16♡I

419 27 0
                                    

Klárka's view:
Nic to není. Oddechla jsem si. Je to jen nějaká viróza. Našla si tedy nejlepší dobu musím říct. Obejmula jsem pevně Aničku. Vyšli jsme ven z ordinace a rozhodli se, že když už jsme tady tak bychom mohly jít nakupovat.

Šli jsme po kamené cestě v Oslu. Slunce svítílo více než jakýkoliv den v tomto měsíci. Kytičky šťastně rostly a dělali svět růžovější. ,, Co by jsi dělala....Kdyby se zjistilo, že jsi těhotná?"zeptala jsem se mě Anička. ,, Nechala bych si to. Bylo by to těžké, to určitě, ale nikdy bych nedokázala dát své dítě pryč natož ještě s tím dojmem, že by bylo podobné Marcusovi", zasmála se.

,, Hm..Co by jsi chtěla Ani?"zeptala jsem se, i když jsem čekala co řekne. ,, No takže..potřebuju Nějaký modrý džíny, crop-topy, crop-top mikiny, dlouhý mikiny, šaty..."
,,Stačí. Chápu",řekla jsem. Aspoň jsme se spolu zasmáli.

Anne's view:
Prošli jsme asi všechny obchody v centru Osla. Přece jenom jsme našli docela levné a krásné kusy oblečení. Klárka si zkoušela jedno tričko dvě hodiny kvůli tomu, že si nebyla jista zda to vypadá dobře nebo ne. No co myslíte? Na konec si ho stejně nevzala a pak ještě přemýšlela jestli se pro něj nemá náhodou vrátit. Ach je to s ní těžký.

,, Nezajdeme na oběd?"zeptala jsem se. ,, Jasně proč ne?"
Zastavili jsme se tedy u jedné malé restaurace uprostřed centra. Byla moderní a nádherně vyzdobená všemi různými barvami a odstíny. Hned jak jsem vešla, zamilovala jsem se do tohoto překrásného místa. Usadili jsme se do pravého kraje místnosti a vyčkávali na obsluhu.

Když jsme dojedli, čekal nás malý rozhovor. ,,A jak to s Tinusem máte?"zeptala se Klárka s nadějí v hlase. ,,No jednoduše..Je to dokonalý. S nim se cítím byt sama sebou. Bez depresí jen se štěstím. Každou maličkostí každou blbostí mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři. Nechápu jak jsem si nemohla nevšimnout jak je Hodný, milý a pozorný? Všechno co jsem kdy řekla, že mám ráda si pamatuje. A navíc... Ta jeho piha nad rtem je neskutečně sexy", u té poslední věty jsem se musela zasmát, ale byla to pravda. ,, No tak to je supeeer", řekla a vřele se na mě usmála. ,, Promiňte, že vás obtěžujeme, ale byly bychom strašně rady kdybychom se s vámi mohli vyfotit",řekla jedna ze skupin dívek, které stály u našeho stolu. Podívala jsem se na Klárku. Asi jsem nebyla sama kdo byl překvapený. ,, Jasně proč ne? Jen...proč s námi?"zeptala jsem se. ,, No jelikož znáte M&M! Ta nová fotka na instagramu je naprosto boží!"řekla opět ta samá dívka. ,, Jaká fotka?" Ukázala nám na svém mobilním telefonu obrázek kde jsme Já, Klárka, Mac a Tinus v obýváku a smějeme se.

Po dlouhém natáčení musical.lys a focení fotek, jsme jim slíbili, že od nich budeme kluky pozdravovat a pak se rozloučili. ,, Kláry nevadilo by kdybych si ještě než půjdeme došla na záchod?"zeptala jsem se jelikož jsem věděla, že je docela pozdě. ,, V pohodě jen běž. Počkám tady."

Hledala jsem dámské toalety. V druhém patře to vůbec neznám. Značka. Šla jsem za ní. Bylo to docela zvláštní. Všude byla tma. Jedním slovem...Děsivé. Otevřela jsem dveře údajně od dámských záchodu, ale to už jsem padala do bezvědomí. Omamná látka mě poslala do hluboké říše snů.

Too Important | FF-Marcus&MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat