9♡O

446 35 2
                                    

Ráno jsem se probudila s pocitem štěstí a radosti. Rodiče nebyli doma. Byli u babičky, jelikož kvůli nemoci, kterou trpí, nedokáže sama už ani chodit. Proto ji rodiče shání opatrovníka, který se o ní postará. Do ruky jsem si vzala dálkové ovládání a spustila YouTube, kde jsem vyhledala písničku od Jasona Derula. Přesněji 'Tip Toe'. Vlasy jsem si svázala do vysokého culíku a ve svém pyžamu, (kraťasy a prosté tílko) jsem si vzala hřeben a 'jakože zpívala'. Tancovala jsem. Užívala jsem si to. Dokud se do pokoje nepřiřítila blonďatá hlava, která mě schodila na postel. ,, Dohaje Tinusi co deláš?"umírala jsem smíchy. Jen se tak šibalsky usmál a pozvednul jedno obočí. Ležela jsem na posteli a on se nade mou přidržoval rukama. Dívali jsme se oba dva sobě do očí. Sjela jsem očima na jeho růžové rty. Lákalo mě je ochutnat. Zrudl v obličeji. ,, Víš já ti po..",nedokončil větu jelikož se přiřítila další hlava. Přesněji dvě. ,, Tak co vy dva co... tu děláte?"řekla Klárka úchylně. Už zase byla na Macovi přilepená jako klíště, ale vypadalo to, že mu to nějak zvlášť nevadí.

S Martinusem jsem nemluvila od té doby co jsme byli u mě v pokoji. Ani Maca s Klárkou jsem dlouho neviděla. Povzdechla jsem si. Převlékla jsem se do černých džínů, lososového crop-topu a do šedivé mikiny. Venku pršelo vyběhla jsem ven a přes hlavu jsem si přehodila šedivou kapuci. Běžela jsem k domu Gunnarsenu. Když jsem viděla co se děje v jejich obýváku, zastavila jsem se. Tinus tam stál s blonďatou dívkou asi v mém věku, možná o trochu starší. Hezká byla. A bylo vidět, že se jí Tinus líbí. Pořád ho hladila po ruce. Dívala se mu svůdně do očí. Vztek. To jediné jsem cítila. Chtěla jsem utéct pryč, ale nedokázala jsem to. Musela jsem se dívat jestli se něco nestane. Vstali od stolu. Tinus si prohrábl své světlé kadeře a díval se do země. A pak to přišlo. Políbila ho. Sesunula jsem se k zemi a brečela. A to byla první chvíle, kdy jsem si uvědomila, že miluju Martinuse Gunnarsena.

Seděla jsem v tom hrozném dešti zmáčená na lavičce. Nemohla jsem se pohnout, jen brečet. ,, Andule co tady deláš? Jsi celá promočená. Pojď k nám dam ti nějaké suché oblečení", řekl Mac. ,, Já...Já..nemůžu...",drkotala jsem mezi zuby. ,, Jeden důvod proč.."řekl. ,, Protože on..", rozplakala jsem se naplno. Klárka mě obejmula. Nevadilo jí,že jsem promočená. Ach jak mi chyběla. ,, Musíte si promluvit...", řekl. ,, Ale o čem?  Marcusi o čem? Brečím tu. On si tam je s nějakou holkou a oblizavá se s ní. Marcusi já já...",koktala jsem. ,, OMG...Ty k němu něco cítíš...To je jak z nějakého romantického seriálu", řekla Klárka. ,,Jak to myslíš?", podívala jsem se na ni. ,, Ani vážně si musíte promluvit",řekl Marcus. ,,OMG", řekla jsem a začala brečet ještě víc. ,, Cooo", zeptal se Mac. ,,Ty... Ty... Ty jsi mi řekl Ani", smála jsem se. ,,Takhle se mi Libiš Andule... Tak běžte k vám.. Pak za vámi přijdu",řekl. ,, Marcusi?"řekla jsem. ,,Ano?"
,,Děkuju. Děkuju za všechno."

Too Important | FF-Marcus&MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat