23.

2.9K 175 7
                                    

"Seungu" Zeptal jsem se, schválně perverzně.
"Ano, Jungkooku?" Oplatil mi to stejným tónem.
"Prosím jenom Kookie." Řekl jsem klidně, na to jenom přikývl, "Ty máš taky takovou partu přátel jako my?" Předběhl mě Tae.

"Um.. Až takovou ne, je nás jenom 5 v partě: Já,Daesung, Youngbae,Seungri a Jiyong" Řekl zamyšleně.
"Můžeš nás někdy představit?" Zeptal jsem se zvědavě.
"Klidně... Za hodinu mi končí směna, takže můžu klidně i dneska." Řekl s úsměvem, "Děkuju!!" Rozeběhl jsem se k němu a kvůli tomu že pořád trošku neumím běhat tak jsem skoro u něho zakopl o svoji nohu, zavřel jsem oči a čekal tvrdý náraz, místo toho jsem ucítil objetí.
Otevřel jsem oči a uviděl Seunga jak se na mně usmívá.

Potom přišel Tae, odstrčil Seunga a přitom ho propaloval pohledem, Seung po odstrčení spadl na zem.
"Tae?!" Zakřičel jsem na něj.
Tae se na mně pomalu otočil a když mě viděl, tak se začal přibližovat, měl takový ledový pohled. Když ke mně přišel, tak natáhl ruku aby mi mohl dát facku, ale nedošlo na ni. Protože když se ruka rychle blížila, tak se Tae v půlce zamrzl. Potom začal brečet a spadl na kolena, "P-Promiň, Kookie" to bylo jediný čemu jsem rozumněl, protože pořád naříkal.

Sedl jsem si k němu a pevně ho objal co mi síla stačila, "Pšš, to bude v pohodě, vyřešíme to...Společně." Když jsem zašeptal poslední slovo, tak Tae přestal brečet.
"Promiň, ale už od narození trpím rozdvojenou osobností...Všichni kteří trpí tou stejnou nemocí, tak říkají že mají jako druhou osobu sebe sami ze svého dětství, ale já tam mám svoje dvojče Gyuma...Já jsem v práci klidná osoba, ale když někdo něco zkazí tak se na scénu objeví Gyum a místo toho aby jenom tu osobu upozornil
...T-Tak jí dá padáka..." Zašeptal svůj monolog a já ho pořád objímal.
"Seungu?" Zahulákal jsem, ale když jsem se otočil stáli tam kluci který neznám a zaraženě na nás koukali.
"Tak s ním se nebudu bavit! Vždyť je nemocnej!" Zakřičel jeden kluk který měl červený vlasy.
"G!" Zařval kluk který měl růžový vlasy a dal červený hlavě pohlavek.

---------
DRAMARAMA
všude samý drama!
DRAMARAMA
...
Mě začíná hrabat po ránu 😂

Váš Hobbit^^

Hello |Vkook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat