10♡U

439 36 2
                                    

Klárka's view:
Anička už dávno usla na gauči při sledování Hunger games.
Jen jsem tam tak seděla a přemýšlela. Stále nemůžu uvěřit, že jsem v Trofors...Že se bavím s M&M. Je docela vtipné když v polovině rozhovoru s Macem začnete brečet, že tomu nemůžete uvěřit, on vás obejme a vy brečíte ještě víc. Když vždycky něco dlouho vypráví, začnu mu šahat na obličej jestli je pravý či ne. Směje se tomu.
,, Ahoj", skoro zařval Mac. ,, Pššt", řekla jsem a ukazováček si dala před pusu. ,, Jo promiň.. Takže s tou blondýnou..Byla to jedna holka ze školy...Prý, že 'nechápala' nějaký úkol tak se zeptala jestli by ji ho mohl vysvětlit",řekl. ,, No takže to znamená, že ta holka ten úkol nepotřebovala nějak vysvětlit.... chtěla jen ukrást Aničce Tiniho", řekla jsem. ,, Jop.. Hned co ho políbila tak ji od sebe odtrhl a hrozně si to vyčítá..." řekl Mac. ,, Však proč? Vždyť je to té holky vina..", namítnula jsem. ,,Pravda, ale je to Tinus. Ten si vyčítal jen když se na nějakou jinou holku podívá. Myslel si, že až se vratíme bude všechno v pohodě, ale jak se ukázalo...Je to možná už i horší", řekl Mac a poškrábal se na zátylku. ,, Jak to myslíš? Vždyť si říkal, že se Tinus s Aničkou nebav...No jasně!"došlo mi. ,, Radši půjdeme někam jinam, aby něco náhodou nezaslechla."

Přesunuli jsme se do pokoje pro hosty, kde jsem měla vybaleno, takže tam nebylo zrovna moc uklizeno. Mac nad tím jen mávl rukou. ,,Ehm... a co ty a holky? Nebo kluci?"zeptala jsem se se smíchem, ale myslím, že tam byla dostatečně slyšet má nejistota a strach co odpoví. ,,No..Teď se mi líbí jedna holka. Je strašně hezká, srandovní, talentovaná...Ale nevím jak ji říct, že se mi líbí", řekl a já se záchvěla. Dýchej. Ano je to těžké ale musíš to překousnout. ,,Co třeba..Nečím ji překvapit...nečím co má ráda, co jí baví...Nebo večeře, ale to by bylo zase moc napadné..",pokračovala jsem. ,, To jsou moc dobré nápady..",přemýšlel. ,,No..asi bych měla jít spát...", řekla jsem smutně. ,, Ne. Ne! Prosíííím..", řekl.

Pohledem se zabodával do mých očích. Ty čokoládové oči. To bylo něco pro mě. Jak tomuhle může někdo odolat? Našpulil pusu jako když malé dítě něco chce. Byl tak strašně cute. Nakonec jsem kývla a bylo vidět, že je rád. Rozeběhnul se a skočil se mnou na postel. Začala jsem se smát. ,, Achjo Marcusi co to zase deláš?" Pozvednul jedno obočí a šibalsky se usmál. Smála jsem se. Byla jsem šťastná. ,, Víš co mě napadlo? Lechtylechty..", řekl Mac. Snažila jsem se utéct pryč, ale nebylo kam. Kamkoliv jsem se chtěla vydat, stál tam. Přelezla jsem postel a on po mě skočil. ,, Mám tě", zakřičel. ,, Pššt Macu", řekla jsem a začala se smát. Stáli jsme tam naproti sobě. Dívali jsme se jeden druhému do očí a nebyli schopni jediného slova. Macovi vlasy mu překážely. Neustále mu padaly do obličeje. Snažil si to upravit, ale asi každému z nás dojde jak to dopadlo. Smáli jsme se. ,, Ještě nějaké rady jak říct holce, že se mi líbí?"sklopila jsem hlavu k zemi. Nádech, výdech. ,, Když se ti holka líbí... Prostě jí polib." Jen co jsem to dořekla cítila jsem jeho vanilkové rty na těch mých. Nejdokonalejší chvíle co jsem kdy v životě zažila a snad zažiju takových chvíli víc...Ale jen s ním.

Too Important | FF-Marcus&MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat