Ärkasin hommikul selle peale, et keegi näksas õrnalt mu kõrvalesta ja hakkas mu rangluule suudlusi vajutama. Avasin silmad, et näha Agnest kavalate silmadega minu poole vaatamas.
„Hei,“ ütlesin uniselt.
„Hei.“ Ta naeratas ja suudles mu kaela.
Agnes nihkus seejärel veidi üles, et mu huuli suudelda saaks, ja ma tundsin, et ta surus oma rinnad vastu mind.
„Hmm,“ muigasin, seda kõike nautides. „Kui saaks vaid iga päev niimoodi üles ärgata...“
Agnes naeratas selle peale ning hakkas mööda mu kaela ja rinda aina allapoole suudlusi vajutama. Neiu lükkas mult teki maha ning silitas siis käega mu riista, mis juba kõva oli. Ta sättis end paremini ning võttis siis nii palju kui võimalik suhu.
„Shit,“ oigasin ja vaatasin tüdruku poole.
Agnes võttis nüüd oma käe appi ning vaatas mind süütute silmadega, see ajas mu hulluks. Ta tegi seda nii hästi ja nii hea meelega, samuti oli ta ise nii ilus, et mul hakkas enda algsele plaanile mõeldes rinnus lausa valus.
Ma olin nii lähedal, hoidsin temaga silmsidet ja krabasin rusikais kätega ta lina.
„Ma tulen,“ oigasin, et ta jõuaks soovil oma suu sealt ära võtta, kuid ta ei teinud seda.
Ajasin pea kuklasse ja tõin kuuldavale paar mõnuoiet. Ka Agnes oigas vaikselt ning sellest piisas, et ma orgasmi saaksin. Ta neelas mu sperma alla ja tuli siis tagasi üles minu juurde, suudles mu rinda ja kaela. Ta tiris mu juukseid ning tõmbas käega üle mu ninajuure. Seejärel ajas ta end istuli ning jäi aknast välja vaatama.
„Mille eest see oli?“ küsisin siis.
Ta kehitas õlgu. „Sulle ju meeldis see?“
„Väga,“ naeratasin, siis kõlas aga koputus meie uksel.
„Pagan...“ pomises Agnes endale kiiresti mu T-särki peale tõmbama hakates. „Ma tulen kohe tagasi,“ ütles ta ning ma nautisin vaadet ta tagumikule, kui ta voodilt püsti tõusis.
Siis aga tõmbas ta T-särki alla poole. Võtsin endale teki peale ja jäin ootama. Kas ta korterikaaslane oli juba tagasi ja kuulis meid? Agnes kõndis uksest välja ja ma jäin tüdrukuid kuulama, mitte nimelt, aga ma kuulsin sellegipoolest.
„Mida kuradit?! Su kael?!“ kuulsin kellegi häält ja ma ei saanud sel hetkel aru, kas see oli Agnes või mitte. Mind haaras paanika – kas ma olin teda siiski eile hammustanud?
„Ah see...“ vastas keegi ning ma tundsin kergendust. „Räägime sellest hiljem. Hetkel tulin ma paluma, et te veidi vaiksemalt võtaksite...“
„Ah, jaa... muidugi...“ Agnes kohmetus ning ma muigasin.
Järgmisel hetkel tuli ta tuppa tagasi ning lükkas ukse seljaga kinni, jäädes ise sinna nõjatuma. Ta põsed õhetasid veidi.
„Mida?“ muigasin.
„Noh, mu toakaaslane on tagasi...“
„Tundub tore tüdruk...“ muigasin.
„Ongi,“ naeratas Agnes. „Kas sa kohvi tahad?“
„Ei... ma peangi vist minema hakkama.“
„Aa... okei...“ Ta vaatas maha.
„Aga ma tahaksin sind uuesti näha.“
Agnes naeratas selle peale, aga ei öelnud midagi. Ta kõndis oma riidekapini ja hakkas endale aluspesu selga panema. Kuna ta oli minu poole seljaga, ei näinud ma ta rindu.
KAMU SEDANG MEMBACA
Corrupted (Writnes & anniepoynter)
RomansaAgnes kohtab oma ema haual salapärast tundmatut, kes teab tema kohta asju, mida võõrad päris kindlasti teadma ei peaks; ja mees, kes Annie pealetükkija eest päästis, võib olla hullem kõigist vägistajaist.