Pohled Kookieho:
Kluci mi napsali že prý mě musí někdo adoptovat, ale Tae už asi 2 minuty stojí jak Jin když někdo podpálí kuchyň...Asi mně nechce adoptovat..
"J-Jestli....M-mně nechceš a-adoptovat, tak ne-nemusíš..." Ihned co mě Jin viděl brečet ke mně přiběhl jako raketa a rodičovsky mě objal.
"Já tě chci adoptovat!" Zařval Tae, "Jenom potřebuju vědět, na jak dlouho budeš 'můj syn'?" Zeptal se a přitom ukazoval koncovky.
"Na rok." Řekl Yoongi stroze.
"Ale já neumím být otec!" Zastěžoval si zoufale Tae.
Všichni se začali smát, "Ale prosimtě nemusíš se k němu chovat jako otec ale normálně jako vždy, prostě když bude u tebe bydlet tak přestaň myslet na to že to je tvůj syn, ale mysli třeba že to je spolubydlící." Poradil mu Namjoon který se opíral o dveře.
"Dík, Joone!" Poděkoval mu radostně Tae, neboli můj nový 'Otec a.k.a spolubydlící'
Nevím proč ale těším se na pobyt s ním~Po hodině~
Kluci odešli na nákup a zůstal tu se mnou jenom Tae.
"Kdy si tě můžu odvést?"
"Nevím...Zavolám sestru." řekl jsem a taky tak udělal, stiskl jsem tlačítko a po pár sekund přišla naštvaná sestra.
"To si nemůžu dát pokec se svým klukem?!" Zařvala.
"Omlouváme se za zkažení vašeho 'sexu' ale rádi bychom mluvili s doktorem." Řekl klidně Tae a propaloval ji pohledem.
"Ano, zavolám ho." řekla o trošku méně naštvaně a odešla, ale než odešla tak si začala mumlat něco jako 'jak to sakra věděl?...Drzoun!'Po pár minutách přišel doktor,
"Nějaký problém, kluci?" řekl mile.
"Žádný problém, jenom mám otázku..." Řekl jsem nejistě.
"Jakou?" zeptal se zvědavě.
"Kdy mě propustíte?" Zeptal jsem se s nadějí v hlase protože tu už dlouho nechci být.
"Omlouvám se, ale až pozítří." řekl lítostně doktor.
"Um..." začal Tae, "Můžeme si tykat?" řekl tiše.
"Ale jistě! Už mě to vykání tak nudí že si poslední dobou myslím že jsem starší než ty důchodkyně tady na pokojích." Řekl radostně a přitom se zasmál na konci věty.
"To taky znám." Řekl soucitně Tae, ale po pár sekundách se začal smát.
"Choi Seung-hyun" Řekl dok-Seung.
"Kim Taehyung" usmál se Tae.
"Kim Jungkook" řekl jsem šťastně.
"Ale Jungkooku, ty jsi Jeon" Řekl se smíchem Seung.
"Já vím, ale Tae bude můj otec takže se mi změní příjmení ne?" Zeptal jsem se zmateně.
"Kookie, příjmení se mění jenom když si mimino." řekl s úsměvem Tae, "Ale já jsem ještě mimino!" Zaprotestoval jsem a objal Taeho.
"Dobře...Tak si Kim Jungkook" Prohlásil Tae a já myslel že umřu štěstím.
Proč se tak raduju že budu Kim Jungkook?-----
Tady je další kapitola! 😂
A ano...Udělala jsem ze Sehuna doktora 😂😂Váš Hobbit^^
ČTEŠ
Hello |Vkook|
FanfictionJednoho dne jsem se vsadil s kamarádem a já prohrál, tak jsem si musel udělat účet na nějaký seznamce.