Pohled Taeho:
On řekl že mě miluje.
Ale otázkou je...
Miluju ho taky?
Od toho rozchodu s Carol mám smíšené pocity.
Už od 14ti vím že jsem bi.
Proč vždycky když ho obejmu mám pocit že ho chci chránit?
Buď to bude tím že je roztomilej nebo tím že ta rodičovská láska mi stoupla do hlavy.
Teď s Kookiem sedím v jeho pokoji, on na posteli a já v křesle.
"Myslel si to vážně?" Zeptal jsem se abych odpudil tu napnutou atmosféru.
"A-Ano" Hesl Kookie který nabíral červeň.
"Promiň, ale nevím jestli ti to můžu opětovat" Řekl jsem skoro bez žádné emoce, jediná emoce která šla slyšet byla lítost.
Lítost že ho miluju ale bojím se to přiznat...
"V p-pořádku" Zavzlykal Kookie.
Co jsem to právě udělal?!
"Kookie, poslyš je to na mně moc brzo a hlavně kvůli Carol mám zamotaný pocity. Hlavní problém je to že se bojím že ti ublížím.." Přišel jsem k němu, sedl si na postel a objal ho."Co kdybychom byli kamarádi kteří se jako by milujou navzájem akorát že to je jenom jako? Možná si díky tomu vyčistím hlavu." Nabídl jsem mu, ani nevím jak mě to napadlo
"Myslíš jako kamarádi s výhodama?" Fňukl a utíral si slzy do dlouhého rukávu.
"Něco takového," Odtáhl jsem se.
"Kookie...Budeš můj kamarád s výhodama?" Řekl jsem a chytl ho za ruku.
"T-Tae..."
"Jestli nechceš tak nemusíš" uklidňoval jsem ho.
"Pabo! Jasně že chci!" Uculil se a políbil mě.
Tak jemné rty, jako cukrová vata.Držel jsem ho jako porcelán který se může každou chvílí rozbít.
"Tae?" Odtáhl se od polibku Kookie, "Ano?"
"Můžu pozvat kluky?" Zeptal se s nadějí v hlase Kookie kterýmu zářili oči jako hvězdičky.
"Jestli tě to udělá šťastným." Usmál jsem se na něj, Kookie vstal naposledy mě objal, poděkoval a začal volat klukům jestli mají čas."Za 10 minut jsou tu!" Zakřičel Kookie radostně a objal mě.
Udělal jsem dobré rozhodnutí?
-----
Na dobrou noc tu je kapitola 😊
Jinak koukali jste včera na nějakej film? 😀
Já včera koukala na Percyho Jacksona: Moře oblud a na Power Rangers.
Můj oblíbenec je Zack - Černý strážce 😍
Jestli jste taky viděli Power Rangers, tak kdo je váš oblíbenec? 😃Váš Hobbit^^
ČTEŠ
Hello |Vkook|
FanfictionJednoho dne jsem se vsadil s kamarádem a já prohrál, tak jsem si musel udělat účet na nějaký seznamce.