Pohled Kookieho:
~O 2 dny později~"Máš všechno?" Zeptal se mě už asi po třetí Jin, "Ano, mami mám všechno." řekl jsem s úsměvem a dal mu tašku kde jsem měl jenom knížku,mobil,peněženku a už nic.
"Jestli se budeme vracet kvůli něčemu tak tě zastřelím." Zavrčel výhružně.
Zatím jsem koukal na Yoongiho který vstal, přišel k Namjoonovi a zeptal se prostě: "On má krámy?"
Když to uslyšel Jin tak se k němu rozutekl a začal ho honit mojí knížkou.
Jimin, Hobi a Tae se snažili chytit Jina, ale marně protože se nenechal.
Já a Namjoon jsme se mohli zabít smíchem protože - zkuste si představit Jina jak honí Yoongiho 50 odstínama šedi po nemocničím pokoji.Když se už klukům povedlo chytit Jina a uklidnit ho, tak jsme jeli ke mně domů pro oblečení... Prosím ať nikdo není doma..
A moje přání bylo vyslyšeno, protože když jsem otevřel dveře tak bylo hrobové ticho.
Když jsme přišli ke mně do pokoje, tak mě málem trefil šok, Oni mi dali pryč postel! Místo toho aby koupili novou tak tam je položená matrace.
Co nejrychleji jsem sebral oblečení,notebook a pár knížek a dal je do kufr který jsem potom předal Taemu.
Když kluci šli do obýváku na mě čekat, tak jsem psal dopis minulým rodičům.Adoptoval mě kamarád,
Takže se o mně nestarejte,nevolejte mi a nepište mi!
Sbohem - Kim JungkookPřišel jsem do obýváku a kluci mě rychle postrkovali do auta.
"Kde bydlíš Tae?" Zeptal se Yoongi který seděl za volantem, protože Namjoon se chtěl mazlit s Jinem.
"Na ******" Řekl s úsměvem, Jak já rád koukám na něj když se usmív- Co to do háje se mnou je?!~U Taeho~
Přijeli jsme ke skromnému domu který vypadal moderně, ale pro mně to vypadalo jako by tam nebydlel nikdo známý.
"Vítej! Tohle je tvůj nový život a dům!" Usmál se na mně Tae a objal mě.
"Nechte si to do postele, hrdličky." Řekl Yoongi a já byl snad rudý až na prdeli, když se Tae odtáhl tak šlo vidět že je na tom stejně.
"Nechcete odject? Chci Kookiemu ukázat jeho nový domov." Vyhodil všechny mile Tae.
"Mě je to jedno, stejně musím domů vařit." Řekl vesele Jin, a Jimin s Hobim šťastně zakřičeli.
"Tak se mějte a Kookie," Ukázal na mně Namjoon "Hlavně nic neproveď." Zasmál se a poplácal mě po hlavě.
"Papá!" Mával jsem jim když odjížděli.
Když už jsem je neviděl, tak jsem se otočil na Taeho a ten mě zatáhl dovnitř."Takže tohle je předsíň, když půjdeš rovně tak se objevíš v obýváku který je napojen na kuchyň, nalevo je malá koupelna. Když půjdeš nahoru tak ihned první dveře je moje ložnice, druhý dveře jsou hlavní koupelna a třetí jsou pokoj pro hosty - ale teď je to tvůj pokoj." Popsal mi všechno kde která místnost je.
"Děkuju, Tae." Usmál jsem se na něj a objal ho.
"Za málo, přece když je kamarád v krizi tak mu musíš pomoct ne?" Zasmál se a pevněji mě objal.
Proč mi začíná vadit slovo 'kamarád'?-----
Pro dnešek už končím 😃
Jinak už tohle čte 300 👀😊Váš Hobbit^^
ČTEŠ
Hello |Vkook|
FanfictionJednoho dne jsem se vsadil s kamarádem a já prohrál, tak jsem si musel udělat účet na nějaký seznamce.