Tak nějak jsem přemýšlel..
Na co si přišel?
Že při každým sexu bude vlastně trojka!
Na co to sakra myslíš?!
Já budu tvrdé tempo a ty měkké tempo! Už se nemůžu dočkat až si ho tvrdě vezmu!
Hej neignoruj mě!
Kdy bude poprvé?
Já nevím...Až se bude chtít Kookiemu..
Takovou věčnost nechci čekat!
Tvůj problém~
Neser!
Já neseru, já diskutuju~
To je to samý!
Není~
Když jsem se vrátil zase k sobě, tak jsem viděl rozmazanou špínu která na mně asi...Mává?
Pětkrát jsem rychle zamrkal a uviděl jsem Kookieho který na mně fakt mával."Tae?" Zeptal se vyděšeně, "Co je?" Zeptal jsem se ho taky.
"Středa vole, né jenom že asi minutu si stál na místě, ani nemrkl a měnila se ti pořád barva očí na modro a potom zase na tmavou." Řekl s posměchem a potom začal mluvit vážně.
"To znamená milý Kookie, že si povídám s Gyumem." Zašeptal jsem a objal ho kolem pasu.
"O čem jste se bavily?~" Zeptal se zvědavě a dal mi ruce kolem krku, "18+ téma" řekl jsem s úšklebkem.
"Ale no ták!" bouchl mě do prsa, to lechtalo.
"Tak za pusu, ale když ti to řeknu tak se asi lekneš." Udělal jsem dohodu a na konci se lišácky usmál.Kookie se na mně nevěřícně podíval ,ale potom mě začal líbat.
Oh bože ty rty jsou tak sladký, miluju jahody!
Potom se Kookie odtáhl a se skříženýma rukama na prsou řekl: "A teď to řekni."Mám mu to říct?
Já to zvládnu.
Ok, já si jdu zatím zpívat I Wait.
"Víš, Gyum mi řekl že přemýšlel a přišel na to že vlastně každý sex budeme mít trojku, potom řekl že on bude tvrdé tempo a já měkké tempo." Kookie byl červený jak jahoda, "A dál?" zeptal se stydlivě "Ptal se kdy bude poprvé, že se nemůže dočkat." Řekl jsem mu s úsměvem "A tys mu řekl?" Zeptal se jak máma.
"Teď se ptáš jako máma," Zasmál jsem se a pokračoval "Jinak jsem mu řekl že to záleží na tobě." Kookie se na mně zářivě usmál jako králíček a skočil mi kolem krku.
"Miluju tě Tae...A Gyume." Přidal a více se schoulil k mému záhybu krku a ramene.
"My tebe taky, králíčku" Řekl Gyum a objal ho pevněji.-------
To musí být divný mít sex s člověkem který má rozdvojenou osobnost 😂
Co ještě sakra nevymyslím?! 🤣Váš Hobbit^^
ČTEŠ
Hello |Vkook|
FanfictionJednoho dne jsem se vsadil s kamarádem a já prohrál, tak jsem si musel udělat účet na nějaký seznamce.