,,Tini... To snad nemyslíš vážně...."řekla jsem ohromeně. V krabici byla krásně složená černá sukně nad kolena, kterou jsem hledala snad po všech obchodech v Oslu. Vedle ní, byla malá zlatá krabička. Žasla jsem úžasem. Černá rtěnka, která se nedá jen tak sehnat. Moc dobře věděl, že jí chci na svá taneční vystoupení. A... stříbrné náušnice ve tvaru srdce. Nevím proč, ale začala jsem brečet. Vrátil se. Starý Tinus. Položila jsem krabici na postel a rozeběhla se k Tinusovi. Jeho silné paže mě vtáhly do dlouhého objetí. Cítila jsem se tak...šťastná...tak uvolněná...cítila jsem se v bezpečí. ,,Ehm...neruším? Chci ti dát ten dárek.."vrazil do dveří Mac. ,, Jasně už jdu. Zatím Tini",řekla jsem a dala mu pusu na tvář. Vyrazila jsem ze dveří jako pomanutá. Sakra co to bylo. Co to bylo? Proč jsem to udělala? Mac šel za mnou a díval se tím výrazem 'Co to je sakru mělo být'. Radši jsem šla dál do Macova pokoje. ,,Není to nic úžasného jako ti dal Tinus...vím, ale.."řekl. ,,Deláš si srandu? To je naprosto dokonalý...OMG",řekla jsem. Ok od teď miluju dárky od Maca a Tinuse. Strašně velký fotorám se spusty malých rámečku s našimi fotkami. Nechyběly ani věty, které zazněly u každého z těch zážitků. ,,Ježíš já vás miluju", řekla jsem a skočila po Macovi až jsme spadli na zem. A co přišlo po tom? Totální výbuch smíchu. Ostatně jako vždy. ,, Hey jako já chci taky.."skočil na Maca Tinus. ,, Au ty idiote",nadával svému dvojčeti a přitom se smál. ,,Tak to už tu chybí jen Emma." Jen co jsem to dořekla, přiřítila se k nám a skočila na Tinuse, tedy na oba dva. ,, Ale notak... Co Andule?"řekl Mac a já se nedokázala ubránit smíchu. ,, Jo tak ty se budeš smát jo..."řekl Tinus a já věděla co přijde. Rychle jsem se zvedla a utíkala do pokoje. Samozřejmě jsem zakopla pod schody a spadla jsem. Když jsem se zvedala, chytl mě za boky a stáhl na gauč. Začala jsem se smát a prosit ho, aby přestal. No co myslíte? Pokračovalo to tak ještě dvě minuty a pak se Tinus vzdal. ,, Jsi nějaká vyčerpaná nemyslíš?"řekl. Zabíjela jsem ho pohledem.
,, Tak kdo chce na Taco?"zeptal se Erik když vycházel z domovních dveří. Tinus už dávno stál oblečený u dveří. Jelikož když v této rodině zazní slovo 'Taco' dokázali by vás i schodit ze schodů aniž by si toho ty dva inteligenti všimli. ,,3....2...1...",počítala jsem. ,, Čekejte na mě laskavě!"křičel Mac když běžel z druhého patra. ,,Ani jdeš s námi?"zeptal se Erik. ,,Pokud nebudu překážet půjdu ráda",řekla jsem. Erik se na mě podíval pohledem 'To jako vážně'.Mam takový pocit, že snad tenhle pohled vymysleli s mou matkou. ,,Ale počkat...Mám Tinusovo tričko takhle nemůžu jít",podotkla jsem. Tinus se podíval na Maca. Vzal mě za ruku. Opět. V pokoji mi dal jeho černou mikinu. Takovou co měl v nahrávce klipu 'Make you believe in love'. Oblékla jsem si jí. Tinus si mě až moc prohlížel. ,,Tini jako je super, že jsi mi půjčil mikinu..ale ted není vidět, že mám nějaké kraťasy", řekla jsem. Plácl se do čela. Šli jsme až k našemu domu. Otevřel dveře a došel až do pokoje,kde vytáhl bílé roztrhané džíny na kolenou. ,, Stačí madam?"poklonil se. ,, Na de vše. Děkuji", uklonila jsem se.
Marcus view:
Když už konečně vyšli z baráku byl jsem asi nejšťastnější člověk na světě. Ne kvůli nim, ale kvůli tomu že budu Mít konečně Taco. Když šel Tinus kolem mě, zašeptal jsem mu: ,, Užívaš si to co?" ,, Nikdy jsem nebyl šťastnější", odpověděl šeptem.
ČTEŠ
Too Important | FF-Marcus&Martinus
FanfictionDívka s dlouhými hnědými vlasy hleděla na hvězdy nad sebou. Vzpomínala na ty časy, když tu byli s ní. Ti dva blonďatý chlapci se zlatými srdci. Na každém rohu kudy prošla je viděla. Usmívala se, plakala při každé malé i nemalé vzpomínce. Jeden blon...