Pohled Taeho:
Proč mě sakra bolí hlava?
Proč tu se mnou není Kookie?
Proč ležím na zemi?!
Potom mě to docvaklo, Kookieho unesli ty zrůdy!
Vstal jsem, byla tma jak v pytli.
Ten slizoun mě odnesl na mojí zahradu, alespoň mě nenechal na tom chodníku.
Vytáhl jsem svůj mobil a začal volat Yoongimu, proč?
Protože kdybych zavolal třeba Jinovi tak by jenom brečel, kvůli tomu že mu zrůdy sebrali Maknaeho.Po 5 zvednutí to zvedl.
"Co chceš?" Zamrmlal Yoongi do mobilu, Asi jsem ho vzbudil...Ups.."Kookieho sebrali jeho pravý rodiče, ten slizoun - který si říká otec - mě napadl a já se teď vzbudil na svojí zahradě a Kookie nikde!" Vyprávěl jsem klidně, ale poslední část jsem zařval.
"Jak jako unesli?!" Vyšiloval Yoongi.
"Jeli jsme domů, oni stáli před naším domem. Vystoupil jsem a řekl Kookiemu aby zůstal v autě, ale on neposlechl a byl skrčený za mýma zádama. Zeptal jsem se slušně jestli nepotřebují pomoc a...Dál už víš co se stalo..." Vyprávěl jsem a najednou mi docvaklo. Já bych byl skvělí vyprávěč!
"Vyzvednu tě, půjdeme to říct klukům a jdeme to nahlásit na policii, protože tohle není normální." Řekl chladně a zavěsil.
Po pár minutách přijel Yoongi, řekli jsme klukům co se stalo: Jin,Daesung,Seungri,Jimin a Hobi brečeli, Seung-hyun,Namjoon,Taeyang měli na krajíčku, Jiyong říkal že je v pohodě ale šlo vidět že má skoro taky na krajíčku.
Šli jsme to nahlásit na policii.
Přišli jsme k recepci a já začal říkat: "Dobrý den, chci nahlásit únos nezletilého kluka." Paní se na nás podívala a zeptala se jak ten kluk vypadá, toho se chopil Jin.
"178 cm, černý vlasy, jestli znáte Sungjina z DAY6 tak vypadá podobně, oči černý jako noc a slyší na jméno Kim Jungkook, Kook nebo Kookie." Krásný popis Jine, krásný."Jak se stal ten únos?" Zeptala se mile a já jí to všechno začal vyprávět.
Všechno zapisovala, potom se ptala na popis pachatelů, to jsem jí taky řekl.
"Dobrá děkuju, budeme se snažit najít vašeho adoptovaného syna, pane Kime." Řekla s úsměvem a my jsme se otočili a šli jsme domů."Stejně ta policie hovno dělá." Řekli ve stejnou chvíli Yoongi a Jiyong.
Tomu jsme se všichni zasmáli, ale já věděl že to je pravda...Pohled Kookieho:
Otevřel jsem oči, protože mě vzbudil chlad.
První věc co jsem viděl byla miska s granulema a s vodou, protože jsem měl svěsenou hlavu.
Zvedl jsem hlavu a předemnou byla plesnívá zeď bez tapet.
Žádný okno, jediný zdroj - žárovka která bliká, jediný východ jsou dveře.Chtěl jsem vstát, ale zjistil jsem že jsem přivázanej ke kůlu.
To jsem ve sklepě?!------
Tady máte jednu kapitolu jako omluvu za to že jsem na vás zapomněla 😅
Zítra se pokusím aby příští kapitola měla kolem 1000 slov 😊Váš Hobbit^^
ČTEŠ
Hello |Vkook|
FanfictionJednoho dne jsem se vsadil s kamarádem a já prohrál, tak jsem si musel udělat účet na nějaký seznamce.