωνε μέρα με την μέρα. Ετσι περνούσαν οι μέρες της. Ομως το παρελθόν και το μέλλον είναι δυο πράγματα που δεν μπορείς να αποφύγεις. Το πεπρωμένο την καλούσε και ο κόσμος εξαρτιόταν απο αυτην. Επρεπε να σώσει τον κόσμο απο το σκοτάδι και να φτάσει στο φώς. Ομως η μοίρα την είχε σχεδιάσει αλλιώς. Μπορεί να την καλούσε το φως αλλά ενα κομμάτι της καρδιάς της θα επέλεγε πάντα να βρίσκεται στο βαθύ σκοτάδι. "Ειναι απίστευτο πως αυτή η έφηβη κοπέλα μπόρεσε και ισορρόπησε ανάμεσα στο καλό και το κακό". Ετσι είπε μια μεγάλη γυναίκα μια μέρα με σκοτάδι στον ουρανό. Οταν έβλεπε την Eloise να τρέχει κατευθείαν στην καρδία του σκότους. Εδωσε μια μάχη αντάξια με την δύναμη της. Το σκότος κατάπιε την ψυχή της όπως τα διψασμένα ζωα το νερό μετά απο μεγάλη ξηρασία. Οι γροθιές της κατάστρεψαν οτιδήποτε τους στάθηκε εμπόδιο και για πρώτη φορά οι δυνάμεις της βγήκαν εξω απο το σώμα της και ταξίδεψαν στα πιο απομακρυσμένα σημεία του σύμπαντος. Ποτέ κανένας δεν είχε ακούσει το όνομα της, δεν είχε δει την μορφή της. Και όμως μέσα σε κάθε μαγικό και μη πλάσμα υπήρχε η πίστη του σε αυτην. Γιατί κάθε ενα απο αυτά επιλέγει το κακό και το καλό. Δυο πράγματα που καταφέρνουν και συμβιώνουν ειρηνικά μέσα στο σώμα μιας έφηβης κοπέλας. Eloise, το όνομα αυτό προέρχεται απο τους θρύλους της Γερμανίας. Αυτής της παγωμένης και απρόσωπης χώρας. Σημαίνει ευημερία και αγωνία. Δυο τόσο διαφορετικές λέξεις που πρεσβεύουν κάτι τελείως διαφορετικό η μία με την άλλη. Και όμως, κατάφεραν να ενωθούν και να βγάλουν αυτήν την λέξη. Eloise.
DU LIEST GERADE
Wellcome To Hogwarts #BW2019
FantasyΕίμαι το κακό και το καλό. Είμαι το τέρας και ο ήρωας. Μαγεία.. Μια τόσο υπέροχη και ταυτόχρονα τόσο απρόσιτη λέξη. Ολοι σε κάποια στιγμή της ζωής μας θα ψάξαμε να την βρούμε. Μερικοί θα έψαξαν λίγο, αλλοι πολύ. Ολοι όμως εκείνη την στιγμή πίστεψαν...