14♡R

422 32 1
                                    

Martinus's view:
S Aničkou jsme dorazili domu za tmy. Dívali jsme se na hvězdy, v ruku v ruce. Nedokážu vyjádřit své pocity. Své nové pocity. Otevřel jsem vchodní dveře do našeho domu. Chytl jsem jí za pas a přitáhl si ji do dlouhého polibku. ,, Tini...", zašeptala mi. Chvíli jsme tam jen tak stáli a poslouchali. ,, No to nene.." řekl Tinus. ,, Ty do toho prašili nějak brzo ne?"řekla Anička a začala se smát. ,, No.. jelikož je to pořád můj bratr...tak bych byl radši, kdybychom šli k tobě",řekl jsem.

Anne's view :
,, Ale víš co to znamená? Teď je řada na mně",řekl, pozvedl jedno obočí a zašel za stěnu. Poté už ležel na zemi a smál se. ,, Ježiš radši už pojď než zboří celý barák",řekla jsem a táhla ho pryč.

Seděli jsme v mém pokoji a dívali se na Stmívání. Tini u toho trpěl, jelikož ten film opravdu nemusí. Stejně to po pár minutách vypadalo, že ho to začíná bavit, jelikož se pořád na něco ptal. Třeba jak to nakonec dopadne s Bellou...jesli bude upírka nebo ne... Ale pořád stále říkal,  že ho to nebaví. Z jedné mísy jsme ujídali popcorn a brambůrky. Což znamená, že moje pokoušení o zdravou výživu a cvičení  je na dobro v tahu. Dívala jsem se na něj. Už jsem ani nedokázala vnímat pořádně ten film, jen jeho a jeho přítomnost. Začal se chrout. Stále oči upřené do televizní obrazovky. Než jsem se nadála ležel mi hlavou na stehnech a pevně mě držel za ruku. Druhou rukou jsem mu zajela do vlasů a hrála si s nimi. Byla jsem šťastná tedy do té doby než mi Martinus...nechtěl dát popcorn. ,,MARTINUSI GUNNARSENE OKAMŽITĚ MI DEJ.."nestačila jsem doříct větu.  Zaslepil mě polibkem. Když jsme se od sebe odtáhli zalapala jsem po dechu. ,,Martinusi...teď chci ty dobroty!"zakřičela jsem se smíchem. ,,Já ti nestačím?"řekl uraženě. ,,Jenže já chci teď něco slaného.. Ty jsi až moc sladký",řekla jsem a políbila ho na špičku nosu. ,,Už jsem si myslel."

,,Tinusi kam to jdeš?"řekla jsem podrážděně, jelikož mi utekl z objetí. ,,Přeci tu budu spát ne?"řekl a z černého batohu vytáhl tričko. Začal si sundávat to, které měl právě na sobě . Lehla jsem si na břicho, vzala zbytek popcornu a řekla: ,,Hmm tenhle film se mi líbí o dost víc." Ušklíbl se. Ach Bože. Jen co jsem viděla tu obnaženou hruď, chtěla jsem roztéct. Je to zvláštní. Nikdy jsem neměla takovýhle pocit z jakéhokoliv kluka. Nikdy jsem se s holkama nebavila o klučičích zadkách nebo o jejich bříšácích či o něčem podobném. Věřim, že každá dívka by mi mé místo záviděla. Co nejrychleji jsem se natáhla pro jeho tričko a běžela až do koupelny. Oblékla jsem si ho a jako kdyby nic jsem zase usedla na postel. Otočil se aby zasnul. ,, Tinusi můžeš mi něco vysvětlit?"zeptala jsem se ho. ,, Hm?" ,, Proč máš na sobě moje kraťasy?" Bylo na nich napsáno 'Anča'. Totiž, jsou to deváťacké kraťasy. ,, No ehm.. Víš, že ani nevím. Ehm..." řekl. ,, Tinusi! Ty jsi pako", řekla jsem se smíchem. ,, Jo, ale tvoje pako♡."

Too Important | FF-Marcus&MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat