Martinus's view:
Když jsme se vrátili domů. Byla pořád výstrašená. Policisté zatkli toho muže. Bude ve vězení na doživotí. Jak jsem si myslel, znásilnil více dívek. Patří prý k nějakému spolku mafiánů a tak si prý chtěl 'odpočinout' jak sám řekl.Seděli jsme na gauči ruku v ruce. Objimal jsem jí a hladil po vlasech.
Anne's view:
Konečně jsem se zase cítila v bezpečí. V jeho náručí bylo hned všechno dokonalé. S ním už jsem nemyslela na to co se mohlo stát před několika hodinami. Byl tu se mnou a to je nejlepší co se mohlo kdy stát. ,, Víš, kdybychom jeli s vámi tak.."přerušila jsem ho. ,, Tak nic Tini. Mohlo se to stát i kdyby jste tam byly a nebo možná ne, ale pak někdy určitě. Nemůžeš si to vyčítat. Hlavní je, že jsme teď spolu a ty to víš.. Nechci nad tím přemýšlel", řekla jsem mu a podívala se na jeho ruku. ,,Tini vždyť krvácíš! Co jsi dělal Prosímtě?"dívala jsem se mu do očí. ,,Byl jsem naštvaný... "řekl a sklopil pohled. ,,Achjo... Napadá mě...Je čas, aby jsi mi řekl co se tenkrát stalo?"zeptala jsem se s nadějí v hlase. ,, Nebavil jsem se s tebou, Protože jsem byl do tebe zamilovaný. Myslel jsem, že nikdy opětuješ stejné City jako jsem cítil a cítím i teď. Věděl jsem, že až odjedeme, skončí to. Nechtěl jsem něco začínat,jelikož jsem věděl jak to zhruba dopadne. Nedopadlo. Když jsme odjeli chodil jsem s nějakýma holkama jen proto, abych na tebe zapomněl. Nešlo to. Všude a ve všem jsem tě viděl. Tvůj smích, tvé oči, tvůj hlas... nedalo se to ovládat. Pár měsíců na to než jsme se měli vrátit jsem byl dá se říct docela v pohodě, ale když jsem tě uviděl na tom letišti. Všechny ty pocity se vrátili. Když Mac tenkrát řekl to 'Sakra' večer mi to vysvětlil. Údajně jsem se usmíval a nevědomky hltal vůni tvých vlasů. Byl jsem z toho tak vedle, že jsem konečně začal něco dělat a už se neschovávat. Na tom letišti, při tom prvním pohledu jsem si uvědomil, že budeš moje Taco girl už navždy. Navzdory čemukoliv a komukoliv",dořekl a já se neubránila a vtáhla ho dlouhého, vášnivého polibku.,,Hele vy dva mohli by jste se od sebe na chvilku odtrhnout ne?"ozvala se Klárka ze schodů. Hodila jsem výraz 'na to ti kašlu' a ještě jednou jsem Tiniho políbila. ,,Bacha už bežím!"zakřičel Mac. Než jsme se s Tinusem nadáli, ti dva už leželi u nás dvou a ujídali nám popcorn z misky. Mávla jsem nad tím rukou a hodila po Macovi hrst popcornu. ,,Takhle plýtvat jídlem.. Jsi snad blázen?"zakřičel Mac se smíchem. ,,Hezký vlasy.. ukaaa díky.."řekla jsem a utřela si svoje ruce od popcornu do jeho vlasů. ,,Jsi mrtvá Andule."
Utíkala jsem co nejrychleji jsem mohla, ale nebylo to ničemu plátné. Už jsem ležela na zemi a Mac mě lechtal.Už je něco okolo půl dvanácté večer a všichni čtyři ležíme na velkém prostorném gauči, no kdyby se tak Mac nerozvaloval byl by určitě prostornější. Jako by se to tamto nikdy nestalo. Podívala jsem se Tinimu do očí a tiše zašeptala: ,,I love you."
,,I love you too", na což jsem od něj dostala pusu na čelo.Ještě počítejte s epilogem ❤
ČTEŠ
Too Important | FF-Marcus&Martinus
FanfictionDívka s dlouhými hnědými vlasy hleděla na hvězdy nad sebou. Vzpomínala na ty časy, když tu byli s ní. Ti dva blonďatý chlapci se zlatými srdci. Na každém rohu kudy prošla je viděla. Usmívala se, plakala při každé malé i nemalé vzpomínce. Jeden blon...