3O.

2.4K 145 22
                                    

Když jsme se s Taem líbali tak někdo zazvonil, odtáhl jsem se a s 'to budou kluci' jsem odešel do předsíně otevřít.
Když jsem otevřel, tak první co jsem viděl byli sušenky před mým obličejem.

"Jine! Děkuju za sušenky!" Řekl jsem radostně a objal ho kolem ramen.
"Nemusíš děkovat, hlavní je že si rád." Řekl, dal porcelán sušenek Hobimu a objal mě pořádně.
"Já chci taky!" Zahulákal Tae, objal mě zezadu a potom Jimin zařval 'Rodinné objetí!', Hobi položil porcelán a taky někoho objal.
Stáli jsme takhle asi 5 minut, když Yoongi řekl že chce na křeslo.

Seděli jsme v obýváku a Hobi s Jinem obdivovali náš dům.
"Kolik tě to stálo, Tae?" Zeptal se zvědavě Hobi.
"Asi kolem 100 000 000 wonů" Řekl stroze Tae a pokrčil ramena.
"Tolik?!" Zařvali všichni, kromě mně.
"Tak sorry že Carol chtěla takový barák." Řekl ledově Tae.
"Kdo je Carol?" Zeptal se zmateně Namjoon.
"Moje bejvalá, zlatokopka k tomu." Řekl sklesle, přišel jsem ke Taemu který se opíral o linku, objal jsem ho jednou rukou kolem ramen a zašeptal mu: "Řekneme jim to?"
Tae mi zašeptal nazpátek "Klidně za mně"
"Co si tam šuškáte?" Zeptal se Yoongi.
"Kluci..." Nadechl jsem se, "Jsem těhotnej!"
"Cože?!" Zařval Jin.
"Dělám si prdel, jenom chodím s Taem" Zasmál jsem se a Tae taky.
"To se mi ulevilo." Utřel si čelo Jimin, ale Hobimu došlo co jsem řekl a zeptal se: "Počkat, jak jako chodíte?"

"Noo.." Poškrábal jsem se na zátylku, podíval se na Taeho zoufalým pohledem aby mi pomohl.
"Kookie mi řekl že mě miluje a já mu nabídl, že bychom mohli být něco jako kamarádi s výhodama." Řekl s úsměvem a objal mě kolem pasu.
"Proč kamarádi s výhodama?" Přidal se do rozhovoru Namjoon, sebral jsem slovo Taemu, který se nadechoval něco říct: "Tae má popletené pocity, kvůli Carol." Řekl jsem a objal Taeho silněji.
"Zkouším na ní zapomenout, ale kvůli tomu že dneska dala Kookiemu facku. Tak myslím že na ní asi nezapomenu."
Když to Tae dořekl tak Jin vykřikl: "Co si to ta kurva dovoluje?! Nikdo nebude fackovat našeho maknaeho! Kde je ta svině?!" Se divím že mu z očí nezplanuly plameny

"Zlato, uklidni se." Objal Jina Namjoon a dal mu pusu na tvář.
"Jo uklidni se" propaloval ho Yoongi pohledem.
"Tak promiňte, že Carol dala facku NAŠEMU Kookiemu!" Obhajoval se Jin a to našemu zdůrazdnil tím že to řekl pevným hlasem.

"Neboj Jine, svojí sušenku si ochráním." Řekl hrdě Tae, mrkl na Jina a políbil mě na tvář a k tomu dodal "Nikdo ti už neublíží".
"Nechte si to na příště." Protočil očima Hobi, "Máš tady Playstation, Tae?" Zeptal se Jimin.
"Jasně že mám, co chcete hrát?" Zeptal se smíchem.
Všichni zařvali Just Dance, ale jedinej Jin zařval Mario Kart.
Podívali jsme se na Jina a začali se smát, Jin se na nás zaraženě podíval a potom se začal smát.

"Tak dobrá no, jdeme hrát Just Dance" přikývl Tae a šel zapnout PlayStation.

~Při hře~

"Jak to děláš Yoongi?" Zeptal se nevěřícně Jimin tančícího Yoongiho "Co myslíš?" Otočil jsem se na něj.
"Vyhrává nad Namjoonem!" Vykřikl zasněně.
"Mám prostě štěstí no." Pokrčil rameny Yoongi a pokračoval v tančení.
Tae se ke mně natáhl a zašeptal: "Myslíš že se jich zbavíme ještě dneska?"
"To nevím" Zašeptal jsem na zpátek a pokrčil ramenama.
"Já to slyšel!" Zařval na nás Jin, "Nás už se nezbavíte, protože tady přespíme!"
"A to vám dovolil jako kdo?" ušklíbl se na něj Tae, Hobi se otočil na Taeho a udělal na něho obličej štěňátka "Můžeme tu přespat, plosím?"
"No tak dobrá" Povolil Tae.
"Já spím u Taeho, Jimin a Yoongi spí v mém pokoji, Hobi spí v křesle a Jin s Namjoonem spí na gauči." Řekl jsem.

~Večerka~

Vyhrál jsem jenom dvakrát a to při I'm sexy and I know It a Summer.
Teď ležím v posteli s Taem.
Tae ještě něco vyřizuje při telefonu.
Když zavěsil, tak mě políbil na rty a popřál mi dobrou noc.
Já jsem mu polibek opácel, taky popřál a přilepil se na něho.
Takhle bych mohl zůstat napořád

-----
Trochu delší ale to bude asi tou nudou 😂
Už jste někdy vyhráli v Just Dance? 🤔
Já jenom při Gangnam Style 😂

Váš Hobbit^^

Hello |Vkook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat