16. Yoonmin

3.2K 216 5
                                    

Pohled Yoongiho:

Zrovna jsem seděl na posteli a koukal z okna, ty hvězdy a elipsy jsou zajímavý. Zrovna jsem koukal na jednu hvězdu jak padá a přál si aby přišel Jimin. Už jsem si chtěl lehnout a přijmout pravdu že nepřijde, ale najednou se ozvalo tiché zaklepání. Já jsem zavřel oči od návalu ostrého světla. "Tae asi si zapomněl že spíš někde jinde!" Zaskuhral jsem bolestí očí a otočil se na břicho. Osoba, nebo-li Tae zavřela dveře, myslel jsem že odešel ale zarazili mě kroky. "Tae si hluchej?!" Zařval jsem do polštáře. Místo odpovědi si mi Tae sedl na zadek a začal se vrtět.

"Taehyungu nech toho! Máš Kooka a já mám svého Jimina!" Zvedl jsem hlavu z polštáře a zařval aby mi lépe rozuměl. "To je sladké jak si mě přivlastňuješ~" Zavrněl mi někdo do ucha. Počkat. Pane bože moje přání bylo vyslyšeno! "Minnie!" Vyjekl jsem šťastně, otočil se na něho a nešikovně ho objal. "Co tu děláš?" Zeptal jsem se ho, už jsem si fakt myslel že Tae nakonec bude spát tady a Jimin u Hoseoka. "To nemůžu navštívit svojí lásku?" Zeptal se mě uraženě a celého mě zalehl.

"Chceš abych tě udělal štastným?"

"Jak to myslíš, Hyung?"

"Pět minut a budeš v nebi."

"Pět minut ani ne." Zachichotal se a vrhl se na mně.

~Ráno~

Ráno jsme si dali sprchu a teď tu sedíme u jídla.
"To jste nemohli být potichu?" řekl nevyspale Namjoon.
"Sorry, ale nemohli" Chudinky
"Vždyť si mi říkal že použiješ roubík!" zařval Tae a Jimin se překvapeně na mě koukal a přitom se červenal.
"Jimin byl moc nadržený a rychlí"
"To šlo slyšet" řekl nevrle Hobi.
"Jimin je Jimin" řekl Jin a všichni se zasmáli.

-----
Snad jste si Yoonmin užili a já jdu spát 😂

Váš Hobbit^^

Hello |Vkook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat