34.

2K 135 31
                                    

Pohled Taeho:

Já tě zabiju!

Sorry, ale víš jak ihned žárlím..

To tě neomlouvá, Gyume!
Celé ty léta se tě chci zbavit!...Ale nevím jak...

Ty se mě chceš zbavit?! Co pak by si vyhodil ty vzpomínky na školu? Třeba jak jsme se učili, ty jsi se učil jednu část a já tu druhou a díky tomu jsi měl jediný ze třídy samý jedničky?!

Máš pravdu..

Vždycky mám!

Jsi jako máma, heh...

Vždyť jsem moudřejší!

Ale nekecej..

Nekecám!

S tebou to nemá cenu se hádat..

~Konec hádky~

Ding dong

"Kdo je?!" Zařval jsem když jsem byl v kuchyni a brousil si nůž abych lépe řezal maso...Kuřecí! Na co sakra myslíte?

"To jsem já, Sehun! Otevři! Je to vážné!" Zakřičel Sehun a já mu šel otevřít, když jsem otevřel tak jsem viděl Sehuna jak popadá dech.
"Pojď" zavelel jsem a zavedl ho do obýváku, posadil jsem ho a on si to tu prohlížel.
"Máš to tu hezký." Uznal, "Já vím, takový luxus si můžu dovolit" usmál jsem se na něj, i když mi do úsměvu nebylo kvůli tomu že jsem se bál o Kookieho.
"Proč si přišel?" zeptal jsem se ho, on vytáhl mobil a pustil nahrávku kde Kookie říkal co se stalo.
"Kde je?!" Ihned jsem vyjel když jsem slyšel jak se málem rozbrečel.
"U nějakých kluků, myslím že se jmenují Jin a Namjoon...Nebo tak nějak.." Ihned jsem popadl mobil a začal volat Jinovi, když jsme jednou byli s Jinem sami tak mi dal číslo pro případ nouze...A tohle nouze je!

Vyzvánělo to a po pár momentech to zvedl.
"Co si ještě dovoluješ nás kontaktovat?! To se nestydíš že jsi zlomil Kookiemu srdce?!" Vyjel na mně ihned.
Já jsem nemohl dýchat protože jsem takový rozhovor nečekal, Sehun si toho všiml, sebral mi mobil a přiložil si ho k uchu.
"To jsem já Sehun, ten který musel něco vyřídit..Hele Tae za nic nemůže, to jeho dvojče....Ano má dvojče, nebo-li rozdvojenou osobnost..Kookie o tom ví, řekl mu to Tae když mě přepadl...Nic Kookiemu neříkej! Ať si to vyříkají sami...Jsme na cestě k vám, hlídej aby si Kookie nic neudělal...Čau" Zavěsil a usmál se na mně.
"Jdeš si to vyříkat se svým synátorem" popadl mě za ruku a šli jsme ke klukům.

Ding Dong
(Oooh, you touch my tralala, mm my ding ding dong 😂)

Sehun za zazvonil protože jsem na to neměl odvahu, otevřel nám Jin který mě ihned objal.
"Tae, je mi to líto jak jsem po tobě vyjel..A-Ale nevěděl jsem že máš rozdvojenou osobnost." On brečí?!
"Hyung, nech toho, ty za to nemůžeš že si to nevěděl..Třeba moji rodiče vůbec neví že mám Gyuma." Usmál jsem se na něj a objal ho pevněji.
"Kdo je Gyum?" Zeptal se nechápavě Jin, "to je ta druhá osoba, hyung" odtáhl jsem se a protáhl se.
"Kde je Kookie?" Zeptal se rovnou Sehun když Jin přestal brečet, "V kuchyni s klukama." zašeptal Jin, Sehun mně popadl a šli jsme do kuchyně.

"Znova ahoj!" Pozdravil Sehun kluky, ale když se kluci na něj otočili tak si mě ihned všimli.
"Co ten tu dělá?!" Zařvali všichni, ale já je ignoroval a koukal na to stvoření kterému Gyum ublížilo.
"T-Tae?"

--------
Hello víkend, my old friend
Myslíte že mu Kookie odpustí? 😊

Váš Hobbit^^

Hello |Vkook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat