31.

2.2K 142 33
                                    

Pohled Taeho:

Vzbudil mělo cinknutí mého mobilu, který byl na nočním stolku vedle postele.
Bál jsem se že to probudilo Kookieho.
Ale on jenom něco zabručil a otočil se ke mně zády.

Opatrně jsem vstal z postele a s mobilem v ruce tiše opustil ložnici.
Seděl jsem na gauči a kvůli tomu že je 3:00 tak jsem si musel zmenšit jas.
Kdo sakra otravuje?

-Máte 1 Nepřečtenou zprávu od uživatele User-

-Otevřít-

User: Every breath you take, every step you made~
I will watching you~

V: Kdo jsi?

User: Dočkej času jako husa klasu

V: My se známe?
Zobrazeno ve 3:03

Asi si někdo ze mně dělá prdel,
Chtěl jsem vstát a jít do ložnice.
Ale místo toho jsem zamířil do kuchyně se napít mlíka.
Pil jsem plnotučné mlíko, ale lekl jsem se Kookieho který se zeptal proč nespím. Takže jsem si polil svoje Gucci pyžamo.

Kookieho smích mě probudil z ledového tranzu, "Co tu prosimtě vyvádíš?" Zeptal se ještě s troškou smíchu v hlase.
"Jenom mě vzbudilo upozornění ze hry a já potom nemohl usnout."
"Pojď spát, zítra máš 3 schůzky a jednu módní přehlídku." Řekl mi profesionálně a za zápěstí mě táhl do ložnice, "Ty tu práci bereš doslova." Řekl jsem se smíchem a vyvlíkl se mu z jeho sevření.
"Chodit umím sám." Řekl jsem se úšklebkem a on zaraženě na mě koukal a zvedl ruce v obraném gestu.
Usmál jsem se na něj a objal ho.
"Ty jsi fakt králíček, králíček který je nejroztomilejší na světě." Zamlumal jsem mu do ramene, "Ty jsi zase můj mimozemšťan, který má kostkovatej úsměv a tím ho to dělá více cute." Řekl mi a políbil mě na spánek.
Usmál jsem se, "Takhle to skoro vypadá jako bych byl ten dole." řekl jsem s úšklebkem a on se pohotově odtáhl.

Byl celý červený a měl sklopenou hlavu.
Cute!
"P-Pojď" Vyhrkl ze sebe rychle a odešel do ložnice, poslušně jsem ho následoval.
Lehl si do postele a já k němu, Kookie se ke mně přilepil a políbil mi krk.
"Dobrou, mimozemšťane" Zašeptal sladce, "Dobrou, králíčku" oplatil jsem mu a políbil ho na čele.
A potom jsem pomalu upadal do říše snů.
J

inak takhle vypadá ložnice.

Já vím, ale luxus je prostě moje druhé jméno

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já vím, ale luxus je prostě moje druhé jméno.

--------
Na dobrou noc 😁
Jinak kdo myslíte že je ten uživatel User? 🤔
Přes 500 👀 a 88# ve ff 💕

Váš Hobbit^^

Hello |Vkook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat